• ik heb ontzettend veel zin in morgen omdat ik naar dooie mensen ga kijken :Y)

    I swear it's not what it sounds like, though. Mijn zusje was vorige maand jarig en heeft van mijn opa en oma een kaartje voor Body Worlds: the happiness project in Amsterdam cadeau gekregen, dus morgen gaat ze met mijn moeder naar Amsterdam. En ik mag ook mee (':
    Body Worlds is een tentoonstelling van mensen die hun lichaam hebben geschonken aan de wetenschap, en in de tentoonstelling laten ze zien hoe het menselijk lichaam in elkaar zit, door bijvoorbeeld alleen de bloedvaten oid te laten zien.
    De meeste voldoening haal ik nog uit het feit dat mijn moeder en zusje om acht voor negen moeten vertrekken om om elf uur in Amsterdam te zijn, en ik hoef pas om half elf of zo te vertrekken, want ja, verschil moet er wezen :B

    Maar okay, om Q bezig-er te houden, zijn jullie ooit naar een Body Worlds tentoonstelling geweest? (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Nee, maar het lijkt me ZO mega interessant. Staat hoog op mijn lijstje van dingen die ik deze zomer wil doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben een aantal jaar geleden in Rotterdam geweest met school en het was echt heel gaaf. Ik wil heel graag naar die in Amsterdam, maar niemand durft met mij mee te gaan.


    Your make-up is terrible

    Ah ja ik ben er in Italië naar toe geweest. Moet zeggen dat ik het zo nu en dan echt freaky vond. Vooral omdat ze sommige lichamen volledig uit elkaar getrokken hadden... ergens vond ik het een beetje onterend ofzo. Maar die mensen kiezen er natuurlijk zelf voor.
    Vond het wel heel interessant maar het hoeft voor mij geen tweede keer.

    Ik wil er nog heel graag heen. Net zoals ik nog heel graag een keer naar de snijkamer ga.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was er vorig jaar naar toe geweest. Ik vind zulke dingen geweldig om te zien. Het is heel erg interessant!


    Seasons will change, but I shall remain

    Been there twice. :') Het is echt ontzettend interessant. Veel plezier!


    ars moriendi

    Zoiets lijkt me ook leuk! Veel plezier!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik krijg maar de kriebels van dat soort dingen.(": Ik zet daar lang van mijn leven geen voet binnen. Tenzij het dood is, maar ik geloof niet dat ik nou de neiging heb om daar open en bloot te liggen voor de hele wereld.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben daar in november geweest als verjaardagscadeau samen met mijn vader! Het is zo awesome, maar ik denk dat ik Corpus leuker vond. Corpus was daarentegen wel gericht op kinderen(en de informatie dus ook), maar het was wel interactiever. Dat heb je ook in Body Worlds, maar toch minder. Ik vond het in ieder geval super gaaf! Heel veel plezier!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SPECS schreef:
    Ik krijg maar de kriebels van dat soort dingen.(": Ik zet daar lang van mijn leven geen voet binnen. Tenzij het dood is, maar ik geloof niet dat ik nou de neiging heb om daar open en bloot te liggen voor de hele wereld.(":


    Open en dood


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben er ook vorig jaar geweest voor de grap, was wel interessant. Ik was alleen met een biologiestudent gegaan, dus ik ben genoeg te weten gekomen (lol)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Open en dood

    Godver. :'D


    ars moriendi

    Ik ben er twee keer geweest. Vergeleken met snijzaal is het echt.. Tja. Soft en weinig bijzonders. Het lijkt ook erg op plastic. Voor mensen die niet medisch georiënteerd zijn is het een heel uitstapje en erg leerzaam, maar voor mensen die al jaren op snijzaal rondlopen...

    Anyway, veel plezier!


    Slightly drunk.

    omg, daar hoef ik echt niet heen tenzij ik wekenlang nachtmerries wil krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Scandicy schreef:
    Het lijkt ook erg op plastic.


    het zijn toch echte lichamen???


    juist om die reden hoef ik daar nooit heen want ik ben een baby en zie in ieder van die lichamen een persoon die ooit een familie heeft gehad en die nu in stukjes voor me staat. idk niks voor mij.


    i put the fun in funeral