• Hey mensen,

    Ik zie veel staan over een whatsapp groep maar zelf denk ik eerder van: Je hoeft geen nummer te geven. Kik messenger is een app ongeveer gelijk aan whatsapp maar dan met username. Dit gebruik ik ook meer voor fora's zoals dit.
    Gewoon zoeken in app/android store als je het niet hebt.

    Geef je gebruikersnaam, reageer en ik maak wel een groepskik.
    Misschien als je iets kwijt wilt, of je gedicht/verhaal wil promoten. Of als je samen wilt schrijven natuurlijk.

    Voeg mij maar toe!
    Lunair

    Username: adorepaulien

    Oooke. Ik verwijder mijn account maar weer. Iemand vond het leuk om mijn gegevens op een blog/forum te zetten en nu krijg ik van die desperate jongens die tegen me slijmen. Triest zeg. :')

    Draculea schreef:
    Oooke. Ik verwijder mijn account maar weer. Iemand vond het leuk om mijn gegevens op een blog/forum te zetten en nu krijg ik van die desperate jongens die tegen me slijmen. Triest zeg. :')
    Wauw :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn account is jennie9512


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wrennah
    Ik heb nu een nieuwe account: Aldea96

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 23:54 ]


    -

    Wolveline


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    -

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 16:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb weer kik, wiehoe.
    Mijn username is (volgens mij, ik weet t nirt helemaal zeker) vvk19990906


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    mijn username is ChetUbetchaa ^^ voeg me maar toe aan de groepsapp, gezellig =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    DarkSavior schreef:
    Heb ik niet. Wil ik niet.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ik zou je username hier niet plaatsen. Een stom kind stuurt mij en een paar andere berichtjes vanuit steeds nieuwe accounts.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 0:05 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    RickAstronaut voeg me maar toe


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.