• Omdat ik afgelopen zondag twintig ben geworden, vonden mijn pappa en mamma het een goed idee om mij een slaapkamer make-over te geven, compleet met tweepersoonsbed, nieuw bureau, nieuwe kasten, etc, om zo deze 'nieuwe periode van jongvolwassenheid' te symboliseren. Ik, als arme student die dat nooit zelf zou kunnen betalen, zeg natuurlijk geen nee tegen zo'n genereus aanbod. Nu is alleen het probleem; we komen er niet echt uit.

    Steeds wanneer ik iets mooi vind, kost dat bakken met geld. Ja, ik heb nou eenmaal een dure smaak. De 'goedkope' dingen waar mijn pappa en mamma mee aan komen zetten, vind ik dan weer helemaal niets. Een compromis komt er niet echt. Daarom besloot ik dus de hulp van jullie - de lieve, creatieve, slimme Q'ers - in te schakelen.

    Ik ben dus opzoek naar een betaalbaar tweepersoonsbed (mag een twijfelaar zijn want iets heel groots past er niet echt op mijn kamer), een nieuw bureau (niet te duur natuurlijk, maar wel zo groot dat mijn stereoinstallatie en mijn laptop erop past, en een nieuwe kledingkast. Wie o wie wil mij helpen :x?


    We need a bigger boat.

    IKEA is het antwoord, evenals de kringloopwinkel


    Life is hard and then we die

    Bepaalde sites kunnen je zeker helpen, IKEA!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    PUKKELxDING schreef:
    IKEA is het antwoord, evenals de kringloopwinkel


    Ik ben dus echt nog nooit Ikea binnengeweest, en mijn moeder vindt de bezorgkosten van de geliefde winkelketen te duur; al ga ik hem niet uitsluiten ^^'


    We need a bigger boat.

    Ligt eraan wat je precies wilt hebben. Bij de Xenos vind je trouwens ook altijd leuke dingen.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    IKEA is het antwoord, evenals de kringloopwinkel


    The odds are néver in our favor.

    PUKKELxDING schreef:
    IKEA is het antwoord, evenals de kringloopwinkel


    In IKEA vind je inderdaad alles, daar zou ik eens gaan kijken ^^
    En sinds wanneer worden mama en papa met 2 m's of p's geschreven?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Navi schreef:
    (...)

    Ik ben dus echt nog nooit Ikea binnengeweest, en mijn moeder vindt de bezorgkosten van de geliefde winkelketen te duur; al ga ik hem niet uitsluiten ^^'
    Dat komt omdat de spullen verder heel redelijk van prijs zijn.


    Life is hard and then we die

    Hwin schreef:
    (...)

    In IKEA vind je inderdaad alles, daar zou ik eens gaan kijken ^^
    En sinds wanneer worden mama en papa met 2 m's of p's geschreven?


    Die spelling kan allebei, met één m of p, of met beide (:

    Maar Ikea lijkt me zeker wel een goede optie ja, voor de rest zou ik het ook niet echt weten. Tweedehands wellicht, Marktplaats?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Die spelling kan allebei, met één m of p, of met beide (:

    Maar Ikea lijkt me zeker wel een goede optie ja, voor de rest zou ik het ook niet echt weten. Tweedehands wellicht, Marktplaats?


    Ik heb van mijn leven mama nog nooit zo gespeld gezien, ik denk zelfs dat mijn leerkracht het fout zou rekenen, maar dat zal er wel aan liggen dat ik Belg ben ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb een twijfelaar+nachtkastje(s) en kast van RETEKETET! Beter bed en een bureau van Ikea.
    My point is, ga gewoon overal kijken en mash it up:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik heb van mijn leven mama nog nooit zo gespeld gezien, ik denk zelfs dat mijn leerkracht het fout zou rekenen, maar dat zal er wel aan liggen dat ik Belg ben ^^


    Geen idee of het daar het ligt. Maar het komt wel voor hoor, laatst nog in een boek dat ik gelezen heb (:

    Maargoed, we gaan offtopic haha.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Kijk ook eens rond naar promo's. Ik weet natuurlijk niet wat het budget is, maar als je een beetje goed rondkijkt, vind je wel iets degelijks. Al moet je zeker niet verwachten dat je voor 200-300€ een volledige slaapkamer gaat hebben. Zelf trek ik minstens een budget uit van 700€, voor iets degelijks en aan de goedkope kant (toch zeker als het een bed, een bureau en een kledingkast moet gaan zijn).
    Zelf halen we onze bureau's en verdere meubels bijna altijd bij [url=http://www.leenbakker.be/nl/welkom_bij_leen_bakker.aspx[/url]Leen Bakker[/url], gewoon omdat ik dat zelf erg degelijk vind, er nog best mooi uit vind zien en waarbij de prijs ook nog wel mee valt (:
    (Ik ben zelf ook meer fan van Leen Bakker dan van Ikea, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk XD)
    In ieder geval suc7 met je zoektocht (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Navi schreef:
    (...)

    Ik ben dus echt nog nooit Ikea binnengeweest, en mijn moeder vindt de bezorgkosten van de geliefde winkelketen te duur; al ga ik hem niet uitsluiten ^^'

    Ook ik raad IKEA aan. Je hoeft de spullen trouwens niet te laten bezorgen, je kan ze ook meteen meenemen in de auto. Ligt er dan wel aan hoe groot je auto is (:


    From these ashes, I will rise

    Sowieso de kringloopwinkel als je een leuke in de buurt heb of Marktplaats, daar heb je misschien voor 20 euro een leuke kast of bureau die je zelf nog een beetje kan pimpen. En verder de Ikea en Jysk natuurlijk, maar zover kwam je zelf denk ik ook :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet niet of jullie die hebben, maar ga eens kijken in kringloop winkels of antiek zaken, of online
    Ik heb 2 jaar geleden mijn kamer een make-over gegeven
    Ik heb een bed van een veiling winkel, likje verf erover en mooi
    Een tweedehands make-up tafel , nog heel mooi
    Mijn oude bureau en boekenkast ook een likje verf gegeven
    Alleen mijn kledingkast en vloer zijn echt nieuw

    En het hoeft dus echt niet duur te zijn
    (alhoewel ik wel heel duur behang heb, moet ik toegeven)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one