• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decided to improve those talents?
    What if they'll make them stronger. What if they'll make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They made this games special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen. Ik ga elk personage op zich na op het Mary-Sue bestaan door de quiz van Gilbertson
    X Je mag maximum 2 personages hebben. Maximum 1 meisje, omdat die sneller gaan.
    X Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    X Probeer minimum 1 keer om de 3 dagen te posten in de vakantie. Als dit om de een of andere reden niet lukt, meld dat dan, alsjeblieft.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 100 woorden per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Hwin) open nieuwe topics, tenzij ik het aan iemand anders vraag en die persoon dat ook wil.
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood, de hoofdspelmaker is groen.
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben. Er worden GEEN uitzonderingen gemaakt!


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    -
    -

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    - Anastasia 'Anna' Larkins || WenseKronik
    - Laurens Marcell Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Jonah Fisher || Hwin

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    -
    - Nikolaj 'Nik' Petrov || WenseKronik

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Eleanor Alice Carter || Gilbertson
    -

    District 8 || Textiel:
    -
    - Florence Thalua Rosewhite || LunaLovesit

    District 9 || Graan:
    -
    -

    District 10 || Vee:
    - Selena Semper || wankotje
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Ayla Woods || MissPirate
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Evelynn Fae Hawthorne || Cloacina
    -


    Arena:
    Dit wordt gegeven zodra alle rollen ingevuld zijn. LET OP: dit is een andere arena dan de vorige editie, het heeft geen nu je personage daarop te baseren.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!
    SPEELTOPIC!
    Rommeltopic! Vanaf nu alle discussies hier!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics. ;3


    :)

    Mag ik een meisje uit district 2 reserveren?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    Mag ik een meisje uit district 2 reserveren?


    Natuurlijk, ik zet je erbij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    My topics(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Naam: Madison Rose Evans
    Leeftijd: 15
    District: 4
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Madison is positief ingesteld en zegt wat ze denkt. Dit zorgt ervoor dat niet iedereen haar altijd even aardig vindt en waardoor ze ook snel vijanden maakt. Toch zal ze de mensen die ze oprecht mag wel beschermen. Madison is opgevoed als een echte beroeps en traint al haar hele leven voor de spelen. Toch wilde zelf eigenlijk niet meedoen en ze is dan ook niet blij dat ze getrokken is. Het dagelijkse trainen heeft natuurlijk wel voordelen voor haar en ze kan dan ook goed omgaan met de drietand. Verder heeft ze met elk wapen wel eens geoefend, maar ze zal er geen gevecht mee winnen. Madison is erg ijdel en gericht op mode. Ze houdt ongelooflijk veel van shoppen en haat het als ze smerig wordt. Ze wordt ook door veel tributen niet als waardige tegenstander gezien, omdat ze klein en tenger is. Toch is Madison levensgevaarlijk met haar drietand en kan ze meedogenloos zijn. Haar grootste nachtmerrie zijn mutilanten en ze hoopt dat ze die dan ook niet tegen hoeft te komen.
    Uiterlijk:


    Wapen(s): Drietand
    Districtsaandenken: Een kettinkje met een bloem eraan.
    Kracht: In de toekomst kijken. Madison krijgt visioenen over wat er gaat gebeuren, alleen staat de toekomst natuurlijk niet helemaal vast. Als een persoon een andere keuze maakt, kan de hele toekomst veranderen. Madison zal er dan ook alles aan doen om de toekomst proberen te veranderen, zodra ze bijvoorbeeld zichzelf of iemand waar ze van houdt ziet sterven. Alleen kan niets of niemand het lot veranderen dat de spelmakers voor haar hebben bedacht.

    Ik heb mijn rol bijna helemaal gekopieerd uit het vorige topic^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ze staat erbij! Ze is goedgekeurd volgens Gilbertsons quiz (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 13:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Jonah Fisher
    Leeftijd: 15
    District: 4
    Geslacht: mannelijk
    Innerlijk: met Jonah moet je niet sollen, hij gaat immers niet terugdeinzen iemand te vermoorden als hij de persoon niet mag. Zijn drietand is een verlengstuk van zijn arm, zijn arm is de hulp van de dood. Als hij zijn zinnen op iemand heeft gezet, blijven zijn gedachten bij het vertrappelde lijk van de persoon in kwestie tot hij dat ook werkelijk voor hem ziet liggen en triomfeert. Hij houdt van de geur van vers bloed, zo lang het maar het bloed van zijn vijanden is. Hij zal immers niet snel een vriend vermoorden, dat zou hij niet over zijn hart kunnen krijgen. Inderdaad, dat heb je goed gelezen, dat heeft hij. Er zijn wel degelijk mensen om wie hij geeft, met name zijn districtsgenoot, zijn familie en zijn vrienden. Hij zou het van zijn leven niet over zijn hart kunnen krijgen die mensen te vermoorden. Stiekem hoopt hij ook wel dat iemand anders dat dus doet, want anders zal hij in een erg groot dilemma terechtkomen. En om de persoon die zijn districtsgenoot vermoord heeft/zal hebben te vermoorden, zal hij zich ook niet inhouden.
    Zijn wapen is een drietand. Zoals eerder vermeld, het is een verlengstuk van zijn arm, en zijn arm is een hulpmiddel van de dood. Met andere wapens kan hij totaal niet omgaan, zelfs niet met een speer, wat erop lijkt. Verder weet Jonah drie keer niets van planten, en is daarom er twijfelachtig wat dat soort dingen betreft. Hij is ook niet erg goed wat man-tegen-man gevechten betreft. Tegen een meisje van zijn eigen leeftijd kan hij het met momenten nog moeilijk hebben, laat staan tegen een vrouwelijke beroepstribuut. Op afstand is hij dan wel weer goed, met zijn drietand.
    Hij is ook goed in ontwijken, maar lenig zijn, zodat hij in bomen kan klimmen, of zich gemakkelijk verstoppen lukt minder goed, vanwege zijn lengte en spieren. Hij is wel snel.

    Uiterlijk:



    Wapen(s): drietand
    Districtsaandenken: een ketting met een ankertje eraan, doet hem denken aan thuis.
    Kracht: Jonah kan super lang onder water blijven. Moest hij geen voedsel en drinken nodig hebben, zou hij er eeuwig kunnen blijven. Hij heeft geen zuurstof nodig onder water.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 12:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik een jongen uit district 2?

    Imagines schreef:
    Mag ik een jongen uit district 2?


    Natuurlijk, ik zet je er direct bij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Ze staat erbij! Ze is goedgekeurd volgens Gilbertsons quiz (:

    Haha. ;3


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Haha. ;3


    Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk daar zelf over te oordelen, daarom gebruik ik 'm (: Staat ook in de beginpost (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik een meisje uit district 11?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cloacina schreef:
    Mag ik een meisje uit district 11?


    Natuurlijk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik de jongen van zes??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Mag ik de jongen van zes??


    Of course (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried