• Ey, kheb echt veel last van: duizeligheid, moeheid, stemmings wisselingen.. geen honger of dorst..Waarvan kan dit zijn, en wat kan ik er tegen doen..?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forever Always c:

    I dunno, stress misschien?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het is raar..t begon allemaal in Juni. :d
    Mss komt t zelfs door mn bril ..?? Want ik moet er een..ma draag m nooit omda ik als n fk mongool uitzie met. En uigelache word uiteraard :l


    Forever Always c:

    James1Dx schreef:
    Het is raar..t begon allemaal in Juni. :d
    Mss komt t zelfs door mn bril ..?? Want ik moet er een..ma draag m nooit omda ik als n fk mongool uitzie met. En uigelache word uiteraard :l


    Volgens mij valt dat best mee, hoe raar je er uit ziet met een bril.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ach ja. Kreeg negatieve reacties over mijn bril..dus..vandaar dat k m niet meer draag :l


    Forever Always c:

    Ik denk hormonen, stress en gewoon moe zijn. Ik denk dat dit het is want, ik heb er zelf ook nog wel eens last van maar een bezoekje aan de huisarts kan natuurlijk nooit kwaad.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Duizelig en moeheid
    Daar heb ik ook last van. Voor de duizeligheid: ga naar de dokter vraag of ze wullen kijken of er een propje in jeboor zit en laat dit dam uitspuiten dat helpt. Ik had namelijk een klein propje heel diep zitten
    Moeheid; ga vroeg slapen,rust lekker veel uit en ga even na vragen bij de huisarts. Miss heb je te weinig suikers...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een afspraak maken bij de huisarts, die weet het beste.

    En ik ben dagelijks uitgeput of moe, maar dat komt door mijn te langzaam werkende schildklier, vitamine B12 te kort en chronischvermoeidsheidssyndroom.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    James1Dx schreef:
    Het is raar..t begon allemaal in Juni. :d
    Mss komt t zelfs door mn bril ..?? Want ik moet er een..ma draag m nooit omda ik als n fk mongool uitzie met. En uigelache word uiteraard :l

    Probeer dan lenzen.


    Take me to wonderland

    Hohenheim schreef:
    Nou, wij zijn geen dokters, dus misschien dat een huisarts je beter kan helpen? We kunnen wel suggesties doen, zoals ijzertekort of een vitaminegebrek, maar dat moet je dan laten onderzoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gylani schreef:
    Ik zou eens bij een dokter langsgaan, maar dit kan misschien ook aan ijzertekort liggen.


    -

    James1Dx schreef:
    Ach ja. Kreeg negatieve reacties over mijn bril..dus..vandaar dat k m niet meer draag :l

    Duizeligheid en moeheid kan het gevolg zijn als je die bril wel echt nodig hebt maar hem niet draagt. Heb er zelf ook last van gehad, en ik heb niet eens een erge sterkte.


    :)

    Rivaille schreef:
    -___________-
    Google of naar de dokter.
    Is dat zo moeilijk..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James1Dx schreef:
    Het is raar..t begon allemaal in Juni. :d
    Mss komt t zelfs door mn bril ..?? Want ik moet er een..ma draag m nooit omda ik als n fk mongool uitzie met. En uigelache word uiteraard :l

    -facepalm-
    Je hebt een bril niet voor niets. Je ziet er niet alleen beter door, maar als je je bril niet draagt kun je er koppijn van krijgen, duizelig worden en vermoeid raken. En als je er dan al zo "mongolisch" uitziet, neem lenzen, problem solved.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James1Dx schreef:
    Het is raar..t begon allemaal in Juni. :d
    Mss komt t zelfs door mn bril ..?? Want ik moet er een..ma draag m nooit omda ik als n fk mongool uitzie met. En uigelache word uiteraard :l


    Dan moet je een mooie bril kopen die bij je gezichtsvorm en dergelijke past of je niks aantrekken van die kneuzen. Eenbril is een hartstikke gaaf accessoire.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dan moet je een mooie bril kopen die bij je gezichtsvorm en dergelijke past of je niks aantrekken van die kneuzen. Eenbril is een hartstikke gaaf accessoire.

    *Voelt zich voor een keer blij met haar bril.* (:


    :)