• Nu hebben we officieel veel praattopics!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie voor Lauren & June ? Cele en Joél zijn ook het ziekenhuis uit. Joél is nog wel redelijk zwak :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Mweh, wie voor Jace? :3

    P.S, sorry als ik even niet reageer. We vieren morgen Sinterklaas met de klas en als je Duits en Bio niet af hebt, moet je nablijven van 12.15 tot 16.15, nee dank je :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    Mweh, wie voor Jace? :3

    P.S, sorry als ik even niet reageer. We vieren morgen Sinterklaas met de klas en als je Duits en Bio niet af hebt, moet je nablijven van 12.15 tot 16.15, nee dank je :')

    WHUT? Dat is fucking vier uur, omg :o. Joél voor Jace?
    En nu je het zegt, ik moet ook nog wat huiswerk maken, oeps.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    WHUT? Dat is fucking vier uur, omg :o. Joél voor Jace?
    En nu je het zegt, ik moet ook nog wat huiswerk maken, oeps.


    Ja ik weet het, ik heb een mail naar mijn mentor gestuurd. Duits heeft het er net opgezet dat als je je taken niet afhebt tot en met week 12 (en het is pas week 13) je na moet blijven tot 16.15, maar Joél mag naar Jace toekomen :'D

    Dit is stiekem de eerste keer dat ik echt huiswerk maak, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Ja ik weet het, ik heb een mail naar mijn mentor gestuurd. Duits heeft het er net opgezet dat als je je taken niet afhebt tot en met week 12 (en het is pas week 13) je na moet blijven tot 16.15, maar Joél mag naar Jace toekomen :'D

    Dit is stiekem de eerste keer dat ik echt huiswerk maak, hehe.

    Waar is Jace, hehe?


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Waar is Jace, hehe?


    Euh, doe maar dat ze niks doet ergens :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Euh, doe maar dat ze niks doet ergens :3

    Het wordt wel een crap stukje :c


    That is a perfect copy of reality.

    Iemand voor Jack, Rhine, Clary of Zayn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Het wordt wel een crap stukje :c


    Don't care. Ik heb hoofdpijn en zit te stressen over een goed gedichtje, want het is mijn beste vriend :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik had echt een crappy gedicht, maar nog steeds niet zo crappy als zo een Sint zat weer eens te denken wat hij jou zou schenken gedicht. Heb die twee rijmwoorden drie keer gelezen in twee gedichten voor mij -.-

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:15 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    wazaaa

    omg sinterklaas op stage = geniaal.
    er waren twee doodsbang van 1 en 1,5 jaar eentje verkrampte steeds super cute
    en een zo ik word morgen 1 (ze is 3), dus sint 'weet jij hoe oud ik ben dan?" 'jaaaa jij bent vier' zegt ze heel droog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik dacht dat ze bij mij op school niks anders gingen doen dan pepernoten uitdelen (Deden twee meisjes uit de 4e). Gingen een paar jongens uit mijn klas terug gooien naar de tafel van die meisjes, die gingen terug gooien en steeds meer klassen deden mee. Toen er nog maar drie klassen meededen probeerden de docenten het nog te stoppen maar heel de aula deed al te snel mee dus ze lieten het maar zo xd Je ziet dus iedereen in de aula elkaar bekogelen met pepernoten, het was echt geweldig! Beste pauze ooit :3 -Mijn oog doet alleen pijn omdat ik vol een pepernoot tegen mijn oog kreeg xd-


    El Diablo.

    Bij ons deden de pieten hun best om zo hard mogelijk pepernoten naar ons te gooien. Ik zal bij de deur. Dat is absoluut niet leuk. (ik had wel de meeste pepernoten)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kayal schreef:
    Ik dacht dat ze bij mij op school niks anders gingen doen dan pepernoten uitdelen (Deden twee meisjes uit de 4e). Gingen een paar jongens uit mijn klas terug gooien naar de tafel van die meisjes, die gingen terug gooien en steeds meer klassen deden mee. Toen er nog maar drie klassen meededen probeerden de docenten het nog te stoppen maar heel de aula deed al te snel mee dus ze lieten het maar zo xd Je ziet dus iedereen in de aula elkaar bekogelen met pepernoten, het was echt geweldig! Beste pauze ooit :3 -Mijn oog doet alleen pijn omdat ik vol een pepernoot tegen mijn oog kreeg xd-

    AHAHA. Ik heb de pauze gemist omdat ik ik maar vier lesuren had en dus om 11.55 alweer klaar was :3.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    AHAHA. Ik heb de pauze gemist omdat ik ik maar vier lesuren had en dus om 11.55 alweer klaar was :3.


    Ik ook :)
    Bij mij was er wel SintShow maar de bruggers (waaronder ik dus) pasten niet meer in de kantine dus ging ik maar weg.


    Spoiler alert: you will save yourself