• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: IrishBoss
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [6/6] VOL!

    - Maxim Louise la RueSuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    - Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Emily Laura Dornil NiamlLoveYu
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    Overige personages;Hier voor ik gewoon namen in,tenzij iemand een rol ervan wilt maken (;

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero
    -
    -


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    Invullen;

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    Uiterlijk(+foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 14:03 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Kendizzzzle schreef:
    Gaan we bijna beginnen? ^^


    Zoals ik net gelezen heb,is Petals bezig met haar rol,ik geef IrishBoss nog even de tijd. Tot donderdag en heel misschien vrijdag,. En Goldwing heb ik gisteren al een berichtje gestuurd.Het liefst zou ik de RPG dit weekend open hebben..


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol: Hazza.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Bijnaam: Hazz, Hazza.
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22): 19.
    Uiterlijk(+foto): (Yes, Punk Hazza.) Harry is met zijn 1.80 een van de langere van de groep, en is ook aardig stevig gebouwd. Maar laat dat je niet misleiden, aangezien hij best een klungel is. Hij heeft bruine krullen, die nu ze te lang zijn geworden, achterover haalt. Ook sieren een hele aardige verzameling tatoeages zijn lijf.


    Innerlijk: Ergens is hij een ontzettend lieve en spontane jongen die voor je door het vuur zou gaan en je met liefde over zijn leven en elke kleine details daarin zou vertellen. Nu is hij ontzettend gesloten en spreekt hij alleen als het echt nodig is, en dan is het meestal een snauw. Dat gesnauw is om zichzelf te beschermen tegen de pijn, aangezien je helemaal niemand kunt vertrouwen. Ergens hunkert de ooit zo vrolijke jongen naar een vriend die hem en zijn verleden begrijpt, maar dat zal hij nooit toegeven.
    Geschiedenis: Harry is opgegroeid in een liefdevol gezin met zijn zus en ouders. Maar op de middelbare ging het met hem mis, een van zijn beste vrienden werd gepest en op een dag knapte er gewoon iets in hem en sloeg hij de pester finaal in elkaar, zo erg dat hij naar het ziekenhuis moest. De vriend waarvoor hij dat gedaan had verafschuwde hem daarvoor en sprak niet meer tegen hem. Dit had hem zo erg gekwetst dat hij in zijn schulp trok, en uiteindelijk ook agressie problemen ontwikkelde door alle opgekropte gevoelens.
    Probleem: Harry heeft zware agressie problemen.
    Extra: Hij is biseksueel.


    Because I love him, do I need another reason?

    Oewhh! Bad Harry Styles! Me likes <3


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Zou ik Niall mogen als hij over 2 dagen nog niet is ingevuld?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Van mij mag het. Ik zal haar even een bericht sturen of ze hem vandaag misschien kan maken.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol: meisje
    Naam: Jade Abigail Morgan
    Bijnaam: Jaatje, Abby, Gail
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22): 18
    Uiterlijk(+foto): [komt nog]
    Innerlijk: Jade is heel verlegen en rustig aan de buitenkant, maar verschuilt hierachter haar ware identiteit. Door haar verleden kan Jade heel goed gevoelens verbergen en weet ze gemakkelijk anderen te manipuleren door de waarheid te verhullen, zoals ze zelf zecht. Als je haar persoonlijk kent, weet je dat Jade soms erg gemeen kan zijn, vooral als ze ergens haar zin niet over krijgt
    Geschiedenis: [komt nog]
    Probleem: Jade heeft gestolen, mensen met de dood bedreigd, drugs gebruikt, gerookt en bijna iemand echt vermoord.
    Extra: [komt nog]


    Sorry, weinig tijd, de laatste drie dingen komen nog


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    O wauw, dit moet vanaf het andere account. Waarom heb ik dit toch als ik twee acc. heb? Vorige post hoort eigenlijk van RubinRed te zijn


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    SapphireBlue schreef:
    O wauw, dit moet vanaf het andere account. Waarom heb ik dit toch als ik twee acc. heb? Vorige post hoort eigenlijk van RubinRed te zijn


    Haha ik dacht al! Maar is goed.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Wie verveeld zich nog meer en moet slapen als die zijn huiswerk af heeft?!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SnowHeart schreef:

    Rol: Our Irish Snowflake <3
    Naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22): 20 jaartjes, 13 september
    Uiterlijk(+foto):


    Niall heeft van zichzelf bruin haar, maar kleurt het blond, omdat hij dat mooi vindt. Een tijdje geleden heeft hij zijn haar paars gekleurd, gewoon, omdat het kan. Zijn ogen zijn ijsblauw en zijn huid is licht. Niall's kledingstijl is simpel: een T-Shirt en een joggingbroek is voor hem ideaal. Ook houdt hij van spijkerbroeken en petten.
    Innerlijk: Niall is een sociale jongen, met veel vrienden. Iedereen weet wel wie hij is, met zijn leuke grapjes en aardige opmerkingen. De jongen is erg positief ingesteld, wat veel mensen heel fijn vinden. Maar soms, als hij zich niet op zijn gemak voelt, is hij erg stil en op zichzelf. Mensen denken dan dat hij dan nog steeds de "vrolijke" is van het stel, maar op dat soort momenten kan Niall erg uitvallen.
    Veel mensen vinden Niall schattig, waar de jongen zelf een hekel aan heeft. "Ik ben 20", zegt hij altijd, "en iemand van 20 is niet schattig". Verder houdt de jongen erg van zingen, eten en laatst heeft hij stiekem zijn liefde voor binnenhuisarchitectuur ontdekt. Dit deelt hij met iedereen die het maar horen wilt, net zoals al zijn opmerkingen en grapjes.
    Geschiedenis: Niall werd geboren in Mullingar, een plaats in Ierland. Daar is hij lang gebleven, tot zijn ouders scheidden en hij bij zijn vader in Engeland ging wonen. Niall heeft het erg moeilijk gehad met de scheiding van zijn ouders, want hij was altijd erg gehecht aan beide. Op de middelbare school werd hij erg gepest met zijn accent, waar Niall nooit echt een probleem van maakte, maar ondertussen toch echt gebroken van was. Langzaam ontdekte Niall dat hij gedachtes kon lezen, waar hij goed gebruik van maakte. Iedereen wilde bevriend zijn met hem, of waren juist bang voor hem. Niall werd ook daar erg verdrietig van, omdat hij wist dat ze alleen maar bevriend met hem wilde zijn omdat hij een soort van gave had, die hij zelf meer als een vloek ziet.
    Probleem: Niall kan gedachtes lezen, wat veel mensen eng vinden.
    Extra: Niall is claustrofobisch en houdt een dagboek bij.


    Is hij zo goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall is wel schattig! haha xx Super rol!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Gedachtes lezen... Supervet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Echt he? Doet me denken aan Twilight XD Aan EDDIE! :p ik mag Twilight niet........


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ugh, een Twilight-hater (cat). Nee, grapje hoor ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    SuperTOMMO schreef:
    Niall is wel schattig! haha xx Super rol!


    Niall: *childerenvoice* Ik ben niet schatuh-hug!

    OMGUSH ik zie dat ook echt gebeuren <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa