• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Ah, het gaat al steeds beter! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mensen zeiken teveel over dingen. You're not perfect.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus die droom was te vaag, thank god I'm awake.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het schijnt toch wel ontzettend moeilijk te zijn om iets verder te lezen -.- jeetje mensen bij een rpg kan je best wel een spoiler knopje aanraken....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggghhhhhhhhhhh. Nee, ik heb geen zin.


    help

    Loop naar de hel en laat je nooit meer zien, oké? Het enige wat jij kan zeggen, is dat ik iets niet goed doe. Zeg nou gewoon eens iets aardigs tegen me en stop met me elke dag af te katten voor van alles en nog wat, waat ik toch totaal niets aan kan doen. Je boort me gewoon de grond in. En dat is ook zeer goed voor mijn minderwaardigheidscomplex. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb te hard gesport gister T_T Mijn arme lichaam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Knie doe niet zo vervelend. T_T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jezus, hoe egoistisch kun je zijn? Ik zag onderweg naar school een ambulance (met zwaailichten en sirenes en shit) en iedereen ging aan de kant ervoor, behalve 1 vrouw. Ze bleef gewoon midden op de weg staan en de ambulance moest meerdere keren toeteren, voordat ze er ook maar aan dacht om aan de kant te gaan. Sommige mensen wil je gewoon neerschieten, ugh.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 9:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gisteren zag ik een jongetje van elf die gewoon een sigaret opstak. Zijn er geen ouders die hierbij ingrijpen? Rare mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maybe I just wanna be yours.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom heb ik 'Can't you feel the love tonight' in m'n hoofd, is dat een teken ofzo?
    Ga weg, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Rot treinen! -.- Nu moet ik vet lang in de bus dankzij Arriva. Geweldig, want ik was nog niet te laat natuurlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben volledig in shock.
    Ik was net een levendige discussie over Hitler met een fransman - die nogal Hitlergezind is - aan het voeren tot hij overging op het onderwerp buitenlanders.En toen hij eenmaal besefte dat ik niet geheel 'white' volgens hem was, stopte hij meteen de discussie en ging hij weg. Van een racist gesproken zeg. ._.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 12:20 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Geloven en niet geloven zijn praktisch dezelfde dingen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'