• Het moment is aangebroken, vanaf nu kunnen jullie stemmen op jullie favoriete story!

    Hier zijn de kandidaten nog eens op een rijtje:
    Fennec - Dromenstuurder (40.749 woorden)
    Denise, een tekenverslaafde van 14 jaar, onthoudt al haar dromen. Hoe logisch of onlogisch deze dan ook zijn.
    Maar dat is niet alles. In elke nachtmerrie heeft ze genoeg macht om het terug te brengen tot een mooie droom.
    Ze raakt steeds dieper en dieper verzonken in de wereld van de dromen. Langzaam leert zij om dromen van anderen binnen te treden en te manipuleren. Eerst lijkt het allemaal onschuldig. De nachtmerries verdwijnen en het enige effect is dat de mensen net wat vrolijker zijn. Maar dan gaat de droomwereld haar beïnvloeden.


    Aragog - Ophelia (40.209 woorden)
    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    Square - Catch me if you can (40.595 woorden)
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.

    Mogen wij er bij deze ook nog eens op wijzen dat het gebruik van meerdere accounts niet is toegestaan. Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een SOTY-ban. Zo'n ban houdt in dat je de volgende editie niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.

    De poll sluit op 31 december rond 10 uur 's morgens. Dus wees zeker op tijd met stemmen!


    We zouden jullie ook nog willen vragen om deze vragenlijst in te vullen en naar madeupyou te mailen, zo kunnen we hopelijk SOTY nog verbeteren!
    - Wat vond je van de organisatie? Hoe zou deze beter kunnen?
    - Welke punten rond de wedstrijd zelf zouden moeten veranderen en waarom (het gaat hier niet om de regels, maar eerder om het concept)?
    - Hoe hoog moet het woordenaantal volgens jou liggen en waarom?
    - Heb je nog enkele ideeën die SOTY beter zouden maken?
    - Hoe zouden we volgens jou de deelnemers beter kunnen motiveren?
    - Waren er regels die je niet goed vond? Zo ja, welke?
    - Heb je opmerkingen naar de organisatoren toe?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2013 - 19:32 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Avarosa schreef:
    (...)Dan kijken we naar de reacties (:


    Ok. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb de verhalen niet gelezen, maar ik heb gestemd op het idee dat ik het fijnst vond :-)


    If I were once a planet, you were the axis

    Blijf ook zeker onze enquête invullen. Ook al heb je niet voor elk puntje een mening. Alle beetjes helpen en we willen het volgend jaar nog aanlokkelijker maken voor jullie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh jej, zo spannend. Ik ben zelf ook heel erg nieuwsgierig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is bijna over! Stemmen nu het nog kan :D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wauw, al 124 stemmen! Ik ben echt superbenieuwd. ;D En natuurlijk ook naar het thema van volgend jaar, want ik ga nu zeker weten voor de volle 100 % meedoen en niet halverwege afhaken zoals dit jaar. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Godjes, die reacties bij de poll. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Godjes, die reacties bij de poll. :'D


    Echt hè. XD Ik vond het ook al erg eh... opvallend. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1D-fans. (joehoe)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    1D-fans. (joehoe)


    Inderdaad. Die mensjes hebben echt even te leren dat niet alles om fanfictie gaat.


    26 - 02 - '16

    De poll is gesloten!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Spannendd! Krijgen we het morgen al te weten?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben zeer benieuwd c;


    26 - 02 - '16

    Gifts schreef:
    Spannendd! Krijgen we het morgen al te weten?
    Het zal vandaag of morgen zijn. We moeten eerst met het team overeen komen, wanneer het online komt. Ik vind het zo spannend omdat ik alles al weet. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Het zal vandaag of morgen zijn. We moeten eerst met het team overeen komen, wanneer het online komt. Ik vind het zo spannend omdat ik alles al weet. :W


    Je maakt me zo nieuwsgierig, haha. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd. (:


    Some people are art and do art at the same time