• HAPPY BIRTHDAY <3
    1 JAAR AL OMG!


    •*• Lululu •*•

    Boe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Schrik

    NOOO. JUST NO.


    Reality's overrated.

    WHAT DID I JUST DO.


    Reality's overrated.

    Tell us?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wat is er, Noek?

    Je laat me schrikken. Is er iets erg?

    Nou kijk, voor Scheikunde ben ik de enige die het snapt, dus vroegen ze me een filmpje te maken met daarin de uitleg. Doe ik dat. Heb ik me net omgekleed en zie je mij dus, in mijn pyjama (per ongeluk) met de stapel van mijn kleren en vooral beha op de achtergrond. En daar kwam ik pas achter toen ik hem al had verzonden. NOOO.


    Reality's overrated.

    Cage schreef:
    Je laat me schrikken. Is er iets erg?


    Nee, voor mijn norm erg valt het wel mee. MAAR TOCH AAAAH.


    Reality's overrated.

    Dus naar de hele klas etc. en daarmee dus ook naar mijn vrienden, vriendinnen en vriend. ***


    Reality's overrated.

    Garde schreef:
    Nou kijk, voor Scheikunde ben ik de enige die het snapt, dus vroegen ze me een filmpje te maken met daarin de uitleg. Doe ik dat. Heb ik me net omgekleed en zie je mij dus, in mijn pyjama (per ongeluk) met de stapel van mijn kleren en vooral beha op de achtergrond. En daar kwam ik pas achter toen ik hem al had verzonden. NOOO.


    OMG, je schaamt je zeker kapot?

    Cage schreef:
    (...)

    OMG, je schaamt je zeker kapot?


    JA.


    Reality's overrated.

    Garde schreef:
    Nou kijk, voor Scheikunde ben ik de enige die het snapt, dus vroegen ze me een filmpje te maken met daarin de uitleg. Doe ik dat. Heb ik me net omgekleed en zie je mij dus, in mijn pyjama (per ongeluk) met de stapel van mijn kleren en vooral beha op de achtergrond. En daar kwam ik pas achter toen ik hem al had verzonden. NOOO.


    Ohjee..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het was de bedoeling dat je alleen het computerscherm zou zien. Compleet gefaald dus.


    Reality's overrated.

    Ik schaam me nu zo diep...


    Reality's overrated.