• YouTuber's Life


    •• Wat er aan vooraf ging ••
    YouTube: een site met enorm veel filmpjes en waarschijnlijk net zo veel gebruikers. Een site waar mensen filmpjes kijken voor hun plezier, maar ook maken in de hoop bekend te worden. Een site waar mensen er hun baan van hebben gemaakt om kijkers te entertainen en afhankelijk zijn van de zogenaamde ‘subscribers’. Een site waar mensen hun leven zodanig delen dat sommigen van hen gewoon geen privacy meer hebben.
    Het probleem is dat alle YouTubers de beste willen zijn. Allemaal willen ze meer abonnees, meer views, en ondertussen lopen de spanningen op. Iets wat ooit vriendschappelijke concurrentie was is veranderd in haat. Vrienden worden vijanden, en ze weten niet goed meer wie ze moeten vertrouwen. De spanningen zijn intussen zo hoog opgelopen, dat zelfs de kijkers er ‘last’ van hebben en kanten gaan kiezen.


    •• Het verhaal ••
    Het begint allemaal op de Dutch YouTube gathering van 2017. Ondanks alle vijandelijkheid naar elkaar is het de YouTubers gelukt om de fans toch een hele goede dag te bezorgen. Ook al waren zelfs de fans soms deel van de kleine probleempjes die er ontstonden.
    Tot Enzo Knol bij de ingang gevonden wordt. Dood. En dat is de druppel. Allemaal gaan ze op zoek naar de dader, maar ze zijn zo in zichzelf gedoken dat ze hun ideeën en de waarheid niet meer uit elkaar kunnen houden. Om de dader te vinden, zullen ze moeten samenwerken…


    •• Deelnemers ••
    Hufflefluff
    GIasgow
    xAmphirite
    mikey1581
    CooleSarah11
    Darling
    Me ^^

    Misschien:


    Laat een berichtje achter in het topic als je mee wil doen! De RPG zal alleen starten als er genoeg belangstelling voor is...





    Opmerking: Als iemand mee zou willen helpen aan het organiseren van deze RPG - dat zou ik zeer op prijs stellen. Ik heb het namelijk erg druk en kan niet fulltime alles bijhouden, plus dat ik op het moment meedoe aan een schrijfwedstrijd. Belangstelling --> graag in de pb of in dit topic ~Iris

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 17:10 ]

    Wat vind je van het idee van deze RPG?

    14.3% (2 stemmen)
     
    Ik vind het echt een heel leuk idee en ik zou je graag willen helpen met organiseren! (Zou je me in dit geval een pb willen sturen? Thanks!)

    28.6% (4 stemmen)
     
    Ik vind het een heel leuk idee en ik zou er graag aan meedoen!

    21.4% (3 stemmen)
     
    Ik vind het een heel leuk idee maar ik kan niet meedoen om bepaalde redenen... sorry...

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik wil best meedoen, maar het zou fijn zijn als je het iets duidelijker maakt

    21.4% (3 stemmen)
     
    Het is niet echt iets voor mij

    14.3% (2 stemmen)
     
    Natuurlijk ga ik hier niet aan meedoen! Wat een slecht *** idee! (Ik: No comment)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Als je dit echt doet wil ik graag Dee zijn en wil ik Enzo vermoord hebben, lol xD


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Hufflefluff schreef:
    Als je dit echt doet wil ik graag Dee zijn en wil ik Enzo vermoord hebben, lol xD


    Hahaha xD Ik vind het goed xD

    Maar eigenlijk mag de rest dat nog niet weten :')


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik ken niet echt veel Nederlandse youtubers, ik kan ze serieus op één hand tellen, maar het idee is wel interessant.


    16 - 09 - '17

    Leuk idee, zou graag meedoen! Maar zijn wij dan kijkers?


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Reigns schreef:
    Ik ken niet echt veel Nederlandse youtubers, ik kan ze serieus op één hand tellen, maar het idee is wel interessant.


    Ik kan een hele lijst opnoemen, er zijn er dus genoeg. Oh, en bedankt voor het compliment!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    GIasgow schreef:
    Leuk idee, zou graag meedoen! Maar zijn wij dan kijkers?


    Het is de bedoeling dat je een YouTuber 'speelt' die meehelpt aan het zoeken naar de dader of juist mee heeft geholpen aan het vermoorden van Enzo. (Dit mogen de rest van de 'onschuldige' YouTubers natuurlijk niet weten.)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 16:43 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Me wants! Leuk idee, Iris!


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    xAmphirite schreef:
    Me wants! Leuk idee, Iris!


    Oh nee, niet jij weer xD
    Je staat erbij! ^^


    (This signature is removed for copyright infringement)

    OfficialCat schreef:
    (...)

    Het is de bedoeling dat je een YouTuber 'speelt' die meehelpt aan het zoeken naar de dader of juist mee heeft geholpen aan het vermoorden van Enzo. (Dit mogen de rest van de 'onschuldige' YouTubers natuurlijk niet weten.)


    Oké, top!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 19:33 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik doe mee en ik ben don


    hoi, ik ben tom

    mikey1581 schreef:
    Ik doe mee en ik ben don


    De RPG zelf is nog niet gestart, maar ik zal je erbij zetten
    Als ik het rollentopic open zal ik vertellen wat er ingevuld moet worden voor een rol!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Mag ik een verhaal schrijven dat lichtelijk gebaseerd is op dit idee?


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    xAmphirite schreef:
    Mag ik een verhaal schrijven dat lichtelijk gebaseerd is op dit idee?


    Is goed, als je maar niet meer zomaar usernames van mensen aanpast xD


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik wil meedoen en meehelpen


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Ik wil meedoen en meehelpen


    Dat is ontzettend fijn! Maar het is niet de bedoeling dat je het topic kopieert ^^


    (This signature is removed for copyright infringement)