• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:54 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand voor Josh of Thomas?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Het is niet erg handig dat alle topics gewoon Gossip girl heten aangezien je dan niet kan zien wat het praattopic enz is ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mamo schreef:
    Iemand voor Josh of Thomas?


    Al?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nee klopt, dat bedacht ik me later ook. :')

    En Al is goed hoor, kies er maar eentje uit!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kan ik trouwens wel gewoon roddels verzinnen over Al?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand voor Ash?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    Iemand voor Ash?


    Dave is op weg naar een soliciatiegesprek voor een of andere natuurkundige baan. Ideeën?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mamo schreef:
    Kan ik trouwens wel gewoon roddels verzinnen over Al?


    Ja hoor :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waah is hier iemand of ben ik de enige?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben er ook.

    Ik zit te twijfelen of ik Thomas wil verwijderen en dan een nieuw personage aan wil maken, want ik vind Thomas helemaal niet leuk. Heb er tot nu toe ook nog niet mee gespeeld. :')

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 19:54 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand voor Eleanor?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Iemand voor Joseph?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Waarop moet ik reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hoe bedoel je?
    Ik ben echt heel traag van begrip, het spijt me.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Er is al twee dagen niet meer iets geplaatst, zijn er mensen die nog perse door willen gaan? Anders laat ik dit rpg sluiten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."