• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Als jij daar aan mee ga doen, kap ik ermee.


    Your make-up is terrible

    Ik moet echt echt echt nog wat daaraan doen, maar ik ben zo ontzettend moe. Mijn motivatie is gewoon volkomen weg en ik kan me echt niet concentreren. Bah. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    k vind het echt irritant als mensen een plek reserveren en uitendelijk niets er mee doen -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gek genoeg maak je mij blij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Great, nu voel ik me nog slechter... Even alle stress en onzekerheden eruit huilen voelde wel een beetje goed, denk ik...
    Waar kwam dat moment van net nou zo opeens vandaan?


    Stenenlikker

    wauw eerste nacht in me nieuwe huis met allemaal studenten inplaats van 40 jarigen rofl :P stuk gezelliger thank god =D


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Bumpers piss me off :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, ik had nooit gedacht dat het zo tussen ons zou worden.


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk vind ik Bluegrass best wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat je ziek was bij de pws afspraak en dat ik dat van een ander moet horen, oké. Maar nu heb je nog niey eens gevraagd wat beter kan en wat wel goed was. Je mag zelf ook wel wat initiatief nemen, ik heb ook al zowat alle deelvragen bedacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb voor het eerst in 7 maanden
    -een echt boek in me handen gehad : D
    -gelezen(weliswaar met beeldscherm loep)
    -En gwn EEN FCKING PAGINA OMGESLAGEN
    En dit alles voelde echt super goed : D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat was leuk, echt leuk. Zo fijn om eindelijk eens omringd te zijn door mensen die dezelfde dingen leuk vinden.
    Maar toch... Ben ik dan nog steeds de shy girl op de achtergrond. En ik weet niet of ik dat moet haten of accepteren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    We can top the old lines clay-making that nothing else will change.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik heb voor het eerst in 7 maanden
    -een echt boek in me handen gehad : D
    -gelezen(weliswaar met beeldscherm loep)
    -En gwn EEN FCKING PAGINA OMGESLAGEN
    En dit alles voelde echt super goed : D

    Uh. Gefeliciteerd I guess? Lijkt me een heel normaal iets. Zodra je achter je PC/laptop zit lees je. Een boek vasthouden + een pagina omslaan moet je toch op school, dus ik snap je reactie niet echt, but oh well.

    OT: Het niveau gaat omlaag :'D En laat ik maar eens naar bed gaan, anders blijf ik tot 2 uur wakker en dat lijkt me niet erg handig.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 0:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik heb voor het eerst in 7 maanden
    -een echt boek in me handen gehad : D
    -gelezen(weliswaar met beeldscherm loep)
    -En gwn EEN FCKING PAGINA OMGESLAGEN
    En dit alles voelde echt super goed : D


    Dit slaat wel een beetje aan op je profielfoto. #nooffence


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'