• Hoe kan ik een hyper jongen verkering vragen?

    Help:S


    tiptoe through the tulips...

    Verkering vraag je niet, verkering krijg je ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Facts schreef:
    (...)
    Nee, ik meen.dat echt. Voor haar is dat erg ingewikkeld, aangezien ze er een topic voor maakt. Tuurlijk is dat sarcastisch, joh.

    Ik wilde eigenlijk net zeggen: "Wat, jij bent elf?!", maar toen besefte ik plotseling dat ik twaalf ben, dus heb ik dat maar niet gezegd. In ieder geval denk ik dat je beter nog even wacht voor je me vriendjes begin, meid, want je lijkt er nog niet echt klaar voor te zijn. En denk nou niet dat het stoer is om een vriendje te hebben voor de lol.

    Psst, ik wil me trouwens even excuseren als ik bot klink of slechte humor heb, ik vind dit alleen een beetje ... eh,, ongewoon.

    Ja, ik weet het, haha. Maar je had er nogal een sarcastische toon aan gegeven, of dat moet gewoon in mijn genen zitten. Hmm..

    Maar goed, ik geef je wel gewoon gelijk erover hoor hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het, haha. Maar je had er nogal een sarcastische toon aan gegeven, of dat moet gewoon in mijn genen zitten. Hmm..

    Maar goed, ik geef je wel gewoon gelijk erover hoor hehe.


    Ik vind Lotta haar sarcasme eigenlijk altijd wel leuk om te lezen. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Facts schreef:
    1) Zoek de jongen in kwestie.
    2) Stap erop af.
    3) Kijk je slachtoffer diep in de ogen.
    4) Open je mond en zeg: "Hoi, wil je verkering met me?"
    5) Wacht op het antwoord van de persoon.
    6) Indien de jongen "ja" antwoordt: gefeliciteerd!
    - of -
    Indien de jongen "nee" antwoordt: wegrennen en je nooit meer laten zien volgende keer beter.

    Wat was dat toch ingewikkeld. (cat)


    O ja, want iedereen durft dat natuurlijk te vragen aan zijn of haar geliefde. Ik wil jou nog wel zien de eerste keer dat jij verliefd bent. Was het leven maar zo simpel (cat).
    Also, ze is elf. So fucking what. Het grootste deel van de mensen heeft een vriendje/vriendinnetje gehad op de basisschool, of wat. Betekent dat dat ze een slet is? Nee. Betekent dat dat ze moet trouwen met deze hyper jongen? Noz. Het is verkering jongens, ver fucking kering.


    i put the fun in funeral

    Belong schreef:
    (...)

    O ja, want iedereen durft dat natuurlijk te vragen aan zijn of haar geliefde. Ik wil jou nog wel zien de eerste keer dat jij verliefd bent. Was het leven maar zo simpel (cat).
    Also, ze is elf. So fucking what. Het grootste deel van de mensen heeft een vriendje/vriendinnetje gehad op de basisschool, of wat. Betekent dat dat ze een slet is? Nee. Betekent dat dat ze moet trouwen met deze hyper jongen? Noz. Het is verkering jongens, ver fucking kering.

    Neem het niet zo serieus.
    Daarbij moet je er soms gewoon op afstappen of er gebeurt niks. Het leven geeft je namelijk niet zomaar dingen gratis en voor niks. Als je iets wil, dan moet je dat zelf doen.

    Trouwens, niemand beweert dat ze een slet is. Mensen vinden het gewoon te jong om op je elfde aan zulke dingen te denken en daarbij neem ik haar niet serieus dat ze verliefd is. Ja, ik had een vriendinnetje op de basisschool, maar dat had niks te maken met verliefdheid en zei gewoon 'ja' omdat ik toen gewoon geen 'nee' kon zeggen. Daaruit geef ik advies dat je op je 11de niet moet beginnen met verkering vragen. Ik mag dat zeggen. Dat jij daar niet tegen kunt dat ik dat zeg, is niet mijn probleem.


    Take me to wonderland

    Ohara schreef:
    (...)
    Neem het niet zo serieus.
    Daarbij moet je er soms gewoon op afstappen of er gebeurt niks. Het leven geeft je namelijk niet zomaar dingen gratis en voor niks. Als je iets wil, dan moet je dat zelf doen.

    Trouwens, niemand beweert dat ze een slet is. Mensen vinden het gewoon te jong om op je elfde aan zulke dingen te denken en daarbij neem ik haar niet serieus dat ze verliefd is. Ja, ik had een vriendinnetje op de basisschool, maar dat had niks te maken met verliefdheid en zei gewoon 'ja' omdat ik toen gewoon geen 'nee' kon zeggen. Daaruit geef ik advies dat je op je 11de niet moet beginnen met verkering vragen. Ik mag dat zeggen. Dat jij daar niet tegen kunt dat ik dat zeg, is niet mijn probleem.


    Hoezo mag jij zeggen dat je elfde geen verkering moet vragen (cat). Ervaring?


    i put the fun in funeral

    Belong schreef:
    (...)

    Hoezo mag jij zeggen dat je elfde geen verkering moet vragen (cat). Ervaring?

    Ja, ik mag dat zeggen. Dat zij daar wat mee doet, is haar keuze. Ik ga haar niet komen afslachten als ze toch verkering gaat vragen met die jongen.
    Wat bedoel je ervaring? Ik zei dat ik op de basisschool een vriendinnetje had en dat was vooral omdat ik geen 'nee' kon zeggen, anderen in de klas verkering hadden, enz... Daarom zeg ik dat er niks serieus is aan verkering hebben op je 11de. Het hoeft ook niet serieus te zijn, maar mijn mening is dat je op je 11de geen verkering moet vragen want het bekent niks op dat moment.


    Take me to wonderland

    Schat ik hoop dat je met die kerel later trouwd.
    Pak het heel langzaam aan.
    Loop naar hem toe, hou je hoofd een beetje schuin.
    Trek een zielig gezicht en draai 2 rondjes.
    Dan vraag je wil je verkering?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ze is geband.

    Humphries schreef:
    Ze is geband.


    Yay.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)
    Yay.

    Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Lol.

    Wat is daar zo lol aan, als ik vragen mag?
    Volgens mij komt hier beter een slotje op, btw.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Wat is daar zo lol aan, als ik vragen mag?
    Volgens mij komt hier beter een slotje op, btw.

    Haar reactie, zo droog.
    En ja, een slotje is inderdaad beter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Haar reactie, zo droog.
    En ja, een slotje is inderdaad beter.

    Oh, oké. Dat vind ik ook best wel grappig. (krul)
    Ik meld 'm zo dadelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it