• Iedereen kent het verhaal wel van de Titanic, het beroemde gezonken schip, wat zogenaamd niet kon zinken. Een stukje geschiedenis. Maar wat nou als de tijd terug draait, en One Direction ineens op de Titanic een vakantie nemen? Zullen ze smoor verliefd worden, of misschien wel het schip van zinken kunnen weerhouden?




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: Styles
    Harry Edward Styles: Dobreva
    Louis William Tomlinson: Lilarry
    Liam James Payne: Kendizzzzle
    Niall James Horan: xAlways

    Passagiers:
    - Meisje: Gereserveerd door: Phyre
    - Lena Collins Loorea
    - Lily Hannah McDelvin: MaitePayne
    - Eva Adrianna Chamberlain xMeCrazyMofo
    - Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad.: Esmelle


    Regels:
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor lange tijd niet reageert.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat dit niet al te vaak gebeuren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niemand buitensluiten.
    Iedeeën zijn altijd welkom.
    Niemand uitschelden, en als het dan zo nodig moet, doe dat dan buiten de topic.
    Max. 3 rollen per persoon.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Liefst met foto):
    Extra:


    PS: 1D bestaat hier niet, het is 100 jaar terug in de tijd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:10 ]


    How far is far

    Rol: Een passagiere.
    Volledige naam: Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad.
    Leeftijd: Negentien.
    Innerlijk: Esmeralda is een stille dame, iemand die zich het liefst zo min mogelijk met haar omgeving bemoeid. Ze gaat haar eigen gang en gaat op in haar muziek. Esmeralda is vrij verlegen en wat onzeker. Ze is erg perfectionistisch er tergt zichzelf altijd tot het uiterste. Hoewel ze het niet zo op drukte heeft is ze erg lief en vriendelijk. Toch is ze liever op zichzelf dan onder de mensheid. Toch, hoewel je haar niet zo zou schatten, is Esmeralda erg standvastig en dapper. Ze zou over vuur gaan om iemand te redden, wie of wat het ook is. Voor velen is ze erg mysterieus, ze is dan ook heel gesloten en er valt moeilijk naar haar gedachten en gevoelens te gissen. Ze kan hierdoor ook belangrijke informatie verzwijgen en is sociaal niet altijd de handigste. Ze heeft een stel hersenen, maar die kunnen haar ook erg in de weg zitten. Want over veel dingen denkt ze veel te lang na.
    Uiterlijk:


    Aan de jonge vrouw is het alleen al aan haar uiterlijk duidelijk dat ze uit Spanje komt. Zou ze niet ook een zwaar Spaans accent hebben en een andere manier van kleden. Voor een vrouw, rond de tijd, is Esmeralda vrij lang, niet lang -lang, maar ze heeft iets elegants met haar mee. Haar egale huid heeft een mooi, typisch, tintje. Esmeralda heeft lange, dikke zwarte lokken en bruine ogen, als pure chocolade, en misschien nog wel meer als die van een puppy. Een droevige puppy wel is waar, want deze ogen dragen op de één of andere manier altijd een trieste, misschien wel onzekere, blik. Haar wimpers zijn donker en dik, net als haar lokken. Esmeralda heeft een mooie bouw. Slank, met volle vormen op de juiste plekken. In principe een prachtvrouw dus. Zouden haar ogen anders staan.
    Extra: Esmeralda, door vrienden kort genoemd ook wel 'Esmee', is een gipsy meisje. Ze is eigenlijk illegaal op het schip en is mee in de hoop zichzelf te vinden. Eigenlijk weet Esmeralda niet zo goed wat ze wilt, reizen is iets wat ze altijd heeft gedaan en ze weet niet zo goed of dat is wat ze altijd wilt. Al weet ze ook dat het in haar bloed zit. Toch kan ze zich niet helemaal bij haar metgezellen vinden, daarom wou ze zich een keer losmaken van iedereen. Esmeralda deelde een kleine woonwagen met haar oma. Een oude, maar vastberaden vrouw.
    Esmeralda is muzikaal en kan goed dansen, geen normale dans natuurlijk, maar zigeunerdans.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 17:57 ]


    Reality's overrated.

    xAlways schreef:
    Okee

    Ik heb zin om te beginnen :)

    Ik ook (: En als de rest hun rol in heeft gevuld kunnen we beginnen, want w hebben inmiddels een Zayn ^^


    How far is far

    Esmelle schreef:
    Rol: Een passagiere.
    Volledige naam: Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad.
    Leeftijd: Negentien.
    Innerlijk: Esmeralda is een stille dame, iemand die zich het liefst zo min mogelijk met haar omgeving bemoeid. Ze gaat haar eigen gang en gaat op in haar muziek. Esmeralda is vrij verlegen en wat onzeker. Ze is erg perfectionistisch er tergt zichzelf altijd tot het uiterste. Hoewel ze het niet zo op drukte heeft is ze erg lief en vriendelijk. Toch is ze liever op zichzelf dan onder de mensheid. Toch, hoewel je haar niet zo zou schatten, is Esmeralda erg standvastig en dapper. Ze zou over vuur gaan om iemand te redden, wie of wat het ook is. Voor velen is ze erg mysterieus, ze is dan ook heel gesloten en er valt moeilijk naar haar gedachten en gevoelens te gissen. Ze kan hierdoor ook belangrijke informatie verzwijgen en is sociaal niet altijd de handigste. Ze heeft een stel hersenen, maar die kunnen haar ook erg in de weg zitten. Want over veel dingen denkt ze veel te lang na.
    Uiterlijk:


    Aan de jonge vrouw is het alleen al aan haar uiterlijk duidelijk dat ze uit Spanje komt. Zou ze niet ook een zwaar Spaans accent hebben en een andere manier van kleden. Voor een vrouw, rond de tijd, is Esmeralda vrij lang, niet lang -lang, maar ze heeft iets elegants met haar mee. Haar egale huid heeft een mooi, typisch, tintje. Esmeralda heeft lange, dikke zwarte lokken en bruine ogen, als pure chocolade, en misschien nog wel meer als die van een puppy. Een droevige puppy wel is waar, want deze ogen dragen op de één of andere manier altijd een trieste, misschien wel onzekere, blik. Haar wimpers zijn donker en dik, net als haar lokken. Esmeralda heeft een mooie bouw. Slank, met volle vormen op de juiste plekken. In principe een prachtvrouw dus. Zouden haar ogen anders staan.
    Extra: Esmeralda, door vrienden kort genoemd ook wel 'Esmee', is een gipsy meisje. Ze is eigenlijk illegaal op het schip en is mee in de hoop zichzelf te vinden. Eigenlijk weet Esmeralda niet zo goed wat ze wilt, reizen is iets wat ze altijd heeft gedaan en ze weet niet zo goed of dat is wat ze altijd wilt. Al weet ze ook dat het in haar bloed zit. Toch kan ze zich niet helemaal bij haar metgezellen vinden, daarom wou ze zich een keer losmaken van iedereen. Esmeralda deelde een kleine woonwagen met haar oma. Een oude, maar vastberaden vrouw.
    Esmeralda is muzikaal en kan goed dansen, geen normale dans natuurlijk, maar zigeunerdans.



    Done.


    Reality's overrated.

    Esmelle schreef:
    (...)


    Done.

    Ik vind Esmeralda helemaal goed (:


    How far is far

    Rol:
    The Vain
    Volledige naam:
    Zayn Javadd Malik
    Leeftijd:
    Twintig
    Innerlijk:
    Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien, omdat hij bang is dat mensen hem een softie vinden. Hij heeft de meningen van andere altijd belangrijk gevonden, maar heeft geleerd deze niet zo serieus te nemen en te doen wat hij zelf wilt. Het is een behoorlijk mysterieuze jongen, die niet veel over zijn gevoelens, of uberhaupt zichzelf praat. Wel praat hij graag in het algemeen. Hij is erg veeleisend en houd van de aandacht die hij krijgt Hij kan enorm gemeen uit de hoek komen als hem iets niet zint en lijkt af en toe net een dramaqueen als hij zijn dag niet niet heeft. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Toch is Zayn een enorm gevoelige jongen. Hij heeft een groot hart en geeft veel om zijn familie en vrienden en zou voor deze door het vuur gaan. Het is een goede luisteraar en staat voor iedereen open. Hij houd er gewoon niet van om zichzelf bloot te geven. Je kan erg met hem lachen en het is een erg goede vriend. Hij is erg beschermend en zou alles doen voor degene waarom hij geeft.
    Uiterlijk:




    Zayn is 1.75 lang en heeft een tenger, maar gespierd lichaam. Omdat hij half Pakistaans is, is dit goed terug te zien in zijn uiterlijk. Hij heeft een licht getinte huid en grote donkere ogen. Hij heeft lange wimpers, waar de meeste vrouwen jaloers op zouden zijn en niet te vergeten en stralende glimlach. Ook zijn haar is donker en zit vaak warrig in een kuif op zijn hoofd. Hij heeft een stoere uitstraling door de kleding die hij draagt en de enorme hoeveelheid tatoeages die zijn lichaam sieren.
    Extra:
    Zayn is Biseksueel

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Never mind.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:41 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Disparato schreef:
    Never mind.[/quote , je mag een meisje, sorry dat ik zo laat reageer, ik zit namelijk op q met mijn mobiel, en ik ben thuis bij een vriendin dus, ja haha maar als je nog een meisje wilt dan zet ik je erbij (:


    How far is far

    Ghehe, laat maar.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:52 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Kendizzzzle schreef:
    Disparato schreef:
    Never mind.[/quote , je mag een meisje, sorry dat ik zo laat reageer, ik zit namelijk op q met mijn mobiel, en ik ben thuis bij een vriendin dus, ja haha maar als je nog een meisje wilt dan zet ik je erbij (:

    Haha ja maar ik heb denk niet genoeg inspiratie voor dit verhaal :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Disparato schreef:
    (...)
    Haha ja maar ik heb denk niet genoeg inspiratie voor dit verhaal :')

    Vast wel, zeg het maar als je nog mee wilt doen (:


    How far is far

    Ik denk dat ik het speeltopic vandaag maar ga openen (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Ik denk dat ik het speeltopic vandaag maar ga openen (:


    YEEEAAAAAHHHH <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    (...)

    YEEEAAAAAHHHH <3


    Reality's overrated.

    Kendizzzzle schreef:
    Ik denk dat ik het speeltopic vandaag maar ga openen (:


    YEAH


    Spoiler alert: you will save yourself

    yay!


    Do what you love, love what you do