• Aviciiae, afgeleid van Avicii.

    Waarschijnlijk kennen jullie hem wel: Tim Bergling een zweedse dj. Hij is gewoon fantastisch. Vandaar deze change.
    [Levels, I could be the one, wake me up, you make me, hey brother zijn bekende hits]

    Avici: het laagste niveau van de Boeddhistische hel.

    Waar komt jullie username vandaan?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    Me gusta :Y)

    Mijne betekend in het spaans/Italiaans Veranderingen. Maar ik ga hem op 18 november weer veranderen naar een oude. Sivan de achternaam van Troye Sivan :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Leuk, al vind ik 'm wat lastig uit te spreken. Zal wel komen omdat ik Avicii op zich al verkeerd uitspreek. Volgens mij moet je het als Avitsjie uitspreken, niet? Daar zit 't probleem, denk ik. Ik spreek het als Aviki-i uit ^^
    De mijne komt uit een boek ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Leuk, al vind ik 'm wat lastig uit te spreken. Zal wel komen omdat ik Avicii op zich al verkeerd uitspreek. Volgens mij moet je het als Avitsjie uitspreken, niet? Daar zit 't probleem, denk ik. Ik spreek het als Aviki-i uit ^^
    De mijne komt uit een boek ^^


    Avicii spreek je uit als: Avitsie
    Aviciiae als: Avitsie-a, de e hoor je niet (;


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Thanks all ^^ (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.