• Misschien vindt men dit het domste voorstel ooit, maar ik wéét gewoon zeker dat het er ooit was, maar ik kan het niet vinden. Misschien is dit al eens voorgesteld, maar ook dat kon ik niet meer vinden.

    Is het niet een idee om alle bestaande en / of lopende RPG's in een algemeen topic en / of story te proppen, net zoals 'Stories gestorteerd per genre'? De volgende dingen kan je dan aangeven:
    - de naam van de RPG,
    - het genre en waar hij over gaat,
    - een link naar het meest recente rollentopic [eventueel ook naar het schrijftopic zelf, maar daar kom je - neem ik aan - vanzelf wel terecht als de topicstarters dat zelf een beetje bijhouden],
    - het minimum aantal woorden / zinnen / regels,
    - het perspectief
    - (minimum / maximum) aantal gewenste deelnemers

    Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe RPG met wat andere mensen dan alleen vrienden, maar wel een die bij me past en dat hangt af van de bovenstaande dingen, vind ik. Het is dan ook makkelijker achterhalen of er geen RPG's zijn die op elkaar. Vaak zie ik ze door al die nieuwe topicversies ook over het hoofd en zo en zijn ze al een tijd begonnen als ik er eenmaal achter kom en niet elk verhaal of plot is even toegankelijk om later in te springen.

    Ik wil overigens best degene zijn / helpen om dat bij te houden. Ik vind dat soort dingen wel leuk om te doen. Mensen kunnen hun eigen RPG dan opgeven of eventueel als ze er gewoon een tegenkomen en weten dat die nog niet in het lijstje staat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    Ik zou het heel fijn vinden, want het is tegenwoordig bijna geen doen meer om een leuke RPG te vinden.


    Ik zat er laatst ook te denken om maar gewoon ergens te beginnen en in ieder geval een overzicht te maken, zodat je nieuwe RPG's e.d. gemakkelijker kunt joinen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Ik zat er laatst ook te denken om maar gewoon ergens te beginnen en in ieder geval een overzicht te maken, zodat je nieuwe RPG's e.d. gemakkelijker kunt joinen.


    Ik wil overigens ook wel helpen. Al zou het nog fijner zijn als het automatisch ging en er net als bij stories een soort zoekfunctie voor kwam.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik zou het heel fijn vinden, want het is tegenwoordig bijna geen doen meer om een leuke RPG te vinden.


    Ik vind juist dat er de laatste tijd veel leuke RPG's zijn, maar als je geen minimum woordenaantal wilt, blijft er inderdaad niks over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik vind juist dat er de laatste tijd veel leuke RPG's zijn, maar als je geen minimum woordenaantal wilt, blijft er inderdaad niks over.


    Inderdaad. Het komt ook grotendeels door het minimum woordenaantal. D:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 23:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik vind juist dat er de laatste tijd veel leuke RPG's zijn, maar als je geen minimum woordenaantal wilt, blijft er inderdaad niks over.


    Nou, véél leuke RPG's is alsnog onoverzichtelijk (: Zeker als je, zoals Oakenshield, naar iets specifieks zoekt . ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes