• Het verhaal draait om de leden uit de Glee club, na een tweede nederlaag probeert de Glee club opnieuw op te staan. Het nieuwe schooljaar gaat beginnen, voor sommigen is dit het laatste schooljaar op McKinley high. Gaat het lukken om hoger te belanden op de sociale ladder? Gaat de Glee club eindelijk Nationals winnen? Wellicht ontstaan er nieuwe relaties of ontstaat er nog meer drama. Kruip in de rol van je favoriete Glee clubber of verzin een eigen personage!

    Elke week is er ook een nieuwe opdracht/thema voor de Glee club, de bedoeling is dat jouw personage(‘s) zo dicht mogelijk bij de opdracht blijven door te zingen. Deze opdracht of thema wordt vet gedrukt aangegeven en bepaald door mij. Ideeën zijn altijd welkom per PB!

    Inspringen kan altijd! >> Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 21:58 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Jaa echt wel!! Mijn favo blijft nog altijd die parody van baby XD


    Maar die vind ik wel leuk. (Maar misschien komt het vooral omdat ik hem veracht :/)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Jaa echt wel!! Mijn favo blijft nog altijd die parody van baby XD



    Ik ben al zestien, ik lijk pas acht. Ben op televisie, wie had dat verwacht. en in de top veertig hoor ik nog niet thuis. Want ik heb nog geen haar op mijn kruis.
    Ik ben te jong, zegt iedereen. Ze hebben gelijk, waar is mijn speen. En waar is mijn luier, en waar is mijn fles. Oh ik moet zo naar piano les.
    Want ik heb geen balhaar, balhaar, balhaar oooh, geen balhaar, balhaar. balhaar ooh

    Whahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)


    Ik ben al zestien, ik lijk pas acht. Ben op televisie, wie had dat verwacht. en in de top veertig hoor ik nog niet thuis. Want ik heb nog geen haar op mijn kruis.
    Ik ben te jong, zegt iedereen. Ze hebben gelijk, waar is mijn speen. En waar is mijn luier, en waar is mijn fles. Oh ik moet zo naar piano les.
    Want ik heb geen balhaar, balhaar, balhaar oooh, geen balhaar, balhaar. balhaar ooh

    Whahaha


    die ja, whahahahahahha. geniaal!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ik vind er zelf weinig aan, maar ik vol Theumes niet echt.
    Maar kan iemand met mij iets doen in de topic?


    Zou je graag willen helpen, maar al mijn personages zijn al in gesprek


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Zou je graag willen helpen, maar al mijn personages zijn al in gesprek


    Ik heb letterlijk, maar één klein iets wat zou kunnen.
    Dat Blaine en Lars elkaar kennen van Dalton, alleen weet ik niet hoe lang Blaine op Dalton zat.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ik heb letterlijk, maar één klein iets wat zou kunnen.
    Dat Blaine en Lars elkaar kennen van Dalton, alleen weet ik niet hoe lang Blaine op Dalton zat.


    Mij best!(;


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Mij best!(;


    Oké.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Kun je nog even wachten met Blaine tot Sam en Deaglan er zijn? Dan is het makkelijker anders kan het niet gevolgd worden ;/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Kun je nog even wachten met Blaine tot Sam en Deaglan er zijn? Dan is het makkelijker anders kan het niet gevolgd worden ;/


    Goed haal het wel weg. :/


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Maar wil je dan wel snel zijn, want ik wil weer snel beginnen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Dorchadais schreef:
    Kun je nog even wachten met Blaine tot Sam en Deaglan er zijn? Dan is het makkelijker anders kan het niet gevolgd worden ;/


    Ik was sowieso van plan om te wachten totdat één van jullie gereageerd had(: maar maakt niet uit


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    TDK jouwe hoefte niet weg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    TDK jouwe hoefte niet weg


    Nee, ze bedoelde gewoon dat ik even moest wachten met Blaine totdat Sam en Deaglan hadden gereageerd.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Ik reageer na het eten ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eet smakelijk(:


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.