• B A D
    G U Y S
    H O M E





    B A D G U Y S H O M E
    Ruzie met je kinderen omdat ze te laat thuis komen, hebben gedronken of omdat ze nooit luisteren. Heb je er nooit aan gedacht dat je kind het ook wel eens zat is van die zeurende stem die eigenlijk alleen maar hopeloos zegt wat goed is, en dat jou manier fout is. Dat is een jongen wel, hij besluit met zijn vrienden een villa te kopen in Los Angèles. Samen verhuizen ze naar hun eigen huis, waar je kan roken drinken en wat dan ook. Je bent vrij en hebt je eigen leven, maar waaronder sommige nog wel is 15 zijn... Ook komen er soms mensen aanlopen die het ook zat zijn, al snel is de villa vol mensen. Allemaal kunnen ze genieten van vrijheid en hebben de tijd van hun leven in huize ''fucked People That Say Whats Good.''

    H O U S E


    H U I S K A M E R
    Dit is vooral klassiek, het ontwerp is gemaakt door degene die de villa gebouwd heeft. In de hoek staat nog een tv, en er is een kachel die automatisch aan kan gaan,de kachel is helaas wel nep. Hij geeft wel warmte, voor de rest is de kamer gemaakt van leer.


    K E U K E N
    Het is een klassiek houten keuken, hij is modern en vooral nieuw. Hier wordt eten gekookt en hier wordt ook soms even in de avond gezellig bij elkaar gezeten, wat niet vaak voorkomt.


    B A D K A M E R
    De badkamer is vooral klassiek bruin met tegels. Het bruin past bij de andere kleuren van het huis. De wc is beneden, er zijn 3 jongens wc's en drie voor de meiden.


    B A R
    De bar staat in de feestzaal, hier wordt de avond doorgebracht. Er is een gamehoek en een dansvloer die verschillende lichten doet per tien seconde. De muziek wordt gedaan door een box die je aan je telefoon moet aansluiten.


    Z W E M B A D
    Het zwembad is een bad die verwarmt en verkoeld kan worden, naast het zwembad ligt een groot terras. Je kunt ook bij het vuur je verwarmen op 2 verschillende plekken en zelfs buiten in een bed blijven slapen.

    R O L L E N
    naam - face claim - username - pagina

    V R O U W E N
    Emma Priscilla Blackwood - Kaya Scodelario - vrykolakas - 1.1
    Gereserveerd voor Ortuexsy
    Tallulah Cassidy Fowler - Amanda Steele - Bellona - 1.1
    Gereserveerd voor Cotrona
    Gereserveerd voor zhinka

    M A N N E N
    Gereserveerd voor vrykolakas
    Randall Bruce Grey - Baptiste Giabiconi - _Silence - 1.1
    Gereserveerd voor Ortuexsy
    Gereserveerd voor Cotrona
    Gereserveerd voor Sugar_Coated

    (Lijstje)

    Naam
    Leeftijd 15 tot 21
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Geschiedenis Hoe kom je bij het huis?
    Extra


    R E G E L S
    - MSV, in de verleden tijd& derde persoon.
    - Geen ruzie buiten de MSV.
    - Geen woordenaantal, schrijf wel een stukje waar anderen iets mee kunnen.
    - Laat de MSV niet zo maar stoppen, probeer wel minstens ooit 1 keer te reageren.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 19:29 ]

    Ik wil wel een meisje <3 Zou ik een rol mogen hergebruiken? Want ik stop super veel tijd en werk in mijn rollen en ze zijn meestal ook zeer uitgebreid, anders maak ik gewoon een geheel nieuwe


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Ik wil wel een meisje <3 Zou ik een rol mogen hergebruiken? Want ik stop super veel tijd en werk in mijn rollen en ze zijn meestal ook zeer uitgebreid, anders maak ik gewoon een geheel nieuwe


    Het mag wel :P

    Dat vroeg ik me ook af. Mag ik een (mannelijke) rol gebruiken die ik eerder al eens heb gemaakt?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Silence schreef:
    Dat vroeg ik me ook af. Mag ik een (mannelijke) rol gebruiken die ik eerder al eens heb gemaakt?


    Ja hoor, alleen is dit wel een Bad rpg. Dus dan moet je man ook wel iets slechts hebben dan dat het een gehele lieverd is xD

    Yasssss (K)
    Ik neem gewoon ook nog een mannelijke :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Yasssss (K)
    Ik neem gewoon ook nog een mannelijke :P


    Welcome :P

    *Psstt lees je regels nog een door, er staat RPG in plaats van MSV*

    Verder wow wat een groot huis, die gasten hadden geld zatt :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    vrykolakas schreef:
    (...)

    Ja hoor, alleen is dit wel een Bad rpg. Dus dan moet je man ook wel iets slechts hebben dan dat het een gehele lieverd is xD

    Heeft Randall Grey sws wel


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Silence schreef:
    (...)
    Heeft Randall Grey sws wel


    Mijn Emma Priscilla Blackwood ook. xD

    Emma Priscilla Blackwood
    ''You Don't Now Me And You Never Wil.''

    Naam
    Emma is gedoopt als Emma Priscilla Blackwood, een best wel kakkerige (tweede) naam is haar eigen mening.

    Leeftijd
    Emma is 16 jaar, maar gedraagt zich het liefste als een oudere jaars. Emma wil niet onderschat worden, dus houdt ze zich vaak groot onder vele zaken. Ze is uit eindelijk best wel klein, dus kun je haar ook schatten als een 15jarige.

    Innerlijk
    Elegant
    Betrouwbaar
    Intelligent
    Behulpzaam
    Hardwerkend
    Nieuwsgierig
    Koppig
    Sarcastisch
    Licht arrogant
    Twijfelaar
    Emma is een elegant meisje, ze is eerlijk en vele mensen vertrouwen haar daarom. Ze liegt ook bijna nooit, alleen als ze mensen niet kwaad wil maken met de waarheid. Ze is ook slim en verstandig, ze kan ook sluw zijn door haar slimheid. Ze kan ook erg goed helpen, wat mensen ook vaak accepteren van haar. Ze werkt vooral ook door, wat ze ook kan. Ze kan goed en snel nadenken.


    Emma wil vaak ook dingen weten, ze kan haar nieuwsgierigheid bijna niet bedwingen. Emma is een sarcastisch persoon, met botte opmerkingen tussen door wat mensen soms chagrijnig kunnen maken. Ook is ze licht arrogant, door haar opmerking kunnen mensen haar ook meteen als arrogant voorzien. Emma twijfelt nog al vaak, omdat ze jong en klein is kunnen mensen haar vaak onderschatten en dat wil ze niet, daarom is ze ook lichtelijk onzeker.
    Uiterlijk
    — Lichaamstype • Slank
    — Huidskleur • Bleek
    — Wenkbrauwen. • Donkerbruin/zwart
    — Oogkleur • Bruin
    — Bril of lenzen • nee
    — Lippen • donker-roze, slank
    — Kenmerken • Haar Japanse uiterlijk
    — Haarkleur • Donkerbruin/zwart
    — Haarlengte • net over haar schouders
    — Stem • Normaal
    — Accent • Geen
    — Kledingstijl • Bad girl
    — Favoriet kledingstuk • Hemd.
    — Accessoires • Geen.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Geen.
    — Littekens • Best veel.

    Geschiedenis
    Emma is geboren in een rijk gezin waar ze geen broertjes of zusjes had, haar ouders waren gelukkig bij elkaar. Emma haar ouders kregen langzamerhand vaker ruzie. Soms kwamen er vechtpartijen aan toe, Emma was bang en nam het soms in haar op. Op haar veertiende deed ze al dingen verkeerd. Ze ging met oudere jaars om en kreeg soms al drank... Haar ouders stonden het niet toe. Emma hield al snel geheimen achter voor haar ouders, maar daar kwamen ze later achter. Op een dag kwam er een vechtpartij tussen Emma en haar vader, Emma verloor en had veel wonden. Haar moeder keek huilend toe, dezelfde avond is Emma weggelopen naar de villa en heeft zich bij hun gevoegd. Emma is daar nu een jaar en kent de plek op haar duimpje.
    Relatie's
    Vrienden:

    Liefde:


    Overig
    Likes x Drank, sigaretten, dans, mode, theater en disco.
    Dislikes x Tomaten, serieusheid en verveeldheid.
    Angsten x Geen.
    Allergieën x Geen.
    Hobby's x Drinken en dansen.
    Sporten x Zwemmen en dansen.
    Verslavingen x Drank.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 21:11 ]

    Ik faceclaim Melanie Martinez voor mijn vrouwelijke rol en voor mijn mannelijke Tanner Zagarino.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    ||


    "Fight me, Bitch."
    "You always tell me people like me have tragic back stories and are really hurt and sensitive on the inside. I'll tell you what is tragic, that you have to go through life looking like you do."


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    STEPH [Father] || Leroy Ray Olson
          Age; 55
          Connection; As good as it's gonna get.
          Status; Alive
    [Mother] || Melissa Nadia Olson (Neé Fowler)
          Age; 34
          Connection; As bad as the taste of orange juice after brushing your teeth
          Status; Alive

    G E S C H I E D E N I S X
    Cas was als klein meisje erg gemotiveerd en vrolijk. Ze had altijd wel nieuwe ideeën en wilde net als Alice zijn. Ze wilde minstens vijf nieuwe dingen bedenken voor het ontbijt. Ze had eerst geen problemen met haar voornaam Tallulah, maar zodra mensen haar begonnen te pesten met de vreemde naam, had ze liever dat mensen Cassidy gebruikte. Cas wilde altijd alles uit proberen, vooral op het gebied van kunst, maar hier was volgens Leroy en Melissa nooit geld voor. Cas werd langzaam minder ambitieus en begon langzaam weg te zakken als het ging om prestaties willen leveren. Hier werd Melissa vervolgens ook boos om, omdat zij niet wilde dat Cas net als haar zou eindigen. Dit was een eindeloze cirkel waarin de band tussen Cas en Melissa steeds slechter werd. Haar moeder werd na een tijd zelfs fysiek aggresief. , iets waardoor de kleine Cas depressief werd. Iets wat hun band ook niet beter maakte is dat Melissa altijd wel een manier had om andere mensen een bagger gevoel te geven, Melissa leeft voor medelijden opwekken en andere mensen zwatrt maken. Het ging van kwaad tot erger en op haar veertiende wilde Cas eigenlijk haar kamer niet meer uitkomen. Dit was ook deels omdat Cas door het niks doen en door het niets anders mogen doen dan school, vrij mollig en socially awkward was. Een ander puntje was het 'jeugdtrauma', zoals Cas'maatschappelijkwerkster het noemt, van haar tante niet. Cas was dertien toen de enige die haar nog een uitweg bood kwam te overlijden en liep precies de IC kamer in op het moment dat de beademingsmachines werden uitgezet. Cas werd hierdoor ook helemaal gek van langdurige piepgeluiden. Op haar vijftiende leerde ze echter Nathan en Rayza kennen, twee echte daredevils. Deze twee hielpen haar het slechte pad op. Cas haar eerste keer was dan ook op een avond dat ze haar eigen raam uit was geklommen om naar Nathan toe te gaan. binnen twee jaar transformeede Cas volledig, van een verlegen depressief meisje naar een temperamentvolle luide vrouw, die niet van ophouden weet, al zeggen sommige dat er nog steeds een verdrietig randje aan Cas hangt.. De vriendschap tussen haar and Rayza verbrak uiteindelijk, deels doordat Rayza Cas oprecht bleek leuk bleek te vinden en deels omdat Rayza naar New York ging om te studeren. De vriendschap tussen Cas en Nathan verwaterde toen ze merkte dat ze beide verschillende dingen van het leven wilde, van elkaar wilde. Cas hield echter niet op met haar geest op de vrije loop laten.

    Vlak nadat Cas Rayza en Nathan had ontmoet en steeds rebelser werd, werd ze door haar moeder uit huis gezet. Melissa was er helemaal klaar mee, Cas moest zich of gaan gedragen omdat ze anders geen toekomst had, of ze moest eruit. Cas heeft gelijk haar spullen gepakt. Cas heeft tot nu toe een ontact meer met haar moeder, maar nog wel met Leroy, omdat hij snapt dat Cas is geworden zoals ze is, nadat haar moeder de teugels zo strak had aangetrokken.

    A C H T E R G R O N D X
    Wie is Cas' vader is, weet niemand precies. Haar moeder was met zestien jaar per ongeluk zwanger geraakt na haar eerte echte feestje - het eeste feestje waar ze ook dronk. De jongen heeft haar voordat ze wakker werd ook weer verlaten en alles wat Melissa nog van hem weet is dat hij Ralph heette en net zo wit haar had als Cas. Melissa is hierna naar een tante in Amerika gevlucht, om de schaamte van haar zwangerschap te ontvluchtte. Ze kon haar familie en vrienden gewoon niet onder ogen zien. Melissa's tante was erg behulpzaam en hielp het meisje aan een tweede kans. Echter viel deze kans in het water zodra Melissa ook echt voor Cas moest gaan zorgen. Rekeningen stapelde zich op en zorgen werden steeds groter. Tot Melissa Leroy ontmoette. hij was bereid om haar financiëel te steunen en voor Cas te zorgen, als Melissa voor hem zorgde en met hem trouwde. Ze trouwde de twintig jarige Melissa met de 41 jarige Leroy. Melissa heeft echter wel aangevraagd of Cas Fowler als achternaam kon houden.

    N O W X


    P L A C E X O F X B I R T H X
    Californiä


    • Uiterlijk


    — Grootte • 1.72
    — Lichaamstype • Fragiel, slank
    — Figuur • Hele lichte zandloper
    — Huidskleur • Blank
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee
    — Wenkbrauwen. • Verzorgd, donker, Dik
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Lenzen, al draagt ze op luie dagen een bril
    — Neus • Smal
    — Lippen • Licht roze, vaak bedekt met lipperstift
    — Kenmerken • Haar witte haar
    — Haarkleur • Wit blond
    — Haartype • Dik, stijl met slag
    — Haarstijl • Ze stijlt of krult het vaak, half lang
    — Stem • Hoog, honey-like, kan erg schel zijn als ze schreeuwt
    — Accent • Amerikaans
    — Kledingstijl • Simpel, stoer
    — Favoriet kledingstuk • Leren Jack
    — Accessoires • Een ketting van Rammstein met 'Ich Tu Dir Weh' erop.
    Een armband aan haar linker pols en twee aan haar rechter.
    Een Moon Choker
    Een maan choker
    — Tatoeages • This one
    — Littekens • een aantal kleintjes.


    • Extra:
    L I K E S X Rain, tea, Coffee, Late night conversations, Bonfires, Alcohol, Smoking, Snow, Summer warmth, Parties, Books, Everything Artsy. Etsy, Tumblr, making youtube videos, everything edgy, leather Jackets, onweer, All Time Low, The Pretty Reckless, Fanfiction, Fall Out Boy, onesies, Halloween, Christmas, editing videos, colleting sunglasses, pool parties, playing Truth or Dare and Spin the Bottle, learning new things, Greek mythology, Dystopian novels, thrillers/horror movies, playing Mario kart, gaming in General, ideas that sound like trouble, Trampolines, lingerie, Photography, riots, Strikes
    G U I L T Y | P L E A S U R E S X Taylor Swift, those story games for on your phone, movies like Love Acutally and Friends With Benefits, Mistletoes with christmas
    D I S L I K E S X Her mom, when people ask her to sing, when people leave bullshit comments on her youtube videos, waiting for the next book/season, when people tell her her shorts are too short.
    V O E R T U I G E N X Cas heeft van haar tante een Impala 69 geërfd. Dit is alles wat zij nog van haar tante heeft.
    T A L E N T S X Anything Artsy, Spending too much time playing Phone games, flirting with people by accident, fucking up, getting in trouble, forgetting to text people back, pulling all nighters, procrastinating
    A L L E R G I E Ë N X Cas is Allergisch voor kinder Schmink, parfum, de zon en bakkersroom.
    A N G S T E N X hoge langdurige piepgeluiden, niks kunnen zien/geblindoekt worden,
    V E R S L A V I N G E N X Alcohol, seks, kunst, roken, Ben&Jerry's, Netflix, Buying New Things, Books
    S P O R T S X Cal heeft een ongelovelijke hekel aan sport volgens zich zelf, maar dit zegt ze alleen maar omdat ze er pittig bagger in is. Wel vindt ze het lekk om jongens zover te krijgen om haar 'de beginselen van bepaalde sporten te leren'.
    A R T S X Singing, Dancing, Drawing, Sketching, Painting, Writing, Acting, playing piano, photography
    O T H E R X Cas is lid van een LGTBQ club.
    • Cas werkt als een Serveerster/barista in een club voor rijke mensen. Ook heeft ze een baantje bij een banketbakker op zaterdagen.
    • Cas vecht voor Gay Rights en betere educatie.
    • Cas volgt Piano en zang les bij een muziekschool voor rijke kinderen, maar in plaats van dat ze er voor betaald moet ze free of charge werk opdrachten doen.
    • Rol
    Jefferson high Student

    • Relaties
    Wie Wil?
    • Bijnaam
          Cas
         

    • Thuisplaats:
          Californië

    • Shortcut

    • Leeftijd: 18
          — Ziet er zo oud uit: Rond de 19
          — Gedraagt zich zo oud: Rond de 22 meestal
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 11 Maart
    • Nationaliteit: Amerikaans
    • Geloof: Geen.
          — Geloof vanuit thuis: Geen
    • Seksualiteit: Pansexual, Demiromantic
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans, Spaans,
    • Relatiestatus: Single

    • Theme song: the Pretty Reckless - Heaven Knows
    • Persoonlijke motto: You've got enough time to be responsible passed the age of twenty-five.


    • Sterrenbeeld:
          Vissen



    • Innerlijk:
    List
    •Creative/artsy
    •Intelligent
    •Fun-loving
    •Accepting
    •Spontaneous
    •Caring
    •always in for adventure
    •Ambitious
    •remembers everything she hears or reads
    •Energetic
    •Daring
    •Bit Random
    •Bit all over the place
    •Easy at making friends
    •Humorous
    Characteristics
    •laid-back and easy going
    •Flirty
    •Sincere
    •Honest
    •Probably cares more for you than you do once she lets you in•Terrible at sports
    •forgetful
    •Procrastinator
    •Lazy when it comes to sport and responsibilities
    •Impulsive
    •Free-spirited
    •Not a follower, nor a leader. Think for yourself kind of girl
    •Inspiring
    •Loud
    •Temperamental
    •Quiet when Nervous
    •always pretends not to care
    •unsure of herself
    •True to herself
    •Always wants to lift op the mood
    •Overthinking secretly
    •Keeps a lot to herself
    •Talks a lot, tells a little
    •Will remind you of that mistake you made 3908487 years ago
    •Takes a little while for her to warm up to people
    •Blunt

    Cas is een creative ziel, één die goed alleen kan zijn. Ze is niet bang om eenzaam te worden en ze kan zichzelf prima bezighouden. Ook vindt ze het absoluut niet erg om af en toe een langere tijd opgesloten te zitten in haar kamer om te schrijven of video's te bewerken. Of om alleen naar het bos te gaan om foto's te maken. Zolang ze maar creatief bezig kan zijn. Wat ook helpt is dat Cas overal wel een beetje geïnteresseerd in is. Ze leest veel en graag, doet graag onderzoek. Cas lijkt ook alles wat ze leest of hoort te onthouden, waardoor ze veel kennis over vanalles heeft. Dit merk je tot nu toe echter niet aan haar schoolprestaties. Cas is namelijk onzettend snel verveeld door dingen, wat ook een reden is dat ze zich met zoveel kunstvormen bezig houdt. Cas heeft dus ook vaak maar weinig motivatie om iets aan haar school te doen. Het biedt haar geen uitdaging en Cas is dol op uitdagingen. Ze is ambitieus, maar heeft maar voor weinig lessen die ze op school krijgt genoeg passie om eraan te werken zonder dat ze uitgedaagd wordt. Hierdoor denken mensen vaak dat Cas nogal dom is, omdat ze minimale cijfers haalt, maar in feite is dit gewoon een te kort aan motivatie van haar kant.

    Cas is all for good fun. Liever niks te serieus op het eerste gezicht, alleen maar leuke dingen, verantwoordelijkheid ontwijken. Cas is het soort meisje dat 's nachts gaat skinny dippen nadat ze bij een zwembad heeft ingebroken, of dat uren lang truth or dare spelen kan en het dan ook nog echt doet als ze een dare krijgt om een rondje om het huis te rennen, naakt. Ze is spontaan en altijd eigenlijk wel in voor een nieuw avontuur. Ook niet te vergeten is dat ze een echte thrill seeker is. Zolang het maar spannend blijft, zolang er maar iets is om om te lachen.Dit maakt haar vaak ook uitdagend, aangezien Cas niet het soort meisje is waarbij je in de buurt moet zeggen dat je haar wel zou kunnen zoenen. Ze is ook niet heel erg goed in slechte ideeën niet uitvoeren. En volgens haar zijn je beste vrienden de mensen die met je meedoen en de vrienden die je het meest nodig hebt en het meest moet waarderen de mensen die je naderhand op komen halen van je bankje op het treinstation waar geen trein meer rijdt tot morgenochtend. Ze is een luid meisje en zit altijd vol enthousiasme en levenslust - al valt het soms wel zeker op dat Cas simpelweg niet altijd zo vrolijk kán zijn. Ze praat ook veel te veel, maar altijd zonder je echt iets over haar te vertellen. Het is dan ook een hele kunst om dit meisje echt verder te leren kennen dan de overenthousiaste party-girl die ze meestal is.

    Cas is een ras flirt - maar dan ook met alles en iedereen. Ze houdt het wel altijd oprecht, en zal geen dingen zeggen die ze niet meent - ook zal ze nooit liegen om je een beter gevoel te geven. Cas kan dit gewoon niet. Ook al is liegen tegen authoriteit en smoesjes verzinnen een tweede natuur voor haar, ze krijgt het vaak niet over haar hart om mensen iets wijs te maken over zichzelf wat niet waar is. Hierdoor komt Cas ook wel over als te eerlijk, en soms zelfs als een bitch, omdat ze zeer ongevoelig kan overkomen als ze mensen de absolute waarheid verteld. Dat is alsnog iets anders als dat ze altijd oprecht blijft. Ze geeft stiekem heel veel om andere mensen en dingen -ook al stelt ze zich vaak emotioneel gedistancieerd op - en alles wat ze dan ook doet voor andere komt uit het diepste van haar hart. Niet dat ze dit ooit toe zal geven. Voor alles wat ze voor je doet krijg je dan ook een half sarcastische opmerking erbij, in de hoop dat mensen niet merken dat Cas om je geeft.

    Cas is een meisje dat problemen en negatieve gevoelens liever voor zichzelf houdt. Dit ook vooral om de sfeer goed te houden. Ze heeft een aardig temperament en omdat ze nooit iets vergeet wat ze hoort of leest, kan ze ook aardig negatieve gevoelens uitstralen in de form van passief aggresiviteit, woede of afgunst, al zal ze dit alleen tonen als ze het helemaal gehad heeft met je. Als je dan in discussie gaat met haar zal ze je ook herinneren aan iedere fout die je ooit gemaakt heb en alle gemene dingen die je ooit gezegd hebt en alles wat er mis is met je leven. Dit gedeelte van zichzelf haat ze, omdat het haar herinnert aan haar moeder. Naast dat Cas dus eigenlijk een stuk meer om alles geeft dan ze mensen laat denken, is ze ook een stuk onzekerder dan dat ze laat denken. Ze is aardig goed met zelfspot en staat echt haar mannetje wel als het nodig is, maar zodra ze alleen is begint het overdenken en weet ze het vaak allemaal even niet meer. Dan komt haar onzekere kant ook naar boven, als ze alleen is.

    Ook al houdt Cas niet van verantwoordelijkheid, en is ze meestal zelf van het drinken, ze is er wel altijd voor haar vrienden. Wordt haar beste vriendin lastig gevallen door één of andere creep? Kom maar, Cas is wel voor een uurtje je lesbische lover tot die dude weg is. Kom je niet thuis? Cas biedt aan dat je bij haar kan slapen. Ruzie thuis? Cas eettafel heeft nog een vrije stoel, beste gedeelte? Je hoeft er geeneens over te praten als je niet wil. Met nadruk op als je niet wil. Er is een kant van Cas die maar weinig mensen kennen. Een serieuze kant, die goed kan luisteren en altijd bereid is om je te steunen. Een kant van Cas die stil wordt als ze nerveus is en die vergeet hoe ze moet flirten op het moment dat mensen echt iets liefs zeggen. Cas heeft moeite met deze kant laten zien, omdat -zelfs al maakt ze makkelijk vrienden-, intimiteit en mensen dichtbij laten toch wel een dingetje is. .Het duurt dan meestal ook wel even voordat Cas je echt als een close friend beschouwd. Er zijn dan ook maar heel weinig mensen die iets van Cas haar artestieke kant echt mogen zien, behalve haar youtube videos.




    "It's not Cassidy, or Cassy, or whateves. It's Cas. And I'll cut you if you think you're entitled to call me Tallulah."


    • kenmerkend;


    "Yeah the drums they swing low, and the trumpets they go."

    Ik pas haar later nog iets aan naar de MVS :3 maar dit is de basis


    We've lived in the shadows for far too long.

    Randall Bruce Grey



    Naam:
    Randall: Schild, wolf.
    Bruce: Uit Brieuse, Frankrijk. Zijn opa en oma zijn Frans.
    Grey: Grijs.

    Leeftijd:
    Randall is 19 jaar. Hij is geboren op 4 november 1996.

    Uiterlijk:
    Randall heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is erg lang, en ook wel gespierd, waardoor de meesten nogal eens tegen hem opkijken, letterlijk en figuurlijk.
    Faceclaim: Baptiste Giabiconi

    Innerlijk:
    > Egoïstisch
    > Liever lui dan moe
    > Slim
    > Intimiderend
    > Gewend om bewonderd te worden
    > Toch wel een beetje lief
    > Player
    > Verwend
    > Kan niet tegen zijn verlies
    > Zal alles doen om iemand te troosten
    > Randall word niet graag tegengesproken.
    > Hij denkt er niet vaak aan dat hij met zijn woorden iemand zou kunnen kwetsen.
    > Hij is er heel goed in om mensen om zijn vinger te winden en
    > Spelletjes met ze te spelen.











    Familie:
    Moeder: Alyssa Grey
    Vader: Anthony Grey
    Zusje: Ariana Grey. Volgens Randall is ze een afschuwelijke wesp.

    Relaties:
    Who wants?

    Geschiedenis:
    Randall werd altijd enorm voorgetrokken door zijn ouders. Alyssa en Anthony deden alsof hun neus bloedde voor de verkeerde dingen die hij deed (al waren ze desondanks overbezorgd over hem), en daarom heeft hij ook weinig geleerd van zijn talrijke bezoekjes aan het politiebureau.
    Hij hield van joyriden, ramen ingooien, graffiti spuiten, enz.
    Op een dag is Randall weggelopen van huis en toen vond hij het huis.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben gewoon heel slecht in lange stukken over iemand te schrijven, dus dit :3


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Silence schreef:
    Ik ben gewoon heel slecht in lange stukken over iemand te schrijven, dus dit :3


    Ik vind hem wel goed xD