• Ik weet nooit echt hoe een foto ik moet nemen als profielfoto (voor facebook).
    Het probleem is: -sommige mensen zeggen dat je best een leuke vakantiefoto van je kan gebruiken maar ik sta nu eenmaal niet vaak op foto's van vakantie, dus...
    -Ik durf niet echt een selffie te plaatsen omdat ik bang ben wat anderen ervan denken

    Dus nu vroeg ik me af hoe ziet jullie profielfoto op Facebook (of iets anders) er uit en hebben jullie misschien tips over hoe een foto je best kan nemen?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Gewoon met je mobieltje, als je een binnencamera hebt kan je die gebruiken, en voor een spiegel is sowieso handig voor als je geen binnencamera hebt op je mobiel zodat je beter ziet wat je fotografeert ^^


    26 - 02 - '16

    Aw je hoeft toch niet zorgen te maken om wat anderen van je profielfoto denken.
    Als je nog geen leuke foto hebt kan je gewoon een plaatje doen die je mooi vind tot je er één hebt.
    Je kan ook tussen oude fotos kijken als er een leuke tussenzit, of gewoon één met je mobiel maken inderdaad.

    "Ik durf niet echt een selffie te plaatsen omdat ik bang ben wat anderen ervan denken"
    Ik krijg het schijt van die uitspraak. :x

    Trek gewoon foto's van jezelf, desnoods doe je er een filter over en kies diegene die je het leukste vindt en stel hem in. Niks moeilijk aan.


    Take me to wonderland

    Er zijn inderdaad leuke bewerkprogrammaatjes voor op de telefoon. Ik beveel Cymera aan, daar zitten ook leuke filters bij en nog vele extra's.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 17:09 ]


    26 - 02 - '16

    Ik trek heus wel eens een foto van mezelf maar het probleem is dat ik die dan of niet leuk vind of te slechte kwaliteit.
    Anders bekijk ik die foto een paar keer achter elkaar om te zien of ik die ga gebruiken en dan begin ik te twijfelen. Heb trouwens ooit eens echt een erge selffie gepost op facebook als profielfoto en had daar daarna dus enorm veel spijt van, daarom dat ik nu onzeker ben.
    heb trouwens die foto onlangs verwijdert


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Bedankt, ik zal eens een paar apps installeren op mijn iPod


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik snap wel dat dat moeilijk is, als je onzeker bent. Ik weet niet of je dat bent, maar ik zeg.. gewoon doen.
    Gewoon selfies maken.
    Ik heb nu een selfie, daar heb ik een filter over gegooid, zwart-wit.
    Zonder filter had het er namelijk niet uitgezien. Gewoon je leukste foto zoeken en kijken of je het wat vind.
    Vind je het na een week niks meer, probeer het nog 's.
    Ik denk dat dat het beste is.


    Danmarks Dynamite.

    En wat te doen met slechte kwaliteit van de foto's, ik bedoel dat je dus een soort ruis krijgt?
    (heb verscherpen al eens geprobeerd, maar hielp niet veel)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Lol, ik dacht eerst dat dit om profielfoto's op Q ging.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    liz1Dxx schreef:
    En wat te doen met slechte kwaliteit van de foto's, ik bedoel dat je dus een soort ruis krijgt?
    (heb verscherpen al eens geprobeerd, maar hielp niet veel)

    Een betere camera gebruiken.
    Hoe mijn profielfoto er op Facebook uitziet? Uh, dat zijn meestal selfies van de webcam. Mijn huidige is deze:



    En je moet niet bang zijn dat mensen hem lelijk vinden, hoor! Er zullen sowieso altijd mensen zijn die tegen alles zijn, maar trek je daar lekker niets van aan en doe gewoon je ding. Als je echt niets van jezelf durft te plaatsen, neem dan een schattige foto van je huisdie(ren). c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Een betere camera gebruiken.
    Hoe mijn profielfoto er op Facebook uitziet? Uh, dat zijn meestal selfies van de webcam. Mijn huidige is deze:



    En je moet niet bang zijn dat mensen hem lelijk vinden, hoor! Er zullen sowieso altijd mensen zijn die tegen alles zijn, maar trek je daar lekker niets van aan en doe gewoon je ding. Als je echt niets van jezelf durft te plaatsen, neem dan een schattige foto van je huisdie(ren). c;


    Awe such a pretty picture :3

    Mijne is nu dit, superslechte kwaliteit, maar in het klein is dat niet erg.
    Plus dat de filter het minder erg maakt.


    Danmarks Dynamite.

    Foxfire schreef:
    (...)

    Awe such a pretty picture :3

    Aahw, dankjewel, Minke. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    liz1Dxx schreef:
    En wat te doen met slechte kwaliteit van de foto's, ik bedoel dat je dus een soort ruis krijgt?
    (heb verscherpen al eens geprobeerd, maar hielp niet veel)

    Betere camera kopen.


    Take me to wonderland

    Je moet je niks aantrekken van anderen!
    Maar eh, ik heb meestal 'selfies' of foto's die anderen van mij hebben gemaakt. Of met een vriendin samen!



    To infinity and beyond •