• International Dancecamp



    Het bekende danskamp International Dancecamp! Hèt kamp waar diverse dansers van heinden en verre naartoe komen om les te krijgen van de beste choreografen in verschillende stijlen. Het kamp om ervaring op te doen, maar ook om plezier te hebben. De gehele zomer wordt er gedanst en lol getrapt. Worden er nieuwe banden aangelegd of misschien oude verbroken? Om een begin aan je carrière vast te knopen en jezelf te vinden. Ieder jaar weer melden nieuwe leerlingen zich aan voor dit kamp en iedere week krijgt iedere leerling een nieuwe opdracht en wordt je gepaard en wordt er aan het einde van de week een choreografie van je verwacht. Natuurlijk heb je hier de choreografen die je te hulp schieten.


    Regels:

    1. Geen one-liners
    2. Speel geloofwaardig en realistisch ( Geen relaties na de eerste paar dagen.)
    3. Trek niet maar met één persoon op, speel samen
    4. Maximaal twee personages
    5. 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes
    6. Voor vragen: Inamabilis, Animus, Mono
    7. Have fun!



    Rollen:

    * Docenten: (Maximaal 4)
    - Aphrodite: Evelina Jelena Tyrsa [22] - Ballet en Salsa.
    - Alharaca: Christopher André Ivanov [23] - Ballroom en Hiphop.

    * Leerlingen: (Maximaal 14) Vol
    - Genest: Moira Tran. - [?]
    - Alharaca: Ambrosia Ivy Hernandez - Latin en Hiphop.
    - Deamones: Felicite Eleanor Caines - Jazz en Modern.
    - Lorum: Kylie Leah Riverdale - Modern en Hiphop.
    - xMeCrazyMofo: Mylène Adrianna Whitley - Hiphop.

    - Deamones: Maximiliano Guido Gustav. - Hiphop, Jazz en Latin.
    - Aphrodite: Stephen Dann Yorkwill - Streetdance en Latin.
    - xMeCrazyMofo: Giovanni Elliot Wakefield - Modern [?]
    - Quin98: Jay Thompson - Hiphop.
    - CurIs: Nathan River Sutherby - Jazzballet.

    Hier een praattopic om met elkaar te overleggen of om over een zelfverzonnen personage te zwijmelen. (flower)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 18:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahahah, zal ik doen ;p

    Voor iedereen is het wel slim om elkaars post door te lezen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zal in het vervolg dus wel netjes alles doorlezen ipv snelsnel een post te lezen, maar omdat ik niet echt op iemand moest reageren postte ik zo.

    Heb er bijgezet dat het sarcastisch gezegd is.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 21:19 ]


    16 - 09 - '17

    Wat is er in de tussen tijd allemaal gebeurd? Dan weet ik waar Moira heen kan, e.d.
    De reden waarom ik haar character sheet nog niet bijgewerkt heb, heb ik aan Animus uitgelegd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    NOOO. Trein gemist ;_;


    That is a perfect copy of reality.

    Morticia schreef:
    Wat is er in de tussen tijd allemaal gebeurd? Dan weet ik waar Moira heen kan, e.d.
    De reden waarom ik haar character sheet nog niet bijgewerkt heb, heb ik aan Animus uitgelegd.



    Wij hadden besloten om het topic twee weken vooruit te spoelen. In de twee weken heeft iedereen elkaar een beetje leren kennen.
    Wij zijn dus net met de ochtend begonnen, waar bekent is gemaakt waar de partnering is die staat op een blaadje, dat aan het prikbord hangt.
    Het is dus een normale ochtend en iedereen begint op te staan en gaat naar de keuken om te eten etc.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mono schreef:
    (...)

    Wij hadden besloten om het topic twee weken vooruit te spoelen. In de twee weken heeft iedereen elkaar een beetje leren kennen.
    Wij zijn dus net met de ochtend begonnen, waar bekent is gemaakt waar de partnering is die staat op een blaadje, dat aan het prikbord hangt.
    Het is dus een normale ochtend en iedereen begint op te staan en gaat naar de keuken om te eten etc.

    Maar mijn personage kent de anderen dus ook al, ondanks dat ik net inspring?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Morticia, Jupp that's it! oohh dit topic moet snel weer gaan werken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Btw, is niet erg dat je je personage nog niet volledig hebt uitgewerkt. Doe rustig ( Heb nog niet gekeken of je het al wel hebt gedaan tho)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ben er weer en klaar om weer te rpg'en nu kerst en andere verplichtingen niet meer in de weg staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    nouu, Saartje aka Animus heeft wat internet problemen thuis. Haar provider ligt er volgens mij uit en ze heeft geen abonnement waar ze dus op haar telefoon op Internet kan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Er zijn precies veel mensen met internetproblemen de laatste dagen (ik hoor t vaker van meerdere mensen), ik heb af en toe ook wat problemen met mijn internet ;s

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 0:43 ]


    16 - 09 - '17

    Inamabilis schreef:
    Btw, is niet erg dat je je personage nog niet volledig hebt uitgewerkt. Doe rustig ( Heb nog niet gekeken of je het al wel hebt gedaan tho)

    Ik heb het inderdaad nog niet gedaan. Vandaag had ik dat willen doen, maar de tijd ervoor had ik niet, aangezien andere zaken eerst af moesten.
    Nog even een enkele vraag; er is dus alleen een mannen- en vrouwen slaapzaal? Dus als ik een post schrijf, moet ik sowieso neer typen dat Moira er al vanaf het begin aan was? Ofwel mag ik bijvoorbeeld ook vermelden dat ze de nieuwe partner van diegene wordt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik heb het inderdaad nog niet gedaan. Vandaag had ik dat willen doen, maar de tijd ervoor had ik niet, aangezien andere zaken eerst af moesten.
    Nog even een enkele vraag; er is dus alleen een mannen- en vrouwen slaapzaal? Dus als ik een post schrijf, moet ik sowieso neer typen dat Moira er al vanaf het begin aan was? Ofwel mag ik bijvoorbeeld ook vermelden dat ze de nieuwe partner van diegene wordt?


    Schrijf maar dat ze er al vanaf het begin was. Degene voor wie jij in de plaats bent gekomen had nog helemaal geen post geschreven. En over de slaapzalen: Er is een mannen- en vrouwen slaapzaal. De choreografen hebben alle twee een eigen slaapkamer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik ben wel online etc, maar mijn post komt echt pas in t nieuwe jaar. Het is zooo druk niet te geloven en wanneer t eindelijk rustig is wil ik of slapen of gewoon films kijken etc.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Syliam schreef:
    Er zijn precies veel mensen met internetproblemen de laatste dagen (ik hoor t vaker van meerdere mensen), ik heb af en toe ook wat problemen met mijn internet ;s


    Ik heb er gelukkig nog geen problemen mee gehad


    The duty of youth, is to challenge corruption.