• Hallo mensen van Q,
    Het is meer dan een jaar geleden dat ik online ben geweest, ik had toen een wedstrijd lopen en verschillende dingen aangevraagd (covers enz.)...
    Mijn afwezigheid had prive redenen en ik hoop dat jullie dit begrijpen...
    Maar bij deze zal ik weer regelmatig online :)

    Ik hoop dat mijn veronschuldigingen goed genoeg zijn(flower)

    Groetjes Sharon

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    O.o zeg niet dat ik iets slechts heb gedaan?
    Maar zoals normaal heeft iedereen weer andere namen, welke naam had je ook alweer?


    Uhm ik heb geen idee. Sempra of Limits of.. Idk to be honest.

    Het is toch wel grappig dat áls er iemand terugkomt, het er meestal meerdere tegelijk zijn, haast alsof iedere ex-Q'er een interne klok heeft die ze op een bepaald moment weer herinnert aan de site. :'D

    Anyway, welkom terug, natuurlijk. Ik herken je nog. ^^ Volgens mij volgde jij een paar van mijn verhalen, of niet?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is toch wel grappig dat áls er iemand terugkomt, het er meestal meerdere tegelijk zijn, haast alsof iedere ex-Q'er een interne klok heeft die ze op een bepaald moment weer herinnert aan de site. :'D

    Anyway, welkom terug, natuurlijk. Ik herken je nog. ^^ Volgens mij volgde jij een paar van mijn verhalen, of niet?


    Aangezien ik niet echt op het forum zat toen zou dat laatste goed kunnen, dan ken ik haar wss daar van!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ah I never chance my name.x'3 Alhoewel, ik heb het in meer dan drie jaar tijd een keer gedaan, maar goed.='D
    Hoooooi! Je herinnert je mij ook nog?=D Awsome.=3



    Tuurlijk ken ik je nog :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Imagines schreef:
    (...)

    Uhm ik heb geen idee. Sempra of Limits of.. Idk to be honest.



    Sempra!!! Dat was hem.. hooi (K)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welkom terug :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cicero schreef:
    Je hebt midden juni nog gereageerd in een topic, dus een jaar zal het niet zijn. :')
    Welkom terug.


    •*• Lululu •*•

    KittyChan schreef:
    (...)


    Tuurlijk ken ik je nog :)


    Hoezo 'tuurlijk'?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Het is toch wel grappig dat áls er iemand terugkomt, het er meestal meerdere tegelijk zijn, haast alsof iedere ex-Q'er een interne klok heeft die ze op een bepaald moment weer herinnert aan de site. :'D

    Anyway, welkom terug, natuurlijk. Ik herken je nog. ^^ Volgens mij volgde jij een paar van mijn verhalen, of niet?



    Ja dat klopt alleen ik denk dat ik een nieuwe abbo lijst ga maken, ik kan dat niet bijlezen zo snel :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welkom terug! Ik herken je ook nog. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Thanks everyone (flower)(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Ja dat klopt alleen ik denk dat ik een nieuwe abbo lijst ga maken, ik kan dat niet bijlezen zo snel :(


    Haha, ik bedoelde ook echt niet dat je ze weer moest lezen, alleen dat ik je daarvan kende. Je bent nergens toe verplicht. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan