• Ik maak een filmpje voor school, voor tekenles, over de oorlog en zou graag nog wat hulp en meningen willen (:

    Dit is het meest actuele filmpje:



    Dit heb ik over...:
    Klik.
    Heeft iemand ideeën of ik hier nog wat mee zou kunnen? Ik denk dat ik ook twee filmpjes mag inleveren, als ik hier een muziekje onder gooi en dan kan ik zeggen dat het een soort 'promotiefilmpjes' zijn. Dat het de bedoeling is dat er een spreker is en dan eerste filmpje laat zien, dan verteld van: Zo hoort het dus. Blabla Families shouldn't be seperated..

    Eerdere versies:
    Voor diegene die het proces willen zien oid.
    Versie 1, zonder alle muziek.
    Versie 2, met muziek en kleine aanpassingen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    No seriously, I could use some help.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 15:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jah lap ie buffert niet meer verder. Ik vind die kleuren in het begin wel lastig. Sommige beelden zijn zwart wit, andere in kleur en nog andere zijn dan met een kleurenfilter. Nu zit het filmpje bij 4.00 vast bij mij. Ik weet niet of je muziek daar nog verandert, maar dat past ergens wel vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja daar zat ik ook over te dubben, ik denk dat ik ze even ga proberen te kleuren en nee daar verandert hij niet, dankje (:
    Ik heb ook een nummer voor het begin (Two Steps From Hell - Protectors of the Earth) en zoek nu nog een nummer dat zo traag/zielig begint en dan wat meer pit krijgt, maar dankje, ik ga even kijken naar de kleuren!


    Ik kan het alleen in die grijs/gele kleur van het begin krijgen, maar dat is iig beter dan dat hard blauwe en het waren de enige echt goede vechtscènes die ik kon vinden. Daarbij vind ik de overloop van 0:33 - 0:36 gewoon te gaaf. Had het in eerste instantie per ongeluk, tot ik zag dat het onwijs mooi uitkwam.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 15:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor muziek zou ik iets van Two Steps From Hell gebruiken, echt geweldige muziek hebben ze. :Y) En het einde vind ik wel mooi.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 16:29 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    McLovin schreef:
    Voor muziek zou ik iets van Two Steps From Hell gebruiken, echt geweldige muziek hebben ze. :Y)


    Haha, ik zei net in de post boven je dat ik idd een nummer van hun heb. Past echt heel goed, maar toch bedankt! Ken je misschien wel een nummer dat rustig begint en dan op een gegeven moment weer wat pit krijgt? Pit als in, goede muziek voor bij een gevecht en een hoop explosies?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind hem wel heel mooi geworden hoor!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, ik zei net in de post boven je dat ik idd een nummer van hun heb. Past echt heel goed, maar toch bedankt! Ken je misschien wel een nummer dat rustig begint en dan op een gegeven moment weer wat pit krijgt? Pit als in, goede muziek voor bij een gevecht en een hoop explosies?


    Oh, had ik niet gezien haha.

    Ik weet het niet zeker maar misschien deze?






    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oh dankje, die eerste en laatste ga ik eens testen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Muziek is echt lastig..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry, maar ik weet niets voor je :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah das oké. Ik ben nu de versie met muziek op aan het slaan, maar ik blijf nog even doorzoeken of ik iets beters vind (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn complimenten, je hebt er echt wat moois van gemaakt! Persoonlijk vind ik je einde van nu erg mooi, ik zou het zo laten.
    Qua muziek heb ik geen idee, ik zou het zo laten want anders krijg je die overloop tussen de muziek en het geluid van de beelden zelf al. Want wat je nu hebt vind ik eigenlijk het beste passen.

    Pluviophile schreef:
    Mijn complimenten, je hebt er echt wat moois van gemaakt! Persoonlijk vind ik je einde van nu erg mooi, ik zou het zo laten.
    Qua muziek heb ik geen idee, ik zou het zo laten want anders krijg je die overloop tussen de muziek en het geluid van de beelden zelf al. Want wat je nu hebt vind ik eigenlijk het beste passen.


    Hmm, misschien heb je wel gelijk.. Ik had wel een gaaf muziekje voor het begin (: Maar ik ben nu de versie met veel muziek aan het uploaden om even te kijken, maar vind wel dat je gelijk hebt met die overlopen. Vond het zelf niet zo mooi tbh. Achja, hij moet donderdag ingeleverd, wilde hem eigenlijk vandaag af hebben, maar morgen kan ook nog. Dankje iig! (:

    Ik wilde er eerst ook echt shocking dingen zoals foto's ingooien, maar dat kon ik zelf niet aan en wilde echt niet nog langer zoeken. Internet is een vrij zieke plek en heb ook behoorlijk wat nare films moeten kijken voor goede filmfragmenten (Wit Licht, om te janken was dat)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 17:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Op de een of andere manier vind ik het mooier als je alle tekst in hoofdletters doet. Dat vind ik ook meer bij het lettertype passen om eerlijk te zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Op de een of andere manier vind ik het mooier als je alle tekst in hoofdletters doet. Dat vind ik ook meer bij het lettertype passen om eerlijk te zijn.


    Goede tip! Zal eens even kijken, had er zelf nog niet aan gedacht. Het was eigenlijk ook het eerste lettertype en dan vooral omdat ik er per ongeluk op drukte, maar vond hem wel goed passen. (Ik had veel toevalligheden bij het maken, maar mij hoor je niet klagen :Y))


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.