• Ik heb hier zien staan dat TH volgend jaar in Nijmegen gaat optreden. Maar ik heb ook zien staan dat dat alleen maar een roddel was. Als ze écht in Nijmegen komen zou ik er heen mogen, maar ik mocht niet naar de HMH of ahoy :(. Dus wil iemand please zeggen of het waar is of niet??


    alvast heel erg bedankt !! (flower)



    XxX MariT (K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    kijk op tokiohote.de daar staat alles ;)

    kijk op tokiohotel.de daar staat alles ;)

    kijk op tokiohotel.de daar staat alles ;)


    ik snap daar helemaal niks van:P

    nop (A) ze komen alleen in de Ahoy en in Vorst Nationaal voor zover ik weet is dat gwn een roddel

    mensen,, ze hadden duS t0ch wel gelyk XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    tokio hotel komt egt wel in Nijmegen het staat niet op tokiohotel.de maar ze komen wel..., hoe kan ik anders kaartjes gekocht hebben?


    Je moet worden wie je bent.

    het staat er trouwens wel op tokihotel.com dan maar dat lijkt me hetzelfde..


    Je moet worden wie je bent.

    HoiHoi.. Tokio hotel komt gewoon wel in nijmegen :).. kaartjes zijn alleen veldplaatjes en geen zitplaatsen..voor zover ik weet is het allang uitverkocht..:)

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    nee het is nog niet uitverkocht er zijn nog kaartjes maar weet iemand al welke special guests er komen ???(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    HoiHoi.. Tokio hotel komt gewoon wel in nijmegen :).. kaartjes zijn alleen veldplaatjes en geen zitplaatsen..voor zover ik weet is het allang uitverkocht..:)

    x. kirsten





    weet iCh,, dit iS o0wk een topic van lang geleden,, t0en eht n09g niejj cker was dat ze hier kwamen ;)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ze komen echt wel in nijmegen, want ik heb de kaartjes al binnne JEEJ!!!!!!!!!!!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>