• Ik weet nooit echt hoe een foto ik moet nemen als profielfoto (voor facebook).
    Het probleem is: -sommige mensen zeggen dat je best een leuke vakantiefoto van je kan gebruiken maar ik sta nu eenmaal niet vaak op foto's van vakantie, dus...
    -Ik durf niet echt een selffie te plaatsen omdat ik bang ben wat anderen ervan denken

    Dus nu vroeg ik me af hoe ziet jullie profielfoto op Facebook (of iets anders) er uit en hebben jullie misschien tips over hoe een foto je best kan nemen?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Huf schreef:
    Je moet je niks aantrekken van anderen!
    Maar eh, ik heb meestal 'selfies' of foto's die anderen van mij hebben gemaakt. Of met een vriendin samen!



    Wow. You're beautiful.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, nou ja, dit is mijn profielfoto van facebook:


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik een foto van vakantie óf een foto gemaakt door m'n vader-fotograaf. ^^ En wanneer ik bij uitzondering een selfie maak doe ik dat met een goede camera, bij een raam zodat er veel licht is.


    You are beautiful, you are love.

    Ik had vroeger precies hetzelfde, maar ik had toen toch een selfie geplaatst en toen was er niets aan de hand. Dit is die van mij nu:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb gewoon een foto die gemaakt is op het 25 jarig jubileum van mijn ouders


    The night is dark and full of terrors.

    Heel facebook maakt selfies, ik ik zou het er echt niet om laten als ik jou was.
    Daarbij lijkt het me dat de mensen die je op facebook hebt, je vrienden zijn, dus waarom je zo druk maken?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vroeger had ik nooit een foto van mezelf op FB, omdat ik dat niet wilde. Nu heb ik er al ruim een jaar een met mezelf en Toby Turner (Tobuscus), omdat ik erg trots ben op die foto :Y)


    Caution first, always.

    Ik let er op vakantie vaak op dat ik ook een aantal leuke foto's van mezelf maak, want ik vind het leuk om die te gebruiken als profielfoto (: Ook maak ik vaak leuke foto's met vriendinnen die ik daarvoor gebruik. Zelf plaats ik nooit selfies op facebook, maar ik heb het nog nooit raar/stom gevonden als anderen dat wel doen, dus wat dat betreft zou ik me geen zorgen maken als ik jou was.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Zwart/wit erover gooien, maakt het altijd leuker.. En een goeie camera doet veel om een mooie foto te hebben. Vaak vind ik niet geposeerde foto's het leukste, anders lijken ze zo fake (zoals veel selfies)... Dus vraag aan een vriendin om iets leuks te doen, neem een camera mee en hopelijk komt er dan een leuke foto van (:


    We are only a moment.

    Je hoeft ook niet per se een foto van jezelf te nemen bro :].
    Ik heb er een die ooit tijdens een verjaardag genomen is, in geen jaren aangepast omdat er in al die jaren geen beter foto is gemaakt imo XD.
    Ik neem me nog altijd voor om mijn eigen avatar te tekenen en die te uploaden maar goed, luiheid dus.
    Misschien is dat een optie. Maar je bent iig niet verplicht een foto van jezelf te uploaden als je daar geen zin in hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik neem vaak foto's waar ik zo lelijk ben dat het grappig is.
    mijn huidige fb foto:


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die van mij is echt al eeuwen oud. Dat was van toen ik gestopt was met cello spelen en inmiddels speel ik weer cello.
    Dus. Maar hij is dus niet van vakantie of een selfie. Jawel, technisch gezien is hij gemaakt in de bijna vakantie. Maar goed.
    Of vraag eens aan iemand of ze een fotoshoot van je willen doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een aantal leuke achter elkaar nu. Mijn huidige is een foto bij Perron 9¾ in London (ook nog van begin vorige zomer, maar ik vind 'm nog steeds leuk, dus ^^ ). De vorige was een héle mooie, gemaakt in een toneelstuk waarin ik speelde. Daarvoor een foto met m'n vriendje, daarvoor een foto met m'n vriendin, etc. Ik heb vanalles ertussen zitten. Ook nog een foto ooit eens gemaakt op een meeting, waar ik ook best trots op ben. Ook een aantal zelfgemaakte foto's, toen ik m'n haar net geverfd had, e.d.
    Je moet gewoon een foto zoeken die leuk is, en waar je denkt dat je leuk opstaat. En wil je leuke foto's hebben? Zorg ervoor dat je bij elk evenement een fototoestel hebt, zodat je leuke foto's kan maken. Meer potentieel materiaal voor op fb ^^


    Deep inside, I've never felt alive


    Dit is mijn FB profielfoto. Een selfie[zoals dat nu genoemd wordt?] Je hoeft niet bang te zijn dat mensen er verkeerde dingen over gaan zeggen. En als ze dat doen, laat ze lekker. Het is hoe jij op de foto wilt staan en hoe jij hem wilt. En als je niet tevreden bent, gooi er een filter overheen, zwartwit, sepia, dat soort dingen. Die laten je foto vaak wel mooier worden ook ^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 21:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Huf: Jij bent een mooi meisje! Ben jaloers op je haar.
    @PapiIlon: Schattig kind dat je ben.

    En ja, gewoon schijt hebben aan wat mensen ervan zullen vinden. Doe gewoon een foto waar jij je fijn bij voelt en leuk vind, (maar geen halfnaakte hoerenfoto of iets, want ik zie sommige foto's ook zo wel s voorbij komen. En nou ja, mijn gedachten zijn dan niet al te positief. :'))


    Don't walk. Run, you sheep, run.