• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Tuuuurlijk, Regel ik donderdag en vrijdag vrij van school, zodat jullie dan goedkoper naar amsterdam kunnen. Gaan jullie vandaag, terwijl ik naar de tandarts moet en dat wist je! >.< Enig idee hoe voor schut ik sta dan morgen? Prima Ma, maar denk maar niet dan ik je nog ergens mee ga helpen, en helemaal niet meereizen zodat je goedkoper kan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat weekend van twee weken terug heeft toch goed gedaan, ondanks dat ik hem eerst niet durfde te vragen of hij wat te doen had toen. Zaterdag hebben we een date, and I can't wait! awyeah :Y)


    We need a bigger boat.

    Deze is zo leuk hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nu is de leraar bij wie ik een uur voor de huiswerkkaart zou doen het ook nog eens vergeten waardoor ik een uur te vroeg op school ben en morgen ook nog eens in mijn eentje tot het 8ste moet. Fuck alles ook maar


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Karma came and won.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Godver, klootzak dat je bent. Heb je aanstelleritus ofzo, boos worden op mij en ruzie zoeken voor iets wat je zelf de hele tijd doet. Rot op man.

    Okay, now It's just between you two, paper and pencil, and me.
    Let's draw this shizz.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes!! Morgen lekker amsterdam met de liefste

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 11:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil niet naar de tandarts >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ow laat iemand die hond een draai om zijn oren geven.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Here comes the piano. Catch!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Honger, maar geen zin om te eten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    You don't even pretend to care.


    Your make-up is terrible

    Ziek zijn is niet leuk als erg geen eten is :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.