• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De ene minuut vind ik Dance Moms onwijs leuk, en de volgende wil ik die moeders met een hamer neermeppen. Moodswings.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het Internet is hier zo goed... * insert sarcasm *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I found avatar again *happy dancing*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verstandig op tijd naar bed. Dat ik dat nog eens bij mezelf mag meemaken.

    Ik vraag me echt af of sommige docenten hun vak wel serieus nemen. Ik bedoel maar; Vandaag zei onze burgerschapdocente dat er een boek voor dat vak op de boekenlijst stond en dat we deze mee moesten nemen, terwijl wij al onze boeken vorig jaar hadden besteld en deze toen niet op de lijst stond. Wij hoefden ook geen boeken meer aan te schaffen. Weird.

    En weet je wat ik heel vreemd vind, en dat is niet racistisch of gemeen bedoeld, maar wij hebben een inval docente voor Nederlands, maar ze is zelf niet eens Nederlands. En daar bedoel ik niets mee, maar het is meer dat ze, ik geloof, van Turks of Marokkaanse afkomst is.
    Dus ja, we begrijpen het in de klas niet zo goed, om eerlijk te zijn. Mijn ouders ook niet. Want hoe kan of mag zij dan Nederlands geven?
    Again, niet gemeen of racistisch bedoeld, just wondering how it's possible, dus val me hier niet om aan!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 21:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, 8km gelopen vandaag. Thanks pokémon.


    Your make-up is terrible

    Ruin schreef:
    En weet je wat ik heel vreemd vind, en dat is niet racistisch of gemeen bedoeld, maar wij hebben een inval docente voor Nederlands, maar ze is zelf niet eens Nederlands. En daar bedoel ik niets mee, maar het is meer dat ze, ik geloof, van Turks of Marokkaanse afkomst is.
    Dus ja, we begrijpen het in de klas niet zo goed, om eerlijk te zijn. Mijn ouders ook niet. Want hoe kan of mag zij dan Nederlands geven?
    Again, niet gemeen of racistisch bedoeld, just wondering how it's possible, dus val me hier niet om aan!


    Wat heeft je afkomst te maken met je niveau Nederlands lol.

    //
    Ik vind The lone ranger stiekem een hele leuke film.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    Wat heeft je afkomst te maken met je niveau Nederlands lol.

    //
    Ik vind The lone ranger stiekem een hele leuke film.


    Nou ik vind het gewoon een beetje vreemd, mag toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ik vraag me echt af of sommige docenten hun vak wel serieus nemen. Ik bedoel maar; Vandaag zei onze burgerschapdocente dat er een boek voor dat vak op de boekenlijst stond en dat we deze mee moesten nemen, terwijl wij al onze boeken vorig jaar hadden besteld en deze toen niet op de lijst stond. Wij hoefden ook geen boeken meer aan te schaffen. Weird.

    En weet je wat ik heel vreemd vind, en dat is niet racistisch of gemeen bedoeld, maar wij hebben een inval docente voor Nederlands, maar ze is zelf niet eens Nederlands. En daar bedoel ik niets mee, maar het is meer dat ze, ik geloof, van Turks of Marokkaanse afkomst is.
    Dus ja, we begrijpen het in de klas niet zo goed, om eerlijk te zijn. Mijn ouders ook niet. Want hoe kan of mag zij dan Nederlands geven?
    Again, niet gemeen of racistisch bedoeld, just wondering how it's possible, dus val me hier niet om aan!


    That's the most racist thing I've read all day.

    // It's officially autumn in two hours and that makes me very happy.


    kindness is never a burden.

    Artifices schreef:
    (...)

    That's the most racist thing I've read all day.

    // It's officially autumn in two hours and that makes me very happy.


    Ik vroeg toch duidelijk val me niet aan. Jezus.
    En ik zei ook dat het niet racistisch of gemeen bedoeld was. Moeilijk he lezen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Nou ik vind het gewoon een beetje vreemd, mag toch?


    Ik mag aannemen dat ze de taal beter beheerst dan jullie, dus dan is haar uiterlijk helemaal niet relevant toch?


    i put the fun in funeral

    Godverdomme. Mijn ouders roken achter mijn rug om en hielden het ook geheim voor me. Hoe oud zijn jullie!? Jullie weten dat jullie er dood aan kunnen gaan en dat mamma haar longen weer achteruit kunnen gaan. En dan niet begrijpen dat ik nu fucking boos ben. Hoe kan ik jullie ooit nog vertrouwen?! GODVERDOMME


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ik vraag me echt af of sommige docenten hun vak wel serieus nemen. Ik bedoel maar; Vandaag zei onze burgerschapdocente dat er een boek voor dat vak op de boekenlijst stond en dat we deze mee moesten nemen, terwijl wij al onze boeken vorig jaar hadden besteld en deze toen niet op de lijst stond. Wij hoefden ook geen boeken meer aan te schaffen. Weird.

    En weet je wat ik heel vreemd vind, en dat is niet racistisch of gemeen bedoeld, maar wij hebben een inval docente voor Nederlands, maar ze is zelf niet eens Nederlands. En daar bedoel ik niets mee, maar het is meer dat ze, ik geloof, van Turks of Marokkaanse afkomst is.
    Dus ja, we begrijpen het in de klas niet zo goed, om eerlijk te zijn. Mijn ouders ook niet. Want hoe kan of mag zij dan Nederlands geven?
    Again, niet gemeen of racistisch bedoeld, just wondering how it's possible, dus val me hier niet om aan!


    Ik vraag me af waarom je dit vreemd vind, want waarom zou dit niet mogen? Engels krijgt ook bijna niemand van een Brits of Amerikaans persoon, dan zou dat, met jouw redenering, eigenlijk ook vreemd moeten zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bonafide schreef:
    (...)

    Ik mag aannemen dat ze de taal beter beheerst dan jullie, dus dan is haar uiterlijk helemaal niet relevant toch?


    Nee, true, maar ik blijf het een aparte situatie vinden, gezien ik dit nog niet eerder heb meegemaakt.

    Maar goed, ik ben blijkbaar meteen een racist en zo. Dus ik hou mijn bek wel weer hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Godverdomme. Mijn ouders roken achter mijn rug om en hielden het ook geheim voor me. Hoe oud zijn jullie!? Jullie weten dat jullie er dood aan kunnen gaan en dat mamma haar longen weer achteruit kunnen gaan. En dan niet begrijpen dat ik nu fucking boos ben. Hoe kan ik jullie ooit nog vertrouwen?! GODVERDOMME


    Wow dat is megacrappy zeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.