• Gaat er iemand hierheen? Op donderdag, de dag van de première, is het in Gent en Antwerpen. En op vrijdag is het, zover ik weet, in elke Kinepolis.
    Ikzelf ga op vrijdag naar Antwerpen met mijn broer en vader.
    In Nederland is het trouwens ook heb ik net uitgevonden. Waar allemaal kan je hier zien.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 16:59 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marathon is een beetje misleidend voor twee films, vind ik. :'D

    Het klinkt wel leuk, maar ik woon in Groningen en ik heb geen idee of ze zoiets hier in de buurt ook organiseren. Ik zou mijn ouders en zusje sowieso nooit kunnen overtuigen erheen te gaan, want zij wachten liever een paar weken tot de bioscoop minder druk zal zijn. Dat is heel vervelend als je lang op een film hebt gewacht en hij eindelijk uit is. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons is er eentje op woensdag, maar dan ben ik pas om kwart voor 9 thuis, op zijn vroegst, dus dat gaat niet lukken.


    Take risks and conquer your fears.

    Nope, daarvoor ben ik niet genoeg "geobsedeerd" door THG. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Marathon is een beetje misleidend voor twee films, vind ik. :'D

    Het klinkt wel leuk, maar ik woon in Groningen en ik heb geen idee of ze zoiets hier in de buurt ook organiseren. Ik zou mijn ouders en zusje sowieso nooit kunnen overtuigen erheen te gaan, want zij wachten liever een paar weken tot de bioscoop minder druk zal zijn. Dat is heel vervelend als je lang op een film hebt gewacht en hij eindelijk uit is. D:

    Dat dacht ik ook, maar ach. Het lijkt me toch dat Groningen als studentenstad toch wel zoiets heeft?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    Marathon is een beetje misleidend voor twee films, vind ik. :'D

    Hahahaa, dat is waar.


    -

    Festus schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook, maar ach. Het lijkt me toch dat Groningen als studentenstad toch wel zoiets heeft?


    Ja, vast wel, maar ik heb er niet echt naar gekeken. Mijn zusje is eigenlijk de enige die ik ken die ook de Hunger Games heeft gelezen, en aangezien zij niet naar zoiets wil, zou ik in mijn eentje moeten. Daar heb ik dan weer geen zin in. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik dacht dat het in mechelen op vrijdag was ;o ik ben niet echt zo into the hugergames, maar vriendinnen hadden me meegevraagd, dus heel misschien ga'k nog wel mee want het kost niet echt veel geld ;3


    effort never betrays you

    Ik zag dat het bij de Utopolis ook was, maar ik ga niet. Ik ben geen THG fan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga niet naar de marathon, want ik moet de volgende dag weer vroeg naar de uni + ik zou niet weten hoe ik dan daarna weer thuis moet komen. Maar ik ga wel meteen a.s. woensdag wanneer 'ie officieel in de bioscoop is ^^ Can't wait.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Square schreef:
    Marathon is een beetje misleidend voor twee films, vind ik. :'D

    Het klinkt wel leuk, maar ik woon in Groningen en ik heb geen idee of ze zoiets hier in de buurt ook organiseren. Ik zou mijn ouders en zusje sowieso nooit kunnen overtuigen erheen te gaan, want zij wachten liever een paar weken tot de bioscoop minder druk zal zijn. Dat is heel vervelend als je lang op een film hebt gewacht en hij eindelijk uit is. D:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Die site klopt niet want waar ik naartoe ga, dat staat er niet bij (cat) Maar ik ga alleen als ik genoeg tijd over heb voor school. Ugh.

    Ja, maar naar een andere bioscoop.


    Searching heavens for another earth

    Jep, ik ga! ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tja, als ik iemand had om mee te gaan zou ik gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou ontzettend graag deze dinsdag naar de Marathon in Eindhoven gaan - maar dat zou betekenen dat ik die nacht maar 1,5 uur zou kunnen slapen om vervolgens weer naar college te gaan - waardoor dat helaas niet gaat lukken.

    Duuus, nu wordt het gewoon woensdag (:


    •