• Hoe kan ik een hyper jongen verkering vragen?

    Help:S


    tiptoe through the tulips...

    Lol


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De titel mag niet alleen 'help' zijn, het moet duidelijk maken waarover het topic gaat.

    Gewoon erop afgaan? Schraap je moed bij elkaar.


    Take me to wonderland

    Een hyper-jongen? Die is dus nog beter dan een super-jongen :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Whut?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Je bent 11.


    The odds are néver in our favor.

    Je bent 11... Meid, jij moet je helemaal nog niet bezighouden met verkeringen en al die shit.


    Take me to wonderland

    Not sure if trolling, or...
    Anyhow, wat maakt het uit of hij hyperactief is, of niet? Of bedoel je dat niet?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Come on guys. Had niemand hier dan een "vriendje" op de basisschool?

    Ik zou iets doen wat zijn aandacht trekt en hem dan op die manier vragen, gezien hij waarschijnlijk moeite heeft zijn aandacht erbij te houden? Ik neem aan dat je het zo bedoelt? Anyways, geef hem eerst iets en vraag het dan (een mooie bloem, een zelfgemaakte muffin, etc.). Dan heb je gegarandeerd zijn aandacht. En dan maar hopen dat hij ja zegt ^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 23:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lol, whut.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon hyper die gozer vragen. (cat)

    Oké, nee, die was misschien nogal lame. Ehm, ik las net dat je nog 11 bent; houdt je gewoon nog bezig met andere dingen. Hyper-gozers verkering vragen kan altijd nog. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1) Zoek de jongen in kwestie.
    2) Stap erop af.
    3) Kijk je slachtoffer diep in de ogen.
    4) Open je mond en zeg: "Hoi, wil je verkering met me?"
    5) Wacht op het antwoord van de persoon.
    6) Indien de jongen "ja" antwoordt: gefeliciteerd!
    - of -
    Indien de jongen "nee" antwoordt: wegrennen en je nooit meer laten zien volgende keer beter.

    Wat was dat toch ingewikkeld. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Nou, nou, Facts. Niet zo sarcastisch hé. Hehe. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neuken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Osaki schreef:
    ^ Nou, nou, Facts. Niet zo sarcastisch hé. Hehe. ;3

    Nee, ik meen.dat echt. Voor haar is dat erg ingewikkeld, aangezien ze er een topic voor maakt. Tuurlijk is dat sarcastisch, joh.

    Ik wilde eigenlijk net zeggen: "Wat, jij bent elf?!", maar toen besefte ik plotseling dat ik twaalf ben, dus heb ik dat maar niet gezegd. In ieder geval denk ik dat je beter nog even wacht voor je me vriendjes begin, meid, want je lijkt er nog niet echt klaar voor te zijn. En denk nou niet dat het stoer is om een vriendje te hebben voor de lol.

    Psst, ik wil me trouwens even excuseren als ik bot klink of slechte humor heb, ik vind dit alleen een beetje ... eh,, ongewoon.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 0:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rivaille schreef:
    Neuken.


    Zou een string met je naam erop in zijn lade doen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'