• Hey hoi, ik ben bezig met een tekening en zou graag wat Tips en kritiek willen krijgen zodat ik hem kan Verbeteren.

    https://imageshack.com/i/173z85j

    Dit is de tekening. Ik ben nu alweer een stukje verder en ben nu bezig met de rest van het haar een basis te geven.


    take me back to the basics and the simple life

    De haren zijn prachtig! Alleen er zit een beetje een deuk in haar gezicht :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dankje. Ik zal kijken of ik de deuk weg kan werken.

    Ik zit ook nog te twijfelen of ik het gezicht nog verder zal af maken dus me ogen enzo. Aangezien dit vaak mislukt maar het anders zo vreemd er uit ziet weet ik echt noet wat ik kan gaan doen.


    take me back to the basics and the simple life


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit is dan in Disney stijl maar daar ben ik zeer mager in bedreven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bedankt :) ik denk dat ik die onderste als voorbeeld ga nemen ;)


    take me back to the basics and the simple life

    Wauw! Ik doe het je niet na.
    Als ik tips zou moeten geven, dan zou ik misschien nog extra kijken naar de verhouding tussen de kaak en het voorhoofd. Haar kaak staat namelijk wel wat voor haar voorhoofd, wat het idee van de deuk bij de neus versterkt. Zo vorm je toch een beetje een onderbeet.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Wauw! Ik doe het je niet na.
    Als ik tips zou moeten geven, dan zou ik misschien nog extra kijken naar de verhouding tussen de kaak en het voorhoofd. Haar kaak staat namelijk wel wat voor haar voorhoofd, wat het idee van de deuk bij de neus versterkt. Zo vorm je toch een beetje een onderbeet.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Uploaded with ImageShack.com

    K ben alweer wat verder


    take me back to the basics and the simple life

    Hij is nu trouwens af ;) ik zal zsm een foto een foto posten :)


    take me back to the basics and the simple life

    Dat ziet er best gaaf uit. Ik zou dat echt niet kunnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    het eindresultaat!ik weet het. Niet alle foto's zijn van deze tekening


    take me back to the basics and the simple life

    Oh, lol. Ik was klaar om tips te geven, gaat veels te snel xd. Haha.
    En ik kan het eindresultaat niet zien? Dan krijg ik gewoon de homepage.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PotterheadMe schreef:
    het eindresultaat!ik weet het. Niet alle foto's zijn van deze tekening

    Ik krijg een link naar de beginpagina van Imageshack en niet van de tekening... Even uitgaand van de tweede WIP die je postte: er zit nog steeds een deuk in haar gezicht.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil het eindresultaat zien :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, oeps... Verkeerde link.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:17 ]


    take me back to the basics and the simple life