• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:17 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Aah... ik ken het, probeer zoveel mogelijk te praten met hem erover en zorg ervoor dat hij je begrijpt.
    Communicatie is het heel belangrijk!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    Aah... ik ken het, probeer zoveel mogelijk te praten met hem erover en zorg ervoor dat hij je begrijpt.
    Communicatie is het heel belangrijk!!!


    Dit,
    Ik als jongen vind het vreselijk irritant een lief te hebben dat me niet vertrouwd en zich overal mee moeit. Zo heb ik al een relatie beëndigt.
    Zoals je zelf zegt en relatie rust op vertrouwen.
    Geen vertrouwen ≠ relatie

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 13:53 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dit,
    Ik als jongen vind het vreselijk irritant een lief te hebben dat me niet vertrouwd en zich overal mee moeit. Zo heb ik al een relatie beëndigt.
    Zoals je zelf zegt en relatie rust op vertrouwen.
    Geen vertrouwen ≠ relatie


    Effe mezelf quoten, zijn die getallen weg?

    Edit: nee, raar. Als ik het aanpas staan die er niet.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 13:54 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Communicatie is gewoon heel belangrijk. Lost een boel miscommunicatie en verwarring op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeg het gewoon tegen hem. Ik kan je heel goed begrijpen, maar je moet het hem echt laten weten. Vertrouwen is inderdaad heel belangrijk in een relatie, maar daarvoor moet je praten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Praten helpt ja. Maar je kunt je voorstellen dat hij uiteindelijk toch echt jou vertrouwen nodig zal hebben. Dus je kunt hem ook laten weten dat je daar aan werkt (als je dat van plan bent).


    You are beautiful, you are love.

    PapiIlon schreef:
    Zeg het gewoon tegen hem. Ik kan je heel goed begrijpen, maar je moet het hem echt laten weten. Vertrouwen is inderdaad heel belangrijk in een relatie, maar daarvoor moet je praten.

    Dat. Als je hem niet vertrouwt en niet leert vertrouwen kun je het beter afbreken, want anders zul je hem sowieso veel pijn doen (en jezelf ook).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PapiIlon schreef:
    Zeg het gewoon tegen hem. Ik kan je heel goed begrijpen, maar je moet het hem echt laten weten. Vertrouwen is inderdaad heel belangrijk in een relatie, maar daarvoor moet je praten.


    Dit. Verder, probeer op de dagen dat hij met zijn vrienden wat aan het doen is, zelf ook wat te doen. Dan houdt dat je gedachten wat bezig en denk je niet continu aan die doemscenario's.


    We need a bigger boat.

    Dankje voor jullie advies =).


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe