• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    nerveus schreef:
    (...)

    Wat no? Het was niet tegen jou of voel je je aangesproken?

    Oh, Jezus. Ik dacht dat ik mijn naam zag staan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dromen, ze zijn soms de meest onbegrijpelijke dingen...


    Stenenlikker

    Ik wil eeeeecht niet naar school morgen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt net of er iets in m'n keel zit, al de hele dag, en het is zo irritant. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Time to sleep. Snurkze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zenuwenzenuwenzenuwen. Kan ik het of kan ik het niet?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ugh. Ik ben nog steeds moe. Vandaag maar weer op tijd naar bed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier kom ik dan, onvoldoende! :')


    Take me to wonderland

    Marshall schreef:
    (...)
    Hehehe. Droogkloot. 'K ben al gegaan. Lolol. Zo, dan weet je dat ook effe. ;D

    Ben ik, weet je toch :'D

    OT: Ik stuur je vandaag nog 1 e-mail. Als je binnen 2 dagen niet reageert release ik de app gewoon. Ik vind het namelijk zwaar onbeschoft dat je me eerst verteld dat ik hem niet mag uitbrengen, maar als ik vraag om redenen (twee keer) je gewoon niet antwoord.
    Je hebt geen voet om op te staan, want je kunt bezoekers op Quizlet niet blokkeren en het maakt dan niet uit of ze via een webbrowser of mijn app komen (als je daar onderscheid tussen zou maken, zou je in strijdt zijn met de Nederlandse Wetgeving).

    Het enige wat je kunt doen is mij verbieden om de naam Quizlet te gebruiken, de rest van de tijd was ik gewoon zo aardig om naar je te luisteren.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 8:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geloof toch niet alles wat ze schrijven, zo goed gelovig af en toe.


    'Darling, just hold on'

    Vannacht hobbit marraton gedaan in de bios... HIJ IS ZO AWESOME. Maar was pas om half vrier buiten en om zes uur mn bed weer uit... zoooo moe.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yoo vet hoofdstuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Even agressie kwijtraken;
    ZIT IK NU VERDOMME IN ALKMAAR VOOR NIKS OMDAT ZE HET ZO NODIG VONDEN NIET TE MELDEN DAT WE HELEMAAL GEEN LESSEN HEBBEN OMDAT DE DOCENT(EN) ZIEK IS/ZIJN :@
    Kan ik fijn weer naar huis. Kan wel janken. Zo vroeg opgestaan voor niets. I hate this school! #*!*/!/&$/@@!

    Ahum.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 8:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo moe +.+ dat gaat niks worden bij die toets
    En vanavond ook nog eens krachttraining. Ik wou dat ik gewoon de tijd tot de kerstvakantie kon skippen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 9:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit liedje... Zo mooi. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)