• U kent ongetwijfeld Chucky nog wel, de angstaanjagende levende pop met psychopathische neigingen uit de filmreeks Child's Play. Eind jaren 80 en begin jaren 90 bezorgde de pop met het rosse haar en het obligate mes in de hand menig filmkijker nachtmerries. In Brazilië zijn er nu een aantal mensen die ongetwijfeld ook een onrustige nacht hebben gekend door toedoen van Chucky.

    In het Zuid-Amerikaanse land komt Curse of Chucky in de zalen, een nieuw vervolg in de franchisereeks. Brazilianen zouden geen Brazilianen zijn mochten ze naar aanleiding van de première van de film geen ziekelijke tv-grap hebben bedacht.

    Voor een verborgen camera-programma werd een dwerg verkleed als de legendarische horrorfiguur. De Chuckydwerg nam plaats achter een filmaffiche aan een bushalte. Het vervolg laat zich raden.



    Bron: Zita.be

    _____

    Ik vind het best grappig, maar moest ik zoiets meemaken zou ik nog harder rennen dan ik werkelijk kan, haha.
    Hoe zouden jullie reageren moest je zoiets meemaken?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 14:02 ]


    16 - 09 - '17

    Marlon schreef:
    Dit is werkelijk geweldig. Oh. I can't handle it :'D
    Ik moest vooral lachen toen die ene man zijn tas richting "Chucky" gooide. Pretty badass :Y)
    Hoe ik zelf zou reageren? Waarschijnlijk zou ik echt kei hard wegrennen maar als het nodig zou zijn, zou ik ook dingen gooien, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    IK heb dat filmpje gezien zo geweldig:)
    Maar de film is beter;)
    Trouwens ik weet niet of je me al kent maar ik ben de ieritandste van quizlet(A)(duivel)
    Ik ben ook de bruid van Chucky:)
    En natuurlijk een moordlustige pop;)
    Dus pas op!!!(flower)


    tiptoe through the tulips...

    CiskeDeRat schreef:
    IK heb dat filmpje gezien zo geweldig:)
    Maar de film is beter;)
    Trouwens ik weet niet of je me al kent maar ik ben de ieritandste van quizlet(A)(duivel)
    Ik ben ook de bruid van Chucky:)
    En natuurlijk een moordlustige pop;)
    Dus pas op!!!(flower)


    Of je de meest irritante bent, dat weet ik niet. Maar zou je in het vervolg alsjeblieft op de datum van een aangemaakt topic willen letten, voordat je erop gaat reageren? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Never mind.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    CiskeDeRat schreef:
    IK heb dat filmpje gezien zo geweldig:)
    Maar de film is beter;)
    Trouwens ik weet niet of je me al kent maar ik ben de ieritandste van quizlet(A)(duivel)
    Ik ben ook de bruid van Chucky:)
    En natuurlijk een moordlustige pop;)
    Dus pas op!!!(flower)
    Oh god, ben jij ook weer terug?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 19:55 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    CiskeDeRat schreef:
    IK heb dat filmpje gezien zo geweldig:)
    Maar de film is beter;)
    Trouwens ik weet niet of je me al kent maar ik ben de ieritandste van quizlet(A)(duivel)
    Ik ben ook de bruid van Chucky:)
    En natuurlijk een moordlustige pop;)
    Dus pas op!!!(flower)


    SERIEUS KUNNEN ZE JOU GEEN IP BAN GEVEN?

    Jemig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    DarkSavior schreef:
    (...)Oh god, ben jij ook weer terug?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Slotje --> Op aanvraag van topicstarter


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.