• Ik was zojuist nog snel naar Delhaize (supermarkt) gegaan met mijn moeder om dat zo dringend nog wat nodig had. Onze Delhaize ligt wat in een complex met allemaal andere winkels en je heb daar dan ook een grote oprit enzo hé.

    Nuja soit. Ik wil wegrijden en op het einde van de oprit/uitrit stond een wagen geparkeerd en daar zat zo een man of drie in te niksen. Dus ik veronderstel dat de chauffeur naar de nachtwinkel aan de overkant van de straat was ofzo. /care.
    Zo maar eventjes voor de doorgang. Ik kon nog wel passeren, maar dan zou ik moeten "spookrijden" op het andere vak en als er dan iemand van de andere kant kwam om in te slaan, was ik in fout geweest en aangezien ik met een L rijdt, doe ik dat liever niet.
    Dus ik wacht tot die schmuks hun auto verzetten en dan kwam ondertussen die chauffeur weer af en begon hij zo lastig te doen omdat ik niet langs wou rijden.
    Ja fuck you even, ik ga niet spookrijden omdat jij zo debiel bent om je te parkeren voor een oprit van een supermarkt. Duh doy.
    Ik zeg het je, als je eenmaal met te auto begint te rijden, maak je wat mee hoor.



    Ps: Ik ben trouwens ook benieuwd wat jullie al meegemaakt hebben op de weg. Altijd leuk om te horen. :-)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 19:24 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Dat is iet spookrijden maar ergens voorbij rijden/iemand inhalen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Dat is iet spookrijden maar ergens voorbij rijden/iemand inhalen :')
    Nu ik snap haar wel, daar hoor je niet echt iemand in te halen en ze kan overigs ook niet zien wat er langs de hoek gebeurt. Straks draait iemand gretig door de bocht recht op haar.
    De vraag is eerder wat ik nog niet ben tegen gekomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Nu ik snap haar wel, daar hoor je niet echt iemand in te halen en ze kan overigs ook niet zien wat er langs de hoek gebeurt. Straks draait iemand gretig door de bocht recht op haar.
    De vraag is eerder wat ik nog niet ben tegen gekomen.


    Ooh zo, achja, is een kwestie van eerst voorzichtig je neus er voorbij draaien zodat mogelijke tegenliggers je zullen zien. Heb het zelf tijdens mijn rij-examen gehad, hahaha. Kwam een bochtje om in een soort dorp en ineens BAM, stond er zo'n groot geval van de gemeente putten te legen o.i.d. Hekken er omheen en alles, toen heb ik ook wat afstand bewaard zodat je kan zien wat eraan komt en dan eerst je neus er een beetje 'indraaien', vervolgens flink gassen :Y)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 19:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mensen zijn gewoon heel egoïstisch en denken alleen aan zichzelf. Zolang zij maar goed staan. Wat kan het hun nou schelen dat jij er niet langs kan?


    Your make-up is terrible

    Weird shit people.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    Dat is iet spookrijden maar ergens voorbij rijden/iemand inhalen :')

    In die situatie niet echt hoor. Ook, als ik zou "links ingehaald" hebben en er op dat moment iemand van rechts kwam, had ik die echt bijna niet kunnen zien. En als die mens ook naar Delhaize moest, had het er zeker opgezeten ;-)


    If I were once a planet, you were the axis

    Sh, ik word hier altijd een beetje bang van...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gewoon keihard claxoneren tot ze opzouten :'D
    Ik heb al veel labiele mensen meegemaakt, en dat is dus echt dodelijk irritant. Dan zijn zij nog in fout ook, en staan ze zo te grommelen en te schelden op mij omdat ik ze zogezegd bijna aanrijdt -.-
    En waar ik helemaal de krampen van krijg in het verkeer zijn die verrekte wielrenners die zich alles wanen in het verkeer. Of zo van die vijfjarige kindjes op de fiets, die dus geen meter kunnen fietsen feitelijk en waar de ouders dus doodleuk achter fietsen, in plaats er naast aan de buitenkant. Dat is gewoon levensgevaarlijk en die ouders zou je dus echt eens doorheen willen schudden. Ik en m'n auto voelen niet veel als er iets gebeurd, maar zo'n kind rijdt je harstikke dood, zelfs als je maar 30 of minder ernaast rijdt.
    Of op een baan waar je 70 mag en je hebt er zo'n labiel persoon voor je die 30 blijft rijden (wat ik dus zeker iedere week wel een keer voor heb vallen :'D), en je kan niet inhalen vanwege de tegenliggers, ook zo hatelijk.
    En zo kan ik nog wel even doorgaan over irritaties in het verkeer ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hey jij bent een Belg! Denk ik :D.
    Dom figuur of niet dan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ervaringen op de weg zijn niet zo heel spectaculair. Ik had net mijn rijbewijs opgehaald, zat misschien drie minuten op mijn gloednieuwe scooter en ging vervolgens zonder enige aanleiding onderuit op een rotonde. Dit is nu een week geleden en ik durf niet meer te rijden. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.