• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: IrishBoss
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [6/6] VOL!

    - Maxim Louise la RueSuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    - Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Emily Laura Dornil NiamlLoveYu
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    Overige personages;Hier voor ik gewoon namen in,tenzij iemand een rol ervan wilt maken (;

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero
    -
    -


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    Invullen;

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    Uiterlijk(+foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 14:03 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SnowHeart schreef:
    (...)

    Niall: *childerenvoice* Ik ben niet schatuh-hug!

    OMGUSH ik zie dat ook echt gebeuren <3


    Do*With A little childs voice*: Je bent wel schatugg!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol:
    The Tommo
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Bijnaam:
    Tommo, Lou, Boo, Boobear, Superman
    Leeftijd:
    21 jaar, 24 December 1991
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Louis is een jongen van eenentwintig jaar, maar in zijn hoofd eigenlijk nog vier is. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen. Ook om de kleinste dingen kan deze jongen al in de lach schieten. Tenminste deze Louis zal je alleen zien bij zijn vrienden, want deze jongen is niet bepaald makkelijk. Dat hebben zijn vrienden ook gezien. Het is niet hoe hij tegenover andere mensen kan staan als hij je niet vertrouwd, want dit zal je eerst moeten winnen, maar ook het gene waar hij last vast heeft. Louis is namelijk een jongen bij wie zijn gedachten niet gelijk aan elkaar lopen. De linkerhelft van zijn hersenen zegt iets dan de rechterhelft waardoor de jongen zo onvoorspelbaar is als het weer. Het ene moment kan hij vrolijk zijn terwijl een seconde later hij nog net geen vuur spuwt. Maar hij kan daardoor ook gevaarlijk zijn, want niemand weet hoe hij zal doen of reageren. Ook omdat hijzelf niet doorheeft wat er gebeurd of wat hij doet. Hij heeft verschillende waarschuwingen op zijn naam staan die hij zich eigenlijk niet kan herinneren. De helft van wat hij doet, dringt niet tot de jongen door. Iets was soms goed is, maar ook een heel groot nadeel kan zijn. Toch is hij bij bij lange na niet dom. Daarbij wil hij het liefst ook zoveel mogelijk zelf oplossen. Hij wil niet afhankelijk zijn van iemand, maar heel stiekem is hij dit toch wel bij de mensen die hij lief heeft, iets wat hij diep van binnen zelf ook weet. Hij durft het alleen niet toe te geven, net als dat hij snel jaloers is. Louis is sluw, kan erg schijnheilig zijn als het nodig is, net als dat hij mensen goed te kan vriend houden als dat nodig is, dus dat zijn ook wel de dingen waardoor de meeste van zijn zwakke punten verborgen kunnen blijven.
    Geschiedenis:
    Louis is opgegroeid in Doncaster met zijn moeder en vier jongere zusjes. Zijn ouders zijn namelijk gescheiden toen de jongen twee was en uiteindelijk heeft zijn moeder iets gekregen met een andere man. Louis Troy Austin werd toen ook veranderd naar Louis William Tomlinson, want hij heeft de naam stiefvader Mark Tomlinson aangenomen. Charlotte, Felicite, en de tweeling Daisy and Phoebe betekenen alles voor de jongen en hij voelt zich dan ook als een tweede vader voor zijn jongere zusjes. Hij heeft ook nog een jongere halfzus, Georgia, van zijn vader ze kant, maar veel contact heeft Louis daar niet mee, net als met zijn vader. In Oktober werd er nog eens achteraan gegooid dat zijn moeder een tweeling verwacht samen met een andere vriend, want Mark en Jay zijn in 2011 gescheiden.
    Probleem:
    De jongen zijn gedachten lopen niet aan elkaar, maar dat is niet echt het probleem.
    Het probleem is eerder dat Louis dat mensen doorziet, weet hoe ze in elkaar zitten met een enkele blik of aanraking. Je bent voor hem dus een open boek en als hij echt een pesthekel aan je heeft, zou hij het nog wel eens tegen je kunnen gebruiken.
    Extra:
    Louis is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 17:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Goede rol!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Dankjewel! Sorry voor de vertraging (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Geeft niet,ik ben ook wel ietsje ongeduldig...haha


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Dus, kunnen we nu beginnen?
    Edit: Sorry, traag van begrip. Ik zie nu pas dat Goldwing nog niet klaar is.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 18:25 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik wil wel maar Goldwing heeft tot morgen de tijd.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Sorry dat ik iedereen ophoud. Ik zal aan mijn rol beginnen.


    They can't steal the love you're born to find

    Goldwing schreef:
    Sorry dat ik iedereen ophoud. Ik zal aan mijn rol beginnen.


    Maakt niet uit! Ik zal dan beginnen aan het begin. Wil je dat jouw meisje al lang op de kostschool zit of nieuw is?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Wanneer gaan we beginnen? (:


    How far is far

    Zodra Goldwing haar rol heeft ingevuld (;


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Kunnen we echt niet alvast met het speeltopic beginnen als we rustig aan doen? :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik vind van wel. Ik zal eerst even alle lijstjes posten hier van wie al langer er is en wie nieuw is en de kamer verdeling. Het vraagteken is dus Goldwing's rol.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Emily Laura Dornil
    - Jade Abbigail Morgan
    - ?
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Brandy Alicia Martinez

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en ?
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Rue en Emily Dornil


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    Ik vind van wel. Ik zal eerst even alle lijstjes posten hier van wie al langer er is en wie nieuw is en de kamer verdeling. Het vraagteken is dus Goldwing's rol.

    Yeey (:


    How far is far