• Hellowe!
    Heeft iemand die het boek 'Life of Pi' heeft gelezen tijd om een aantal vraagjes voor me te beantwoorden? ^^

    - Aan welk persoon in het boek had je een hekel of zou je een hekel kunnen krijgen. Waarom?
    - Welk gedeelte van het boek vond je het leukst. Waarom?
    - Welk gedeelte van het boek vond je het minst leuk. Waarom?


    x


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Waarom moet je dat weten?


    Your make-up is terrible

    Ik heb alleen de film gezien, sorry :')


    We need a bigger boat.

    Cas schreef:
    Waarom moet je dat weten?


    De leraar had gezegd dat we onze antwoorden moesten vergelijken met anderen, en die mochten niet in de klas zitten. En aangezien er niemand is die ik ken die het boek heeft gelezen, dacht ik: Ik vraag het maar hier.


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Niemand?


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Hm, ik heb het gevoel dat het niet om te vergelijken is, maar dat we dan maar even de opdracht voor je maken. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Navi schreef:
    Ik heb alleen de film gezien, sorry :')


    El Diablo.

    Aragog schreef:
    Hm, ik heb het gevoel dat het niet om te vergelijken is, maar dat we dan maar even de opdracht voor je maken. :W


    Oh haha, dat zou wel eens kunnen :') In ieder geval, ik heb het boek niet gelezen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb gister voor het eerst de film gezien, en aangezien hij een beetje langdradig was (maar wel heel mooi!) ga ik het boek niet lezen. ;p


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Aragog schreef:
    Hm, ik heb het gevoel dat het niet om te vergelijken is, maar dat we dan maar even de opdracht voor je maken. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb de film niet gezien, en het boek ook niet gelezen.

    Ik heb het boek wel gelezen. Alleen weet ik niet of mijn antwoorden anders zijn dan die van jou.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Aragog schreef:
    Hm, ik heb het gevoel dat het niet om te vergelijken is, maar dat we dan maar even de opdracht voor je maken. :W

    Dit dus. :')


    Take me to wonderland

    Aragog schreef:
    Hm, ik heb het gevoel dat het niet om te vergelijken is, maar dat we dan maar even de opdracht voor je maken. :W

    Dit. Als je nou gewoon je eigen antwoorden erbij zet, dan komt het tenminste nog wat geloofwaardig over :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aragog schreef:
    Hm, ik heb het gevoel dat het niet om te vergelijken is, maar dat we dan maar even de opdracht voor je maken. :W


    Sorry, maar ik kan het niet helpen precies hetzelfde te denken.
    Maar misschien kun je je eigen antwoorden erbij zetten? ^^ Dan weten we in ieder geval dat we niet zullen worden gequote in jouw boekverslag omdat jij geen zin hebt om het te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan