• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Gibbs -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Beelen -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Savoirself -> Ellen
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Goodwin -> Evelien
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.

    Polls:
    Quizletmeeting, het tijdstip!


    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Het is voor mij iets meer dan 2 en een half uur reizen, dus als ik de trein van 8 over half 10 neem dan ben ik er om 7 voor 12 in A'dam Centraal station.
    Dus we zouden 12 uur wel kunnen afspreken (op het station) , als iedereen het ermee eens is. (:
    Voor mij is het ook zoiets aan reistijd


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gibbs schreef:
    (...)

    Och och, wat een polls. :'D
    Over het tijdstip of over de plaats waar we elkaar zullen vinden, of beiden? :p

    Voor het tijdstip zou ik wel en poll aanmaken, maar voor plaats zou ik gewoon het Station doen. Dat is het makkelijkst lijkt me, omdat de meesten met de trein aankomen. Waar precies op het Station zou je eventueel met een poll kunnen afspreken, maar dat lijkt me lichterlijk overboden. Doe gewoon dat we voor Starbucks meeten of zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Voor het tijdstip zou ik wel en poll aanmaken, maar voor plaats zou ik gewoon het Station doen. Dat is het makkelijkst lijkt me, omdat de meesten met de trein aankomen. Waar precies op het Station zou je eventueel met een poll kunnen afspreken, maar dat lijkt me lichterlijk overboden. Doe gewoon dat we voor Starbucks meeten of zo.


    Waarom daar? Het is daar ontzettend druk en je moet eerst van de perrons weg. Je kan ook gewoon Smullers nemen, of Julia's.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Voor het tijdstip zou ik wel en poll aanmaken, maar voor plaats zou ik gewoon het Station doen. Dat is het makkelijkst lijkt me, omdat de meesten met de trein aankomen. Waar precies op het Station zou je eventueel met een poll kunnen afspreken, maar dat lijkt me lichterlijk overboden. Doe gewoon dat we voor Starbucks meeten of zo.


    Ik ken het hele station niet dus ik zou hte niet weten. De Starbucks lijkt me inderdaad wel een goed idee, ik zal het even in de beginpost neer zetten, en ook een poll aan maken voor het tijd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Nikki

    De starbucks is dus níét handig? Ik ben helemaal niet bekend in Amsterdam Centraal, maar waar is dan wél een goede plek om af te spreken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik bedoel ook niet in de Starbucks, gewoon ervoor en dat iemand dan als een mogool met een bordje gaat zwaaien. Overal op het station zal het druk zijn. Misschien bij de Hema? Daar heb je een heel stuk waar niks zit en daar zou een groep zich dus goed kunnen verzamelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gibbs schreef:
    @ Nikki

    De starbucks is dus níét handig? Ik ben helemaal niet bekend in Amsterdam Centraal, maar waar is dan wél een goede plek om af te spreken?


    Nee, want die is ver lopen. D:
    Ik sprak vroeger altijd af bij de trap van spoor 12, maar ze hebben daar de boel verbouwd en volgens mij zijn er sporen weg waardoor die trap weg is... Ik denk dat we het beste gewoon voor Julia's kunnen verzamelen.


    Your make-up is terrible

    Ik neem wel een velletje papier mee met groot daarop ''QUIZLET'' geschreven. :p


    Maar Mitchell en Nikki, zouden jullie een plek kunnen bedenken waar we met z'n allen elkaar kunnen ontmoeten? Want zoals ik net al zei, ik ken Amsterdam Centraal helemaal niet. Bedankt alvast! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    Ik bedoel ook niet in de Starbucks, gewoon ervoor en dat iemand dan als een mogool met een bordje gaat zwaaien. Overal op het station zal het druk zijn. Misschien bij de Hema? Daar heb je een heel stuk waar niks zit en daar zou een groep zich dus goed kunnen verzamelen.


    Ik bedoelde dat het punt ervoor zo druk is. Het is krap met die palen, kaartenmachine's en kluisjes. De Hema is lastig te vinden...


    Your make-up is terrible

    Klik hier! voor de poll over het tijdstip!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.


    Ik zal het even in de beginpost zetten. Dankjullie! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik zal het even in de beginpost zetten. Dankjullie! *O*

    Ik heb hem net nog even aangepast. De custom plattegrond klopte niet.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb hem net nog even aangepast. De custom plattegrond klopte niet.


    Is goed, het staat in de beginpost! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Is goed, het staat in de beginpost! (:

    Good good. Ik heb trouwens gestemd op de poll :Y) Heb er nu al zin in, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.