• Hopelijk kan iedereen de ironische hashtag waarderen.

    Voor iemand die ijdelheid verafschuwt ben ik behoorlijk bezig met het beschilderen van mijn gezicht en omdat producten op raken en Quizlet overspoelt wordt door vrouwelijke aardbewoonster vroeg ik me af; hebben jullie een paar aanraders?

    1. Ik heb een redelijk onzuivere huid en ben al heel wat cremes en zeepjes afgegaan, ik had altijd een creme van Dr. v. d Hoge maar helaas helaas, deze is uit het assortiment gehaald. Iemand een creme/zeep/zalf die goed werk voor onzuiverheden en/of wondjes?
    2. Ik ben verliefd op de eyeliner die ik nu heb, maar spijtig genoeg is mijn leven net zo vergankelijk als dat van mijn eye liner. Het merknaam is er totaal vanaf gesleten en de twee nieuwe eye liners die ik gekocht heb bevallen me totaal niet. Ik ben écht opzoek naar een (gel) eye liner, geen oogpotlood.
    3. Ik ben niet helemaal tevreden met mijn concealer hij is vrij duur en is vrij snel op, dus iemand een concealer of iets vergelijkbaars die goed blijft zitten?

    Sorry als de oppervlakkigheid van dit topic je stoort, maar ik ben erg benieuwd wat de massa me aanraad :')

    Met zeer vriendelijke groeten,
    Fenna

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 21:46 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1: Uh ik gebruik eigenlijk nooit creme, behalve Clinique defense moisturizer in een pakket die m'n pa heeft gekregen toen ie een zonnebril voor me had gehaald. Maar volgens mij is Clinique echt heel duur. Ik gebruik soms exfoliation gel ofzo van - let's check - Biotherm Biosource.
    2: Mijn voorkeur gaat uit naar eyeliner met kwastjes. Ik heb nu een waterproof van miss Sporty geloof ik, maar eigenlijk haat ik waterproof eyeliner. Maar die eyeliner is wel goed. En cheapass. En cheapass is goed. Because yea, student 'nd shit.
    3: Concealer is iets van foundation? XD Ik heb foundation met de oranje dop van Rimmel. It works good imo. Je krijgt er geen plamuurkop van and yea, 't verbergt m'n wallen.
    Eigenlijk doe ik geen van deze shit op regelmatige basis (I'm even too lazy to comb my damn hair) dus kan niet goed zeggen wat 't effect is van bijv. die creme bij daggebruik.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 21:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Ik gebruik niks meer, sinds ik aan de pil ben. Ik heb eigenlijk vrijwel nergens meer last van, qua onzuiverheden op mijn huid, en anders gebruik ik het niet meer, omdat het zo weinig. Hier kan ik je dus niet mee helpen, sorry.
    2. Ik heb een eyeliner van Rimmel dacht ik. Die vind ik heel fijn, lekker dun 'borsteltje' en hij trekt strakke lijntjes, èn hij voor mij goed in elke hand te houden. Hij kan alleen niet (meer) zo goed verdelen qua gel. Ik moet er namelijk heel veel vanaf halen wil ik niet meteen zo'n dikke klodder op mijn ooglid hebben, maar dan isie alweer snel op. Verder heb ik een andere, van L'Oreal, ben ik ook wel tevreden mee. Die heb ik ook zelf gekocht, die van Rimmel had ik gewonnen.
    3. Kan ik je ook niet mee helpen, want zie 1.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hashirama schreef:
    1: Uh ik gebruik eigenlijk nooit creme, behalve Clinique defense moisturizer in een pakket die m'n pa heeft gekregen toen ie een zonnebril voor me had gehaald. Maar volgens mij is Clinique echt heel duur. Ik gebruik soms exfoliation gel ofzo van - let's check - Biotherm Biosource.
    2: Mijn voorkeur gaat uit naar eyeliner met kwastjes. Ik heb nu een waterproof van miss Sporty geloof ik, maar eigenlijk haat ik waterproof eyeliner. Maar die eyeliner is wel goed. En cheapass. En cheapass is goed. Because yea, student 'nd shit.
    3: Concealer is iets van foundation? XD Ik heb foundation met de oranje dop van Rimmel. It works good imo. Je krijgt er geen plamuurkop van and yea, 't verbergt m'n wallen.


    De eyeliner die nu aan zijn einde is idd ook een kwastje ontzettend fijn! Bedankt voor denne tiep. En concealer is soort foundation voor lui mensen, in mijn beleving. Het is net iets dikker en dekkender als foundation en die gebruik je dan voor onder je ogen, neus en onzuiverheden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1. Een schuimreiniger, ik gebruik nu één die ik van de Tuinen weg heb. Ik geloof van het merk Himalaya Herbals.
    Als dagcréme gebruik ik die van Etos eigen merk, maar ga binnenkort switchen naar een ander merk. Ik zat te denken aan de lijn van Biodermal. En dan de acné lijn. Van de dagcréme heb ik al goede ervaring, dus die wil ik weer gaan gebruiken.
    2. Je kan de Essence geleyeliner gerbuiken voor een budget variant. Daar heb ik goede verhalen over gehoord.
    3. De concealer (in het ronde potje) van Catrice.

    Foundation is om je huid te egaliseren, dus om je huid egaal te maken, concealer is echt bedoeld om oneffenheden, zoals puistjes en wallen te verbergen.
    Je hebt dan ook verschillende soorten kleuren concealers.
    Rood/roze voor de wallen voor onder je ogen,
    Blauw/groen voor op je puistjes,
    En huidskleur voor alles.
    Catrice heeft een langwerpig doosje met deze kleuren erin. En die dekken best goed.
    (te koop bij de Kruidvat)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 23:55 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik geen make-up dus aan mij heb je niet zoveel :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb een super droge huid, dus puistjes heb ik (bijna) nooit. Ik kwak na het afhalen van mn make-up een dikke laag vette nivea creme op mn gezicht, maar m'n huid blijft super droog. Maar over onzuiverheden kan ik je niet zo goed helpen. ):

    Ik gebruik altijd de eye liner van de hema, goedkoop en voor mijn doen super goed. Hij is jammer genoeg niet waterproof... Misschien kun je die eens proberen?

    Ik gebruik geen concealer want mijn wallen zijn dik, dus niet van die blauwe wallen, maar echt van die heuvels laat maar zeggen haha, die zijn volgensmij niet zo goed weg te halen met een concealer. Ik gebruik wel foundation, want ik heb super rode wangen en dat vind ik ontzettend lelijk. Maar met foundation kan je ook heel goed puistjes verbergen hoor (:
    Ik had ooit de wake me up foundation van rimmel, met die oranje dop, die is opzich goed zolang je hem maar niet mengt met andere foundations, want dan word je een wortel hahaha. Nu gebruik ik onder andere gewoon die van de hema voor 3 euro, super goed dekkend en blijft goed zitten.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 23:13 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    1913 schreef:
    Ik gebruik geen make-up dus aan mij heb je niet zoveel :')


    Dit. Maar kun je je eyeliner niet eens meenemen naar de winkel en dan de vorm van de verpakking vergelijken? I dunno. Het is een long shot, maar het proberen waard als je hem fijn vindt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit. Maar kun je je eyeliner niet eens meenemen naar de winkel en dan de vorm van de verpakking vergelijken? I dunno. Het is een long shot, maar het proberen waard als je hem fijn vindt.


    Hahaha heb ik uiteraard al een keer geprobeerd maar hij is echt niet te vinden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb laatst een eyeliner gekocht van L'oreal Paris, super liner. Is zo'n soort stift ding, dus geen gekloot met een kwastje en een potje, maar hij werkt echt perfect. Hiervoor had ik chanel (3 keer duurder en die vond ik niks).

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 11:46 ]


    To infinity and beyond •

    Niks oppervlakkigs aan. Wat is er mis mee als je er een beetje leuk uit wilt zien?

    1. Kan ik je niet mee helpen, ik gebruik geen creme (misschien maar eens aan beginnen..)
    2. Ik ben zelf ook gek op eyeliner. Ik gebruik de liquid eyeliner van Rimmel, Glam' eyes heet 'ie. Ben ik ontzettend tevreden mee. Kwastje is niet te dun en niet te dik en de kleur is diep zwart. Hij kost rond de 7 euro en ik haal hem bij de Kruidvat.


    3. Ik gebruik BB-cream van Catrice. Weet niet precies meer hoe duur deze was, maar ik dacht rond de 10 euro..? Als het nodig is de kringen onder mijn ogen extra aan te stippen, gebruik ik daarop nog een klein beetje concealer van Essence. Dat spul van Essence is echt niet duur, maar dan ook niet echt high-quality makeup. Daarom gebruik ik het alleen voor onder mijn ogen een beetje.


    Allemaal niet te duur, maar het werkt prima!


    ars moriendi

    @Robbery die eyeliner lijkt me erg fijn! Ga ik zeker proberen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1. Ik heb geen onzuivere huid, dus daar kan ik helaas niet veel over zeggen. Ik heb pas een budgettonic en face wash van de kruidvat gekocht, maar die gebruik ik nog niet vaak genoeg om iets over te zeggen. Ze worden wel aangeraden.
    2. Ik heb een hele fijne eyeliner van de Maybelline: master precise liquid eyeliner. Het is een (vloeibare) stift maar hij is écht superfijn. Ik ben een ramp met eyeliner en ik kan er heel gemakkelijk strakke lijnen mee zetten, zo dun of dik als ik zelf wil. Maar hij is wel 9 euro, dus duur. Eyeliner van hema worden ook heel erg aangeraden, dus dat is ook een optie. Die zijn wel goedkoop.
    3. Mijn concealer komt van de hema, maar die is soms wat moeilijk met uitstrijken en niet ideaal, maar hij blijft wel goed zitten. Misschien is het een idee of beautyblogs af te struinen? Daar raden ze heel vaak producten uit en testen ze die uit. Daar kijk ik ook altijd naar en sindsdien heb ik nooit meer last van miskopen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 13:26 ]


    Take risks and conquer your fears.

    1. Ik gebruik niet echt dagelijks creme voor mijn gezicht. 1x in de week gooi ik er een scrub over en heel af en toe krijg ik een helder moment en dan smeer ik er een dag, of voor het slapen gaan nacht, creme op van Nivea.
    2. Ik gebruik twee verschillende eyeliners, een van Miss Sport en een van Max. Het laatste is een potje en daar gebruik ik een plat schuin aflopend kwastje bij ( ik heb totaal geen idee hoe het kwastje genoemd wordt ). Voor mij persoonlijk vind ik het potje met kwastje fijner werken dan de eyeliner die ik van Sporty heb, of van andere merken, en stiften.
    3.Ik gebruik de concealer van Essence en de foundation van Catrice. Hier ben ik ooit eens mee begonnen en het werkt beide voor mij nog steeds erg goed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als beautyblogtip kun je misschien op www.veracamilla.nl kijken. Zij doet het erg leuk en geeft goede tips.
    Gewoon even google 'n in de zoekfunctie dan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    1913 schreef:
    Ik gebruik geen make-up dus aan mij heb je niet zoveel :')


    -