• Ik wil voor mijn moeders verjaardag haar 2 kaarjtes geven van Derek Ogilvie Tour zodat ze samen met haar zus er naar toe kan.
    Nu alleen, lees ik aan de ene kant dat hij een oplichter is en aan de ander kant dat hij gewoon geweldig is en echt in contact staat met overleden mensen...ect.
    (mijn vader vindt het een beetje onzin, hijzelf denkt dat alles opgezet spel is :P ) Daarom twijfel ik een beetje.
    Maar mijn vraag is, zijn jullie er ooit naar toe geweest? Of kennen jullie iemand die naar zijn theater show is geweest? Zouden jullie me er wat mee over willen vertellen? :D

    Ik weet niet goed in welke forum het moest staan dus hopelijk staat ie goed


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Kijk eens een aflevering van South Park over dit onderwerp. Dan snap je waarom hij een oplichter is.


    Life is hard and then we die

    Hij doet toch coldreading? Zeg maar hele algemene dingen zeggen, een beetje raden en herhalen wat de client zegt.
    Ik heb ook ergens gehoord dat die show helemaal in scene is gezet en dat de clienten acteurs zijn die bij hem horen.
    Naja, ik vind hem een oplichter xd.


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Kijk eens een aflevering van South Park over dit onderwerp. Dan snap je waarom hij een oplichter is.[/quote

    Ik kijk dat nooit :P kan ik dat gwn op youtube vinden?


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Nou, ik weet dat het bewezen is dat wat hij doet nep is, heb dat ooit gezien in zo'n programma op tv.
    Persoonlijk denk ik dat zulke mensen ook alleen gebruik maken van de hoop in mensen. Ik vind dat ze mensen manipuleren en wat ze doen onmogelijk kan, zal ook nooit te bewijzen vallen. Alleen sommigen geloven graag in dit soort dingen en willen graag dat iemand de schuld die ze voelen wegneemt. Dat kan bij zo'n reading vaak goed, zelfs al is het nep en weet iedereen dat. Het kan sommige mensen gewoon rust geven als ze horen van iemand dat wat ze oden goed is en ze zich nergens schuldig over hoeven te voelen. Dat kan ik wel weer begrijpen.

    Dit is een beetje wat mijn gedachtegang hierin denk ik goed verwoord. :)
    “There's no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I've always believed that


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Klik
    Precies dat stukje.


    Life is hard and then we die

    Wat maakt het uit of hij een oplichter is of niet? Als hij mensen kan helpen met hetgeen wat hij doet, dan is alles toch goed? Ik snap niet waarom mensen er altijd een probleem van maken...

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 17:45 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Wat maakt het uit of hij een oplichter is of niet? Als hij mensen kan helpen met hetgeen wat hij doet, dan is alles toch goed? Ik snap niet waarom mensen er altijd een probleem van maken...


    Uhm is er dan een probleem van gemaakt dan?
    Ik vroeg het allen wat de meeningen waren xD


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    PUKKELxDING schreef:
    Kijk eens een aflevering van South Park over dit onderwerp. Dan snap je waarom hij een oplichter is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik mag hem niet om de één of andere reden, maar goed.


    Take me to wonderland

    Jep, er is bewijs dat Derek een oplichter is :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Jep, er is bewijs dat Derek een oplichter is :')


    Ah ja, dat heb ik toen gezien op TV.
    Dat is dat stukje, maar ik was even te lui om het op te zoeken xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    blackbride schreef:
    (...)

    Uhm is er dan een probleem van gemaakt dan?
    Ik vroeg het allen wat de meeningen waren xD


    Ik doel op mensen in het algemeen. Niet alleen over de mensen in dit topic. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn moeder en mijn schoonzus zijn daar heen geweest en ze vonden het verschrikkelijk saai, zeker omdat hij heel lang op dezelfde persoon blijft vragen en die dan weer moet nadenken etc, maar ik heb geen idee hoe jij het zou vinden :') Ik ben er inmiddels een beetje op afgeknapt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Disparato schreef:
    Mijn moeder en mijn schoonzus zijn daar heen geweest en ze vonden het verschrikkelijk saai, zeker omdat hij heel lang op dezelfde persoon blijft vragen en die dan weer moet nadenken etc, maar ik heb geen idee hoe jij het zou vinden :') Ik ben er inmiddels een beetje op afgeknapt.



    hhhhhmmmm misschien dan toch maar een ander cadeau vinden voor haar....


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    blackbride schreef:
    (...)


    hhhhhmmmm misschien dan toch maar een ander cadeau vinden voor haar....


    Haha misschien is het wel leuk hoor, maar mijn oma was net overleden dus ze hadden hoge verwachtingen om iets van haar te horen misschien is dat het ook hoor :')


    Everything is illuminated by the light of our past.