• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    geweldig naar school voor 3 uurtjes -.- ik ben alleen al met reizen 3 uur kwijt. en waarvoor? Nederlands van een docent die het zelf niet eens kan en ALD-zorg omdat ik geen vrijstelling kon krijgen (dat ik 4 jaar lang in de verpleeging heb gewerkt en waarschijnlijk meer kan dan de lessen ooit zullen bieden vergeten we maar even voor het gemak)
    Fuck life hard.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    geweldig naar school voor 3 uurtjes -.- ik ben alleen al met reizen 3 uur kwijt. en waarvoor? Nederlands van een docent die het zelf niet eens kan en ALD-zorg omdat ik geen vrijstelling kon krijgen (dat ik 4 jaar lang in de verpleeging heb gewerkt en waarschijnlijk meer kan dan de lessen ooit zullen bieden vergeten we maar even voor het gemak)
    Fuck life hard.


    Lol, ik moet zo vaak naar school voor 50 minuten les.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    (...)

    Lol, ik moet zo vaak naar school voor 50 minuten les.
    =) moet jij dan ook in totaal 3 uur reizen? ik wilde gewoon ff mn beklaag doen over nutteloze lessen waar ik heel lang voor moet reizen terwijl ik fysiek eigenlijk niet in staat ben om te gaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aaargh. Kut rug! HOU OP MET PIJN DOEN!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben ik vrij... word ik om negen uur wakker. Pfffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vanaaaaavond Catching Fireeee! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Vanaaaaavond Catching Fireeee! *O*

    Hij is zo gaaf en echt véél beter dan de eerste film. Veel plezier vanavond! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hij is zo gaaf en echt véél beter dan de eerste film. Veel plezier vanavond! :Y)


    Dankjewel! ;D Ah ik ben zo nieuwsgierig en heb er zo veel zin in~ ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij kan men zien dat ik chagrijnig ben. Want iedereen loopt met een boog om me heen en ik stink niet...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het laat maar weer eens zien welke dochter je knapper en mooier vind. Mijn kleding vind je geen gezicht (een leuk rokje met een soort panty achtige legging, een hempje met een leuk rood vestje erop)
    maar komt mijn zusje straks beneden in een sletterig rokje zOnder iets eronder en zo kort dat je haar poes kan zien met een bh zo opgevult dat jongens teleurgesteld zullen zijn als ze haar echte maat kunnen zien zien en een bloot hempje waardoor je haar zeer gemaakte decolleté goed ziet.

    Dan zeg je: ooh wat mooi!
    Jaja mama dit valt helemaal niet op!
    Dankje voor je complimenten not!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Omg, Google, you made my day. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dan print je ineens 100 pagina's terwijl je dacht dat je er nog niet eens de helft van zou printen. goed kosten voor de school =')
    wel een papieren backupp van mijn stories


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Parachutes schreef:
    Omg, Google, you made my day. :'D

    It's amaazing ;p


    You are beautiful, you are love.

    Pijn, pijn, heel veel pijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgende week gezellig een tentamenweekje.
    Feeest :X


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"