• [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:36 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    mijn fiets is kapot :

    nadeel : dan moet ik te voet
    voordeel : kan ik na school by myn andere vrienden blijven plakken dan mijn fietsmaatjes


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Mijn moeder is me vanmorgen vergeten wakker te maken.
    Nadeel: Euh... O.O Misschien merken ze het op?
    Voordeel: Ik ga lekker de hele dag niet meer naar school ^^


    Your make-up is terrible

    Ruzie tussen users en mods.
    Wie kan het van beide kanten geven?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ruzie tussen users en mods.
    Wie kan het van beide kanten geven?

    Ik dacht al kinda dat het die kant op zou gaan...

    Voordeel: geen gezeur en geruzie op het forum, Quizlet is weer gezellig voor iedereen.

    Nadeel: lemme guess je mist je matties? ¬¬

    Edit: we hebben trouwens niet ruzie met alle users ik heb ook best vrienden >.< je doet alsof het een groot oorlogsfront is hier.


    BAM!

    (...)
    Ik dacht al kinda dat het die kant op zou gaan...

    Voordeel: geen gezeur en geruzie op het forum, Quizlet is weer gezellig voor iedereen.

    Nadeel: lemme guess je mist je matties? ¬¬

    Edit: we hebben trouwens niet ruzie met alle users ik heb ook best vrienden >.< je doet alsof het een groot oorlogsfront is hier.


    Ik eb gn ruziie met de mods
    :Y)

    Ouders :
    Ze zijn voor niets goed, behalve het geld x'D

    Haha, nee, k hou van hen (duivel)(A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)

    Ik eb gn ruziie met de mods
    :Y)

    Ouders :
    Ze zijn voor niets goed, behalve het geld x'D

    Haha, nee, k hou van hen (duivel)(A)

    haha zie je ik heb vrienden *puts one finger up in the air* eentje nog maar liefst!


    BAM!

    (...)
    haha zie je ik heb vrienden *puts one finger up in the air* eentje nog maar liefst!

    Owh , ik wil best ook je vriendje zijn hoor

    Hip hoi gezelligheid :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nou... over Kanibalisme wil ik toch iets zeggen. Het is niet altijd dat ze doden 'eten' zegmaar. Het kan ook gebeuren dat ze zelf mensen vermoorden daarom. Nou, heb ik toch al eens gehoord op het nieuws.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nou... over Kanibalisme wil ik toch iets zeggen. Het is niet altijd dat ze doden 'eten' zegmaar. Het kan ook gebeuren dat ze zelf mensen vermoorden daarom. Nou, heb ik toch al eens gehoord op het nieuws.

    *krijgt flashback naar het 'Russische kannibalen verslinden gothic tieners' topic*


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    haha zie je ik heb vrienden *puts one finger up in the air* eentje nog maar liefst!
    ik heb geen ruzie met mods en hoef het ook niet:Y) dat is toch totaal nutteloos =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Whoe... Vndaag heb ik ng gehoord vn een vriendin , het staat het schijnt ook in de kranr , Vn een vent dat zijn moeder eerst heeft gedood , dan ze helemaal heeft opengesneden enz.. En dan haar baarmoeder heeft op gegeten. Het scheen daarna dat hij psychisch gestoord is. x3.


    A. ikmisje.