• Hm ik verveelde me en maakte een youtube channel aan en ging een speedart video maken van photo manipulation, waarvan sommigen weten dat ik dat graag doe in mijn vrije tijd. :]
    Het was heel spontaan en mijn inspiratie was nergens te vinden - EN het was mijn eerste video, so don't be harsh. (bloos)



    Mijn channel name dinges is echt om te janken, maar alles was bezet en ik werd gek. No. Comment.

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 22:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat is echt supergaaf! Vind het heel knap van je.
    Het zou trouwens leuk zijn als je het resultaat daarna er helemaal in laat zien. :3


    Your make-up is terrible

    Echt leuk! (:


    16 - 09 - '17

    Cas schreef:
    Dat is echt supergaaf! Vind het heel knap van je.
    Het zou trouwens leuk zijn als je het resultaat daarna er helemaal in laat zien. :3

    Aw, dankje! Dat bedacht ik me ook en heb uiteindelijk een link geplaatst in de beschrijving, voor de volgende keer inderdaad een goed idee (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Aw, dankje! Dat bedacht ik me ook en heb uiteindelijk een link geplaatst in de beschrijving, voor de volgende keer inderdaad een goed idee (:


    Oh, dat is ook wel een goede! Ik ga hem eventjes bekijken. (ik heb hem gewoon via hier bekeken net, haha)


    Your make-up is terrible

    Chique!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ziet er heel mooi uit! :D


    Life is hard and then we die

    Voor de luie mensen, zoals ik:


    Ik vind hem echt heel mooi gelukt :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind 'm echt nice! :3. Misschien kun je ook zoiets voor mij doen? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wowwww. Je bedoelt de video is om te janken. Janken om jaloezie ^^
    Ik vind het echt vet geweldig! Misschien kan ik hier wel iets van leren :3


    Some people are art and do art at the same time

    Wauw zo mooi!

    Osaki schreef:
    Ik vind 'm echt nice! :3. Misschien kun je ook zoiets voor mij doen? ^^

    Sure :] stuur maar een pb'tje of zo, hahaha.

    Scorpia schreef:
    Wowwww. Je bedoelt de video is om te janken. Janken om jaloezie ^^
    Ik vind het echt vet geweldig! Misschien kan ik hier wel iets van leren :3

    Aw <3 Ik heb het mezelf ook geleerd, eerst een beetje uitvogelen wat alle tools doen, en zo, haha. Dankje!


    Ik had echt niet verwacht dat het zo veel goede commentaar zou hebben! Jullie zijn lief, thankssssss

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 9:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ziet er echt gaaf uit!!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aragog schreef:
    (...)
    Aw <3 Ik heb het mezelf ook geleerd, eerst een beetje uitvogelen wat alle tools doen, en zo, haha. Dankje!


    Ik had echt niet verwacht dat het zo veel goede commentaar zou hebben! Jullie zijn lief, thankssssss


    Maar je doet het zo geweldig, het goede commentaar is allemaal terecht :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Aw dankjewel Emma <3

    Ik heb weer een nieuwe - ik moest een header maken en ik dacht, ach, dan heb ik weer wat. :')
    En ja, ik heb mijn weergavenaam veranderd. Voor degene die het niet wisten: Nyx is een godin van de nacht en ik vond mijn vorige verschrikkelijk. Als iemand weet hoe je voor de tweede keer je channel URL kan aanpassen: help me. :'D


    Enneh, jullie mogen best subscriben hoor :3 ik ga wel vaker wat uploaden


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    You're amazing (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.