• International Dancecamp



    Het bekende danskamp International Dancecamp! Hèt kamp waar diverse dansers van heinden en verre naartoe komen om les te krijgen van de beste choreografen in verschillende stijlen. Het kamp om ervaring op te doen, maar ook om plezier te hebben. De gehele zomer wordt er gedanst en lol getrapt. Worden er nieuwe banden aangelegd of misschien oude verbroken? Om een begin aan je carrière vast te knopen en jezelf te vinden. Ieder jaar weer melden nieuwe leerlingen zich aan voor dit kamp en iedere week krijgt iedere leerling een nieuwe opdracht en wordt je gepaard en wordt er aan het einde van de week een choreografie van je verwacht. Natuurlijk heb je hier de choreografen die je te hulp schieten.


    Regels:

    1. Geen one-liners
    2. Speel geloofwaardig en realistisch ( Geen relaties na de eerste paar dagen.)
    3. Trek niet maar met één persoon op, speel samen
    4. Maximaal twee personages
    5. 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes
    6. Voor vragen: Inamabilis, Animus, Mono
    7. Have fun!



    Rollen:

    * Docenten: (Maximaal 4)
    - Aphrodite: Evelina Jelena Tyrsa [22] - Ballet en Salsa.
    - Alharaca: Christopher André Ivanov [23] - Ballroom en Hiphop.

    * Leerlingen: (Maximaal 14) Vol
    - Genest: Moira Tran. - [?]
    - Alharaca: Ambrosia Ivy Hernandez - Latin en Hiphop.
    - Deamones: Felicite Eleanor Caines - Jazz en Modern.
    - Lorum: Kylie Leah Riverdale - Modern en Hiphop.
    - xMeCrazyMofo: Mylène Adrianna Whitley - Hiphop.

    - Deamones: Maximiliano Guido Gustav. - Hiphop, Jazz en Latin.
    - Aphrodite: Stephen Dann Yorkwill - Streetdance en Latin.
    - xMeCrazyMofo: Giovanni Elliot Wakefield - Modern [?]
    - Quin98: Jay Thompson - Hiphop.
    - CurIs: Nathan River Sutherby - Jazzballet.

    Hier een praattopic om met elkaar te overleggen of om over een zelfverzonnen personage te zwijmelen. (flower)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daemones schreef:
    CurIs, ben jij nog aan de beurt?


    Ja sorry, heb het de laatste tijd zo druk met school en ik word er helemaal gestoord van. Mijn stukje is al op de helft dus zal vanavond of zo verder schrijven! :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zal ik anders een post met Moira schrijven? :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dus, komt er een post van Nathan of Moira? Ik wil niet dat de RPG dood loopt :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik wacht op Curls - en ik had nog gevraagd of ik anders met Moira moest schrijven, maar daar is ook geen antwoord op gekomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Ik wacht op Curls - en ik had nog gevraagd of ik anders met Moira moest schrijven, maar daar is ook geen antwoord op gekomen.


    Sorry tegenover jullie beiden, ik heb het de laatste tijd echt vreselijk moeilijk en het is allemaal echt ingewikkeld dus was ik een tijdje niet op quizlet en het spijt me dat ik jullie heb laten zitten en ik was echt aan een post begonnen maar het was een beetje onverwachts allemaal. Ik hoop dat jullie 't een beetje begrijpen en ik weet dat ik het misschien eerder had moeten zeggen maar het kwam er echt niet van en ugh i'm sorry. Als je alvast een post zou willen schrijven zou dat echt heel fijn zijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    De afgelopen paar dagen waren nogal hectisch, dus ik zal nu een post schrijven met Moira.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    De afgelopen paar dagen waren nogal hectisch, dus ik zal nu een post schrijven met Moira.


    Je bent niet de enige. Ik heb het erg druk deze week en het zit deels in mijn hoofd, dus ik moet eerst zorgen dat wat ik klaar wil hebben, klaar is en dan kan ik me pas weer bezig gaan houden met quizlet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zal ik nu een post schrijven of zal ik wachten op jou, Curls?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jullie zijn niet de enige die t druk hebben hoor. School en thuis vreet mijn tijd. Nu t eindelijk echt stabiel is thuis voor de afgelopen 4 jaar lijken er weer ruzies te komen.. -.-
    Het lijkt gewoon aan de tijd te liggen dat t overal hectisch en druk moet zijn --"
    life eh :')

    Schrijf jij maar Saar, dan kunnen we daarna kijken of curls gaat reageren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ben al bezig met een stukje, ik wil best wachten - maar ik ben er dus weer.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    WELCOME BACK.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alharaca schreef:
    WELCOME BACK.


    YEAH THANK YOU :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mwhuahauhauahua.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh en mijn post komt morgen!


    Alharaca --> Praestigiae

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 18:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh my ass. Im so sorry. Mijn tentamens zijn over 2 weken en school is zo zwaar nu. Ehm ik probeer zo snel mogelijk een post te schrijven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.