• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    I wanna join! Ik weet alleen nog niet wiens (klein)dochter ik wil ...

    Doe maar de dochter van Flavius :3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 16:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hm, ik twijfel nog.. Het is dan wel vakantie, maar de kerstvakanties zijn altijd druk bij ons vanwege verjaardagen.. Ik laat het vanavond weten!

    Is goed. (:


    :)

    Mijn topics.
    Ik wil niet bemoeizuchtig zijn, trouwens, maar bij de vorige editie waren er rollen als "dochter van Cinna", terwijl ik geen idee heb waarom die in de pot zou zitten (: Anywaaaaays, I love this RPG.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit lijkt wel precies op The Rebellion Games, en die is gisteren begonnen (cat)

    Savoirself schreef:
    Dit lijkt wel precies op The Rebellion Games, en die is gisteren begonnen (cat)


    Dit is een heropgestarte RPG van vroeger nog, deze was al eens aangemaakt. Wij waren eerder.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 16:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Dit is een heropgestarte RPG van vroeger nog. Wij waren eerder.


    Maar dan is het nog steeds heel dubbel, dan konden de mensen die hier mee wilden doen net zo goed bij die andere mee kunnen doen ;3

    Aha fuck, ik wilde een kleindochter/dochter van Cato doen. Maar aangezien Cato vermoord is in de Spelen, gaat dit niet. Of maakt dat niet veel uit? :')

    Savoirself schreef:
    (...)

    Maar dan is het nog steeds heel dubbel, dan konden de mensen die hier mee wilden doen net zo goed bij die andere mee kunnen doen ;3


    Ik denk trouwens niet dat Gilbertson zomaar een RPG zou kopiëren, daar ben ik heel zeker van, zelfs.
    Maar dat klopt. Anyway, meer kans om een leuke THG-RPG te spelen, zeker?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Savoirself schreef:
    Dit lijkt wel precies op The Rebellion Games, en die is gisteren begonnen (cat)

    Het verschil is dat dit volgens het boek gaat en er dus geen tributen zijn die familie van Katniss en Peeta zijn onder andere. Dit gaat puur om het Capitool.
    Nu ik The Rebellion Games wat beter doorlees, zie ik dat het helemaal niet lijkt op deze RPG. Ik snap het probleem niet echt.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 16:59 ]


    :)

    Pluviophile schreef:
    Aha fuck, ik wilde een kleindochter/dochter van Cato doen. Maar aangezien Cato vermoord is in de Spelen, gaat dit niet. Of maakt dat niet veel uit? :')

    Het had niet veel uitgemaakt, maar het is sowieso niet mogelijk omdat Cato geen bekende Capitoolinwoner was. :')


    :)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 16:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Het had niet veel uitgemaakt, maar het is sowieso niet mogelijk omdat Cato geen bekende Capitoolinwoner was. :')

    Oeps ja klopt, bedacht ik me net eventjes :')

    Ik ga voor de dochter van Seneca Crane :Y)

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Oeps ja klopt, bedacht ik me net eventjes :')

    Ik ga voor de dochter van Seneca Crane :Y)

    Is goed, ik zet je erbij. (:


    :)

    I'm in! Ik wil graag de zoon van Seneca Crane reserveren! Ik maak 'm zo nog aan.
    Oh die is al bezet... dan zal ik even nadenken wie er nog meer zijn! In ieder geval een jongen.

    Ik wil graag de kleinzoon van Claudius Templesmith

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:02 ]