• HET GROTE NOTITIE TOPIC*
    *Eventuele voorstellen voor een andere/betere titel zijn zeker gewenst
    Kleurovergang dankzij Kendol




    Iedereen maakt wel notities, of het nu voor schoolwerk is, of om je verhalen te ordenen. Toon hier hoe (wan)ordelijk je bent, hoe je studeert of juist je studies vermijdt door alles te markeren, je lijstjes met wat je moet doen zodat de kat niet verhongert, ...



    SHOW DEM BEAUTY




    Liesje - Sarn - Schrijfselboekjes
    Ik heb eigenlijk veel plekken waarin ik al mijn 'notities' aka brol over mijn verhalen verzamel. Mijn computer, usb-sticks, mappen, losse blaadjes, post-its... Recent ben ik begonnen met boekjes te maken. Ja, maken, want ik ben te arm en anders te gierig om mooie, dure notitieboekjes te kopen. Dus ga ik naar de Hema, koop wat in en dan krijg je dit:

    Of ik krijg een een boekje van een iets betere kwaliteit en dan pimp ik het ook wat op:


    Mhm?



    Nieuwste notitieboekje. Vooralsnog staan er vooral scribbles in voor het spel waar ik aan werk.



    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    MurderUpstairs schreef:



    Nieuwste notitieboekje. Vooralsnog staan er vooral scribbles in voor het spel waar ik aan werk.




    Oooh, heb je die cover zelf getekend?


    Mhm?

    Sarn schreef:
    (...)

    Oooh, heb je die cover zelf getekend?


    Ja, is het hoofdpersoontje van dat spel. Omdat hij zo schattig kijkt leek hij me erg geschikt voor de kaft van een boekje.


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    MurderUpstairs schreef:
    (...)

    Ja, is het hoofdpersoontje van dat spel. Omdat hij zo schattig kijkt leek hij me erg geschikt voor de kaft van een boekje.


    OMG ER IS EEN GEZICHT
    Ik dacht eerst dat het gewoon een harnas was, dus ik wist even niet waarover je het had, en dat alles maakt het nog geweldiger, hahaha. Het is echt heel mooi!


    Mhm?

    Oh, wat mooi allemaal! Ik word hier zo gemotiveerd van, hè! Ik ga dit zeker volgen als ik iets gedaan moet krijgen lol


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sarn schreef:
    (...)

    OMG ER IS EEN GEZICHT
    Ik dacht eerst dat het gewoon een harnas was, dus ik wist even niet waarover je het had, en dat alles maakt het nog geweldiger, hahaha. Het is echt heel mooi!


    Yiss! : D Hij krijgt in het spel vermoedelijk verschillende gezichtjes tijdens dialogen, dus dat wordt reden om hem op meer dingen te tekenen :')
    En thanks!


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Naast dat ik mijn notitieboek niet waardig genoeg vind om hier te posten, weet ik niet eens hóe ik een foto moet posten hahaha.

    Ik heb vooraan een indeling gemaakt en een soort tabbladen gemaakt door washitape om rand van een bladzijde te plakken. Ik gebruikte eerst post-its maar die scheuren bij mij echt altijd af ): Ik heb nu to-do lijstjes erin staan, een wishlist (dingen die ik nog wil doen of nog wil kopen) en een plekje waar ik gedachten kan dumpen. Ik heb er tegenwoordig nogal last van dat ik steeds maar negatief ga denken en ik haal mezelf steeds naar beneden. Door die gedachten op te schrijven weet ik waar die gedachten vandaan komen en kan ik de volgende keer ervoor zorgen dat ik die gedachten voorkom of weer wegpraat. ^^

    Nu ik jouw pagina zie met personages wil ik daar ook weer aan beginnen, maar aangezien ik het schrijven nauwelijks weet op te pakken weet ik niet meer waar ik het voor doe oeps. Ik kan niet personages uit mijn duim zuigen, daar moet ik wel een reden voor hebben en iets waar ik een personage voor kan gebruiken haha.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik heb toevallig vandaag nog nieuwe notitieschriftjes gekocht c: Vijf stuks, want ik kon niet kiezen (cat)





    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een hele la vol notitieboekjes die ik niet durf te gebruiken omdat ik ze te mooi vind. #FML

    @ Cheryl — Oeh, waar heb je die gehaald?


    Ik heb ook notitieboekjes maar ik verpest ze dankzij mijn geschrift, haha, ik ben echt problematisch help.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 20:09 ]


    Heaven is a place that we all have

    Sostrene Grene. Die winkel zit oa in Groningen, Nijmegen, Zwolle, Amsterdam en Rotterdam. Maar 97 cent per stuk c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh, dan ga ik tijd vrij maken om er langs te gaan in Nijmegen deze week!


    Cranston schreef:
    Sostrene Grene. Die winkel zit oa in Groningen, Nijmegen, Zwolle, Amsterdam en Rotterdam. Maar 97 cent per stuk c:

    Inmiddels ook in Amersfoort!
    Was echt zo excited toen ie daar open ging : D zo te zien moet ik asap weer even langs


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    De Action heeft vaak mooie en betaalbare notitieboekjes. Een hele tijd geleden was ik in mijn notitieboekjes koop fase en nu heb er dus aardig wat. Toch heb ik vaak dat er dan al iets in staat als ik er een ergens voor wil gebruiken.

    Maar mijn to do lijstjes hou ik nu enigzins goed bij in een notitieding en daarbij probeer ik bij te houden hoeveel water ik op een dag drink. Weet alleen niet of er een foto van komt. Er staan regelmatig ook een beetje persoonlijke dingen op dus ik twijfel om dat op internet te zetten.


    Physics is awesome

    Ooooh, ik word echt zo jaloers van jullie ordelijkheid en discipline om zoiets te onderhouden.

    Ik zou graag een foto nemen van mijn notities, maar ik kan nu niet bepaald de binnenkant van mijn hoofd fotograferen :'D gewoonlijk noteer ik het op post-its en gooi ik het dan weg xd De meeste dingen van mijn planning zit in mijn hoofd en het is vaak heel rommelig. Het is wat je noemt een flexibele agenda :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys