• Heeeeeeey mensen!1!!

    Op Twitter en Facebook zijn de # al helemaal geïntegreerd. Lijkt me zo leuk op dat op Quizlet ook te hebben!

    #Hashtag4Quizlet


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    Soms vraag ik me af of je nou een gespleten persoonlijkheid hebt of dat je denkt dat dit soort sarcasme echt grappig is.

    lol

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 7:55 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Flikker op met je kut hashtags.

    Osaki schreef:
    (...)
    Dat mensen het op twitter en/of op Facebook doen, betekend het nog niet dat Quizlet daar ook aan mee moet doen. Het is een schrijverssite, c'me on. Tegenwoordig moeten die krengen overal tussen. :')

    Dit. Waarom snappen mensen dat niet? We zijn en blijven een schrijvers / quizzen site. Daarom worden dingen als een chatbox ook niet toegevoegd. We willen en zullen geen tweede facebook worden, want dat is het doel niet van Quizlet en zal het ook nooit zijn.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 9:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee.
    Gewoon nee.
    En ik heb niet eens hashtags nodig om me uit te drukken.


    From these ashes, I will rise

    Sorry hoor, maar wat is egenlijk het nut van dit topic? Je weet heel goed dat zoiets er niet komt. :')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 13:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    #gesletenpersoonlijkheid4life


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    #OMG #fuckthahater #hatergonnahate #hashtags4evar


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik ben een wensput omg


    #verywish


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Deze suggestie is al eerder afgewezen dus ik doe hier een slotje op ^^


    Life is hard and then we die