• Over iets meer dan een weekje staan we met de Jonge Stem, de musical vereniging waar ik bijzit, in de Stadsschouwburg Velsen om een nieuwe productie neer te zetten na een jaar hard werken: West Side Story. Nou plaatst onze regisseuse nog wel eens berichtjes met leuke gerelateerde filmpjes in onze Facebook groep en ze had er nu eentje gevonden, die ik toch wel heel leuk vond om met jullie te delen.

    The Will & Grace cast hebben één van de liedjes van West Side Story, Officer Krupke / Wijkagent Krupke, omgeschreven om mensen op te roepen om te stemmen voor Clinton en niet Trump. In West Side Story wordt het nummer gebruikt door de Jets, één van de twee rivaliserende gangs uit het stuk, om Wijkagent Krupke belachelijk te maken en in deze versie van het lied wordt de spot dus gedreven me Trump en opgeroepen om op Clinton te stemmen. Er zitten best leuke grappen in c:




    Bron die de regisseuse had gedeeld


    Happy Birthday my Potter!

    Ik versta er niet zoveel van, maar het klinkt in ieder geval mooi.='D Ik ben altijd heel slecht in teksten verstaan bij dit soort dingen.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooooooooooooooooooooooooooh West Side Story nice

    Ik versta alleen de tekst in het filmpje maar half dus ik begrijp de grappen niet haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly