• Hi! :]
    Een klasgenoot van mij heeft me gevraagd of ik een ontwerp voor een tatoeage wil maken voor haar.
    Ik krijg de laatste tijd steeds vaker dit soort vragen van mensen - ik zie het als compliment! - en wil dit ook best voor ze doen.
    Maar vaak zijn ze erg onduidelijk over wat ze willen en heb ik geen zin om mijn tijd er aan te "verdoen", om vervolgens afgekeurd te worden.
    Maar dit meisje wist heel goed wat ze wilde, alleen niet precies hoe ze het eruit wilde hebben zien. Dus wil ik haar gerust helpen!

    Ze wilt graag een tatoeage van het welbekende oneindigheidsteken, met 2 veren en een roosje. Nu heb ik al een klein schetsje gemaakt over hoe het zou kunnen worden [een snelle, slordige schets; niet af dus]. Alleen weet ik niet waar ik de roos laten moet en of dit zo leuk is.
    Iemand tips/ideeën? Of zijn er hier creatieve geesten die het leuk vinden om een tatoeage te schetsen? Mag ook! xD

    Mijn schets:



    Ben benieuwd! :]
    x

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 0:08 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Misschien kun je de roos óp 't infinity-teken tekenen? :].
    Ik had het met de veren trouwens wel wat anders getekend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Misschien kun je de roos óp 't infinity-teken tekenen? :].
    Ik had het met de veren trouwens wel wat anders getekend.


    Hoe had jij dat gedaan dan?
    Ik had ook 1 schetsje gemaakt dat die veren in het teken zitten, zeg maar.. (dus dat die lijntjes de twee veren zijn).
    Maar ze wilt hem op haar enkel/voet. Dus dacht ik dat ze het teken dat boven haar vond kon doen en de veren erop laten "hangen". En dat klonk haar leuk..
    Heb het nog nooit eerder gedaan, dus heb graag tips! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nah mijn tekentablet ligt voor me


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh! Misschien een ander leuk ideetje..
    Dat de takken van de roos het teken vormen en daar aan vast veren hangen.. Ofzo? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Creativiteit wil niet zo vloeien, denk niet dat ze de roos op deze manier wil..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:


    Creativiteit wil niet zo vloeien, denk niet dat ze de roos op deze manier wil..


    Dat met die veer zo leek me inderdaad ook wel een leuk idee.. Maar dan had ik hem van links naar rechts getekend.
    En dan wilde ik de roos rechtsbovenin, achter het teken verwerken.. Misschien dat het teken dan op het blad van de roos ofzo loopt..
    Uchh.. Kheb nu ff niks bij de hand om een foto te maken van mn schets, om het te verduidelijken x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Uiteindelijke ontwerp haha, ik geloof niet dat ik een hulp ben. Maargoed; veel succes!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Uiteindelijke ontwerp haha, ik geloof niet dat ik een hulp ben. Maargoed; veel succes!



    Nou ik vind hem toch wel leuk! x]
    Alleen moet je dan wel het uiteinde/onderkant van die veer weer vastmaken he.. Anders is het niet een oneindigheidsteken! x]
    Maar ik denk inderdaad niet dat ze zo'n roosje wilt xD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind het roosje ook niet echt zo fantastisch. Lijkt net alsof er een knak in de steel zit. En ze wilde toch 2 veren?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Ik vind het roosje ook niet echt zo fantastisch. Lijkt net alsof er een knak in de steel zit. En ze wilde toch 2 veren?


    Bedankt voor die opbouwende kritiek. Kan ik zeer waarderen zo in de late uurtjes. Ik zou graag willen horen hoe jij twee veren, een roos en een infinite teken in elkaar vlecht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Of dat meisje stapt gewoon naar een professioneel iemand en dan kan ze ook zeggen wat ze ervan vindt :') Ik snap niet echt waarom ze jou dit laat doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou de roos of op het infinity teken doen (dus waar het kruist) of achter de veren, zodat de veren er gedeeltelijk overheen liggen. Tenminste, uitgaande van dit ontwerp. Ik zou gewoon nog wat verschillende posities schetsen en kijken wat het mooiste uitkomt (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Deilia schreef:
    (...)

    Bedankt voor die opbouwende kritiek. Kan ik zeer waarderen zo in de late uurtjes. Ik zou graag willen horen hoe jij twee veren, een roos en een infinite teken in elkaar vlecht.

    Zal ik later op de dag op terugkomen. Ik ben nu eventjes bezig met wat andere dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Snelle schets :v.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Osaki schreef:
    (...)
    Zal ik later op de dag op terugkomen. Ik ben nu eventjes bezig met wat andere dingen.

    Laat maar ik was gewoon chagrijnig gisteren, sorry.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'