• Iedereen kent het verhaal wel van de Titanic, het beroemde gezonken schip, wat zogenaamd niet kon zinken. Een stukje geschiedenis. Maar wat nou als de tijd terug draait, en One Direction ineens op de Titanic een vakantie nemen? Zullen ze smoor verliefd worden, of misschien wel het schip van zinken kunnen weerhouden?




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: Styles
    Harry Edward Styles: Dobreva
    Louis William Tomlinson: Lilarry
    Liam James Payne: Kendizzzzle
    Niall James Horan: xAlways

    Passagiers:
    - Meisje: Gereserveerd door: Phyre
    - Lena Collins Loorea
    - Lily Hannah McDelvin: MaitePayne
    - Eva Adrianna Chamberlain xMeCrazyMofo
    - Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad.: Esmelle


    Regels:
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor lange tijd niet reageert.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat dit niet al te vaak gebeuren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niemand buitensluiten.
    Iedeeën zijn altijd welkom.
    Niemand uitschelden, en als het dan zo nodig moet, doe dat dan buiten de topic.
    Max. 3 rollen per persoon.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Liefst met foto):
    Extra:


    PS: 1D bestaat hier niet, het is 100 jaar terug in de tijd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:10 ]


    How far is far

    xMeCrazyMofo schreef:
    Mag ik een meisjeeee???

    Sure (:


    How far is far

    sure :)


    Do what you love, love what you do

    Mag ik een meisje?


    Reality's overrated.

    Esmelle schreef:
    Mag ik een meisje?

    Tuurlijk :)


    How far is far

    Rol: Één van de meisjes
    Volledige naam: Eva Adrianna Chamberlain
    Leeftijd: 18
    Innerlijk (ik heb er ook wat geschiedenis bij gedaan): Midden in de bijtende winterkou van 11 september, werd er in Amerika, Seattle om precies te zijn, een klein meisje geboren die Eva Chamberlain werd genoemd. Haar ouders waren de blijste mensen ooit, met zo'n mooi kindje in de wagen. Ook veel mensen keken even naar het meisje, die schattig lachte om te laten weten dat ze wel van aandacht hield. Een tijd lang ging het goed zo. Huisje, boompje, beestje.
    Maar toen ging het mis.
    Toen Eva vijf jaar was, scheidden haar ouders als gevolg van een heftige ruzie, waarna Eva met haar Surinaamse moeder meeging. Maar toen ze officieel was gescheiden met haar man, had ze geen verblijfsvergunning om in Amerika te blijven. Haar moeder verhuisde naar Engeland, maar aangezien Eva's Amerikaanse vader niet aan de andere kant van de wereld wilde wonen als zijn dochter verder opgroeide, noch geen nieuwe vriendin had, verhuisde hij mee.
    Zo kwam Eva in Manchester terecht. Haar moeder had geprobeerd uit te leggen dat ze ook hier geen verblijfsvergunning had, dus dat ze al snel weer zouden moeten verhuizen. Maar Eva's moeder kreeg een vriend, Adam, waar ook Eva goed mee kon opschieten. Eva's moeder trouwde met de man, die als een tweede vader voor Eva is/was, maar het meisje heeft nog steeds de achternaam van haar biologische vader.
    Eva groeide op tot een vrolijk achtjarig meisje, die niets liever deed dan grappen maken en stuiteren. Er werd geconstateerd dat het meisje ADHD had, wat haar moeder natuurlijk wel doorhad. Om haar rustig te laten worden liet ze haar vioolconcerten horen. Eva kreeg een grote passie voor het instrument, waarna ze ook zelf uittestte of zij het ook kon. Ze kreeg vanaf haar negende les en het was precies haar ding! Zo is ze overgestapt op andere muziek; popmuziek. Nu speelt ze viool, bas- elektrische en akoestische gitaar en piano.
    Op haar twaalfde kreeg haar beste vriendin een vriendje en dat heeft Eva een jongensgek gemaakt.
    Ze groeide op tot een muzikale jonge vrouw, met tevens ook een passie voor hockey, wat haar vader speelt.
    Eva is ook een echte drama-queen. Ze kan alles vreselijk overdrijven en liegen.

    Zoals er in de "geschiedenis" staat beschreven is Eva redelijk druk, maar ook lief en grappig. Ze kan er niet tegen om ruzie te hebben. Dan voelt ze zich rot en schuldig. Verder houdt ze erg van organiseren, meestal organiseert zij het bal, schoolfeest of een ander schoolevenement. Ook is Eva een geboren spreker en leider, maar ze wilt toch liever in een band. Soms is ze iets té druk, wat haar zo maakt dat als ze boos is, ze heel erg boos is. Af en toe zelfs erg agressief.
    Ook is Eva erg slim, maar dat weet haast niemand van haar, omdat ze heel melig is. Toch haalde ze minstens een 8 op elk wiskundeproefwerk, alleen is niemand dat opgevallen. Ook is ze erg lenig.

    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Eva heeft middellang, bruin haar tot iets over haar schouders. Het valt mooi krullend naar beneden, wat het maakt dat je het goed moet doorkammen, want het barst van de klitten. Haar oogkleur is een prachtige combinatie van bruin en een groentint. Ook heeft Eva lange wimpers, een simpele neus en volle lippen.
    Kledingstijl is wat er het meeste verschilt bij Eva. Ze draagt van zomerjurkjes en rokjes, tot zware winterlaarzen en truien. Dit is natuurlijk wel in een bepaalde tijd van het jaar, maar toch zou het ook midden in de herfst kunnen gebeuren dat je haar vandaag met een los topje ziet en de volgende dag in een warme trui. Ook als het klimaat niet veranderd is.
    Eva vindt het leuk om mutsen te dragen. Dat is haar stijl en ze koopt wel elke week een nieuwe muts of baret, om haar hoofd daar mooi mee te sieren. Dit is doordeweeks zo, maar op feesten in het weekend draagt Eva mooie jurken en steekt ze haar haar op.



    Lulu Antariksa <3
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 8:04 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol:
    Nialler
    Volledige naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Niall is een jongen die veel om anderen geeft. Al kent hij je niet, als hij ziet dat er iets aan de hand is, probeert hij je te helpen. Meteen vertrouwt hij je, maar misschien is dat juist wel iets om niet zo trots op te zijn. Hij kan er niet goed tegen als hij ziet dat iemand gemeen doet tegen iemand anders, en hij daar niets aan kan doen. Dan voelt hij zich schuldig, en wil hij dat weer goedmaken door iemand anders ergens mee te helpen. Zelf laat hij het nooit zien als hij in de problemen zit, en probeert hij het zelf op et lossen. Hij is erg gesloten en zal je nooit iets vertellen tenzij hij je honderd procent vertrouwd. Zijn verleden is niet geweldig geweest. Als hij mensen iets vertelde, dan werd dat vaak tegen hem gebruikt, en hierdoor durft hij nu dus niets meer kwijt.
    Uiterlijk (Liefst met foto):






    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    xMeCrazyMofo schreef:
    Rol: Één van de meisjes
    Volledige naam: Eva Adrianna Chamberlain
    Leeftijd: 18
    Innerlijk (ik heb er ook wat geschiedenis bij gedaan): Midden in de bijtende winterkou van 11 september, werd er in Amerika, Seattle om precies te zijn, een klein meisje geboren die Eva Chamberlain werd genoemd. Haar ouders waren de blijste mensen ooit, met zo'n mooi kindje in de wagen. Ook veel mensen keken even naar het meisje, die schattig lachte om te laten weten dat ze wel van aandacht hield. Een tijd lang ging het goed zo. Huisje, boompje, beestje.
    Maar toen ging het mis.
    Toen Eva vijf jaar was, scheidden haar ouders als gevolg van een heftige ruzie, waarna Eva met haar Surinaamse moeder meeging. Maar toen ze officieel was gescheiden met haar man, had ze geen verblijfsvergunning om in Amerika te blijven. Haar moeder verhuisde naar Engeland, maar aangezien Eva's Amerikaanse vader niet aan de andere kant van de wereld wilde wonen als zijn dochter verder opgroeide, noch geen nieuwe vriendin had, verhuisde hij mee.
    Zo kwam Eva in Manchester terecht. Haar moeder had geprobeerd uit te leggen dat ze ook hier geen verblijfsvergunning had, dus dat ze al snel weer zouden moeten verhuizen. Maar Eva's moeder kreeg een vriend, Adam, waar ook Eva goed mee kon opschieten. Eva's moeder trouwde met de man, die als een tweede vader voor Eva is/was, maar het meisje heeft nog steeds de achternaam van haar biologische vader.
    Eva groeide op tot een vrolijk achtjarig meisje, die niets liever deed dan grappen maken en stuiteren. Er werd geconstateerd dat het meisje ADHD had, wat haar moeder natuurlijk wel doorhad. Om haar rustig te laten worden liet ze haar vioolconcerten horen. Eva kreeg een grote passie voor het instrument, waarna ze ook zelf uittestte of zij het ook kon. Ze kreeg vanaf haar negende les en het was precies haar ding! Zo is ze overgestapt op andere muziek; popmuziek. Nu speelt ze viool, bas- elektrische en akoestische gitaar en piano.
    Op haar twaalfde kreeg haar beste vriendin een vriendje en dat heeft Eva een jongensgek gemaakt.
    Ze groeide op tot een muzikale jonge vrouw, met tevens ook een passie voor hockey, wat haar vader speelt.
    Eva is ook een echte drama-queen. Ze kan alles vreselijk overdrijven en liegen.

    Zoals er in de "geschiedenis" staat beschreven is Eva redelijk druk, maar ook lief en grappig. Ze kan er niet tegen om ruzie te hebben. Dan voelt ze zich rot en schuldig. Verder houdt ze erg van organiseren, meestal organiseert zij het bal, schoolfeest of een ander schoolevenement. Ook is Eva een geboren spreker en leider, maar ze wilt toch liever in een band. Soms is ze iets té druk, wat haar zo maakt dat als ze boos is, ze heel erg boos is. Af en toe zelfs erg agressief.
    Ook is Eva erg slim, maar dat weet haast niemand van haar, omdat ze heel melig is. Toch haalde ze minstens een 8 op elk wiskundeproefwerk, alleen is niemand dat opgevallen. Ook is ze erg lenig.

    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Eva heeft middellang, bruin haar met een blonde dip-dye tot iets over haar schouders. Het valt mooi krullend naar beneden, wat het maakt dat je het goed moet doorkammen, want het barst van de klitten. Haar oogkleur is een prachtige combinatie van bruin en een groentint. Ook heeft Eva lange wimpers, een simpele neus en volle lippen.
    Kledingstijl is wat er het meeste verschilt bij Eva. Ze draagt van zomerjurkjes en rokjes, tot zware winterlaarzen en truien. Dit is natuurlijk wel in een bepaalde tijd van het jaar, maar toch zou het ook midden in de herfst kunnen gebeuren dat je haar vandaag met een los topje ziet en de volgende dag in een warme trui. Ook als het klimaat niet veranderd is.
    Eva vindt het leuk om mutsen te dragen. Dat is haar stijl en ze koopt wel elke week een nieuwe beanie of baret, om haar hoofd daar mooi mee te sieren. Dit is doordeweeks zo, maar op feesten in het weekend draagt Eva mooie jurken en steekt ze haar haar op.



    Lulu Antariksa <3
    Extra: /

    Ik vind haar goed, maar deze topic speelt zich 100 jaar geleden af, en de term beanie, en dip dye hadden ze toen nog niet enzo. Dus zou je alleen dat willen veranderen? (:


    How far is far

    Als we een Zayn hebben, en de rest hun rol ingevuld heeft kunnen we beginnen met de speeltopic (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Ik vind haar goed, maar deze topic speelt zich 100 jaar geleden af, en de term beanie, en dip dye hadden ze toen nog niet enzo. Dus zou je alleen dat willen veranderen? (:


    Yez, kan een muts wel? Ik heb eigenlijk Nikita gepakt uit Atlands High en haar een andere naam gegeven :S


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik Zayn dan? :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Mag ik Zayn dan? :3

    Tuurlijk (:


    How far is far

    xMeCrazyMofo schreef:
    (...)

    Yez, kan een muts wel? Ik heb eigenlijk Nikita gepakt uit Atlands High en haar een andere naam gegeven :S

    Yup, dat kan wel, en geeft niet doe ik ook zo vaak met mijn rollen xd


    How far is far

    Moet ik iets aan Niall veranderen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Moet ik iets aan Niall veranderen?

    Nee, hij is helemaal goed (:


    How far is far

    Okee

    Ik heb zin om te beginnen :)


    Spoiler alert: you will save yourself