• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo weer lekker beneden zitten met mijn Opa en Oma, not. :'D Het wordt waarschijnlijk druk en chaotisch. Twee dingen waar ik niet tegen kan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het leven wel weer genoeg geweest.


    Your make-up is terrible

    Door die kutgriep heb ik dus een week school gemist + ik kan zaterdag niet naar Almere. :(


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik voel me zo zenuwachtig, omdat ik weet dat jij het morgen zal lezen. Ik bedenk me continu dingen die ik er beter niet in had kunnen zetten of juist wel. Meh. :c
    Terwijl ik je pas volgend jaar weer zie. Maar ik ben echt bang dat ik overkom als een of andere weirdo.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het is blijkbaar stilte voor de storm of zoiets dergelijks.


    'Darling, just hold on'

    Don't wanna work +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, het is zo mooi (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo doen heeft blijkbaar geen zin


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sommige mensen denken alleen maar aan hun eigen hachje.
    Gatverdamme.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het verknald. Ik durf morgen echt niet naar school.


    Tijd voor koffie.

    En toen brak de hel los.


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom hoop ik nu toch al de hele week dat je me een whatsapp berichtje stuurd....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Great, net nu wordt ik ziek.


    -

    Heey.. Waarom niet? Zaterdag, ik kom eraan!


    Some people are art and do art at the same time

    :'(


    Keep calm and love Zayn Malik =)